Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
En väittänytkään että joku pakottaisi. Puhuin myös kohtuukäytöstä ja ns. "pakosta" erikseen. Ja kun sanon että "pakko", niin se on...
05.04.2026
S
shamaniac
reacted to
BaDari's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Itse aloitin kahvin juomisen 4-vuotiaana. Joskus vedin helposti pari pannua päivässä savukkeen kera. Itselle ei tullut koskaan tuota...
05.04.2026
S
shamaniac
reacted to
BaDari's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Kahvihan on oikeasti terveellistä kohtuudella käytettynä. Siitä on paljon hyötyä. Toisin kuin energiajuomista ja limuista. Kahvissa on...
05.04.2026
S
shamaniac
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Luovuin kofeiinista muutama vuosi sitten kokonaan ja olen ollut sen jälkeen paljon virkeämpi. Nyt olen sen verran lipsunut, että välillä...
05.04.2026
S
shamaniac
reacted to
kopolanpoika's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Like
.
Jälkikäteen jäin miettimään, että eikös itse galakseissa vierailtu kaiken kaikkiaan harmillisen vähän
05.04.2026
S
shamaniac
reacted to
P33RO's post
in the thread
with
Like
.
Tänään ajatuksia uudesta Mario-leffasta...
05.04.2026
kopolanpoika
vastasi viestiketjuun
.
Jälkikäteen jäin miettimään, että eikös itse galakseissa vierailtu kaiken kaikkiaan harmillisen vähän
05.04.2026
karpaasi
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Luovuin kofeiinista muutama vuosi sitten kokonaan ja olen ollut sen jälkeen paljon virkeämpi. Nyt olen sen verran lipsunut, että välillä...
05.04.2026
Jartza72
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Haha, mä tunnustan olevani hedonisti isolla Hlla :D Paheet ja ja toiset paheet. Lopultahan meille vaan sanotaan ja on opetettu miten...
05.04.2026
Strooper12
reacted to
Jartza72's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Ei kai kahvi nyt pahe ole, kun ei ole koukuttava pelaaminenkaan. ;) :p Ja kahvista en kyllä luovu. Jossain iltapäivälehdessä sanottiin...
05.04.2026
Strooper12
reacted to
Jonza85's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Täällä sama homma. Päänsärkyä jos ei puol pannua kahvia saa aamulla. Kahvi herättää aamulla, päivällä päikkäreiden jälkeen ja pistää...
05.04.2026
Strooper12
reacted to
PPrime's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Kyllä kahvia tullut koitettua lopetella. Ainakin vähentää. Koitan jos aamulla sen kupin tai kaksi ja siihen jää. Pepsi maxin kun sais...
05.04.2026
Jonza85
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Haha, mä tunnustan olevani hedonisti isolla Hlla :D Paheet ja ja toiset paheet. Lopultahan meille vaan sanotaan ja on opetettu miten...
05.04.2026
Jonza85
reacted to
Jartza72's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Ei kai kahvi nyt pahe ole, kun ei ole koukuttava pelaaminenkaan. ;) :p Ja kahvista en kyllä luovu. Jossain iltapäivälehdessä sanottiin...
05.04.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Ketutuskeskustelu
.
05.04.2026
Foorumi
Uudet
Bottom