Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• BaDari
    BaDari reacted to Darks's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Itsellä just iso osa pelin viehätystä on se, että noista sivutehtävistä saa todella hyvin itemslotteja. Kerrankin peli, jossa...
  • BaDari
    BaDari reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Noiha rikkoo pelin henkeä aika paljon.
  • BaDari
    South of Midnight teki minuun heti vaikutuksen erityisesti tyylillään ja tunnelmallaan. Visuaalinen ilme on todella persoonallinen ja...
  • BaDari
    Hyvää pitkäperjantaita! On aika toisen mielipiteen. Katsauksessa siis PS5-versio...
  • wopsu
    wopsu reacted to Ac3way's post in the thread Crimson Desert with Haha Haha.
    Välillä on hyvä rauhoittua ja söpö baby goat voi jopa mennä Kliffin tunteisiin. Toki ennen tätä kuvaa mä porasin mininig drillillä ton...
  • wopsu
    wopsu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Samaa mieltä, ei vaan sovi itelle nuo koska helpottaa peliä älyttömästi ja rikkoo samalla, noi vielä vaikuttaa muuhunki esim 1500 invi...
  • wopsu
    wopsu reacted to Darks's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Itsellä just iso osa pelin viehätystä on se, että noista sivutehtävistä saa todella hyvin itemslotteja. Kerrankin peli, jossa...
  • wopsu
    wopsu reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Välillä on hyvä rauhoittua ja söpö baby goat voi jopa mennä Kliffin tunteisiin. Toki ennen tätä kuvaa mä porasin mininig drillillä ton...
    • 323.jpg
  • I
    ItseMestari vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Tietovisassa on nyt mukana 6 osallistujaa, mutta vielä ehtii hyvin mukaan! Osallistumisaikaa on sunnuntaihin asti, ja julkaisen...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Darks's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
  • ramse
    ramse reacted to basic78's post in the thread PS5: Lisälaitteet ja tarvikkeet with Like Like.
    Kerran avasin ps3 ohjaimen enkä saanut enää kasaan ni en kokeile enää.Kummassakin noissa alkuperäisissä ps5 ohjaimissa on näköjään...
  • I
    ItseMestari vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Crimson Desert on ainakin tähän asti jättänyt minulle vähän ristiriitaisen fiiliksen. Parasta pelissä on ehdottomasti sen valtava ja...
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    No kyllä tässä mennään omaan makuun jo ihan heittämällä huijaamisen puolelle :D pelaan itse mieluummin niillä korteilla, joita...
Ylös Bottom