Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Jonza85
    Jonza85 reacted to shamaniac's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Et maininnutkaan mutta kirjoitit kuin tuo asia olisi jotenkin sellainen, ettei sitä lukija uskoisi. Itsellä samat kokemukset siis ihan...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Starfield.
    Kyllä pelin pitää (ainakin minulle) jo ensimmäisten tuntien aikana olla sen verran kiinnostava, että jatkan pelaamista. Muuten...
  • Z
    Zak reacted to Murdoc's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Mites kun itse olen juonut sokerilimuja sieltä 90-luvulta asti, eikä minulla ole ollut yhden yhtä reikääkään noin reilu nelikymppiseen...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to SlyFin's post in the thread Starfield with Like Like.
    Hyödytöntä jatkaa. Pelaajat pelaa, huomenna Free Lanes-päivitys, Terran Armada DLC ja PS5-pelaajat.
  • Z
    Zak reacted to Doctor Pepper's post in the thread Starfield with Like Like.
    On olemassa kyllä oikeasti vaikeita pelimekaniikkoja, joiden opetteluun voi mennä se 100 tuntia ja peli on sen jälkeen nautittava, kun...
  • Z
    Zak reacted to shamaniac's post in the thread Starfield with Like Like.
    Vai että ihan "aito" roolipeli? :D Ja se vaatii sen että ei nappaa vielä edes 50 tunnin kohdalla? :D En voi edes käyttää tarpeeksi...
  • Z
    Zak reacted to DarkSide's post in the thread Starfield with Like Like.
    Jos ei peli saa sitä fiilistä muutamassa tunnissa että on kivaa pelailla, niin kyl se silloin jää pelaamatta. Itte testasin Death...
  • Z
    Zak reacted to MarcheM's post in the thread Starfield with Like Like.
    Mutta jos ei pidä siitä ensimmäisestä 50 tunnista, miksi ihmeessä jatkaisi pelaamista? Kuten sanoin tuolla yllä, mutta toistetaan vielä...
  • Z
    Zak reacted to Fabre#4's post in the thread Starfield with Like Like.
    Massiiviset roolipelieepokset ovat tietysti aivan erilaisia pelejä kuin 'kymmenen tunnin putkijuoksut', mutta kyllä roolipelinkin...
  • SlyFin
    SlyFin vastasi viestiketjuun Starfield.
    Hyödytöntä jatkaa. Pelaajat pelaa, huomenna Free Lanes-päivitys, Terran Armada DLC ja PS5-pelaajat.
  • Z
    Zak reacted to Hulikopteri's post in the thread Starfield with Like Like.
    Tämä vahvasti. En halua kuluttaa monia tuntia siinä toivossa, jos peli lähtisi iskemään. Kyllä ensimmäisten parin tunnin aikana pitäisi...
  • Z
    Zak reacted to Murdoc's post in the thread Starfield with Like Like.
    Itellä tuli tätä joku aika sitten pelattua boksilla ja alkuun vaikutti ihan mielenkiintoiselta mutta aika äkkiä lopahti innostus...
  • Z
    Tämä on aina yhtä väsynyt kommentti. Mielestäni 20-40 tuntia on oikein reilu mahdollisuus joka pelille on annettu ja jos se ei sinä...
  • Z
    Itse en mitään influenssereita seuraa ja pelasin peliä julkaisussa Xboxilla. Täytyi kuitenkin todeta jonkin tovin jälkeen että tämä oli...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Starfield.
    Väittäisin silti että näistäkin peleistä silti saa oikean kuvan heti alussa ja näiden kohdalla se on juuri se, että vaatii aikaa päästä...
Ylös Bottom