Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Jonza85
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Et maininnutkaan mutta kirjoitit kuin tuo asia olisi jotenkin sellainen, ettei sitä lukija uskoisi. Itsellä samat kokemukset siis ihan...
06.04.2026
Jirza
vastasi viestiketjuun
Starfield
.
Kyllä pelin pitää (ainakin minulle) jo ensimmäisten tuntien aikana olla sen verran kiinnostava, että jatkan pelaamista. Muuten...
06.04.2026
Z
Zak
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Mites kun itse olen juonut sokerilimuja sieltä 90-luvulta asti, eikä minulla ole ollut yhden yhtä reikääkään noin reilu nelikymppiseen...
06.04.2026
HideoMiyamoto
reacted to
SlyFin's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Hyödytöntä jatkaa. Pelaajat pelaa, huomenna Free Lanes-päivitys, Terran Armada DLC ja PS5-pelaajat.
06.04.2026
Z
Zak
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
On olemassa kyllä oikeasti vaikeita pelimekaniikkoja, joiden opetteluun voi mennä se 100 tuntia ja peli on sen jälkeen nautittava, kun...
06.04.2026
Z
Zak
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Vai että ihan "aito" roolipeli? :D Ja se vaatii sen että ei nappaa vielä edes 50 tunnin kohdalla? :D En voi edes käyttää tarpeeksi...
06.04.2026
Z
Zak
reacted to
DarkSide's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Jos ei peli saa sitä fiilistä muutamassa tunnissa että on kivaa pelailla, niin kyl se silloin jää pelaamatta. Itte testasin Death...
06.04.2026
Z
Zak
reacted to
MarcheM's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Mutta jos ei pidä siitä ensimmäisestä 50 tunnista, miksi ihmeessä jatkaisi pelaamista? Kuten sanoin tuolla yllä, mutta toistetaan vielä...
06.04.2026
Z
Zak
reacted to
Fabre#4's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Massiiviset roolipelieepokset ovat tietysti aivan erilaisia pelejä kuin 'kymmenen tunnin putkijuoksut', mutta kyllä roolipelinkin...
06.04.2026
SlyFin
vastasi viestiketjuun
Starfield
.
Hyödytöntä jatkaa. Pelaajat pelaa, huomenna Free Lanes-päivitys, Terran Armada DLC ja PS5-pelaajat.
06.04.2026
Z
Zak
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Tämä vahvasti. En halua kuluttaa monia tuntia siinä toivossa, jos peli lähtisi iskemään. Kyllä ensimmäisten parin tunnin aikana pitäisi...
06.04.2026
Z
Zak
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Itellä tuli tätä joku aika sitten pelattua boksilla ja alkuun vaikutti ihan mielenkiintoiselta mutta aika äkkiä lopahti innostus...
06.04.2026
Z
Zak
reacted to
MarcheM's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Tämä on aina yhtä väsynyt kommentti. Mielestäni 20-40 tuntia on oikein reilu mahdollisuus joka pelille on annettu ja jos se ei sinä...
06.04.2026
Z
Zak
reacted to
MarcheM's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Itse en mitään influenssereita seuraa ja pelasin peliä julkaisussa Xboxilla. Täytyi kuitenkin todeta jonkin tovin jälkeen että tämä oli...
06.04.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Starfield
.
Väittäisin silti että näistäkin peleistä silti saa oikean kuvan heti alussa ja näiden kohdalla se on juuri se, että vaatii aikaa päästä...
06.04.2026
Foorumi
Uudet
Bottom