Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Ippenator
reacted to
John Smith's post
in the thread
XCOM 2
with
Love
.
Tämä on kyllä kuningas peli. Sieltä on muuten @Gimble tulossa Xcom ja Civilization veteraani devaajilta yhteystyössä Rewspawn...
06.04.2026
Ippenator
reacted to
Darks's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Heh, kerroppa yksi peli mikä ei olisi alkanut kyllästyttämään 100 tunnin kohdalla? :D Edit. Itse myönnän, että en ole tässä tarinaa...
06.04.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Pragmata
.
Tuli viimein testattua demoa pleikkarilla ja peli tippui ainakin mun ostoslistalta sillä onnistuin kuolemaan jo casual tasolla kun ei...
06.04.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
PS5-päivitykset
.
Hienosti sitten tämä viimeisin päivitys rikkoi ainakin mulla pelikirjaston piilotus toiminnon. Mä olen piilottanut pelejä jotta saan...
06.04.2026
Jonza85
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Jännää, että meni tuo 100 tuntia huomata, että hahmot ja niiden välinen vuorovaikutus on varsin kevyesti rakennettu ja muistuttavat...
06.04.2026
John Smith
vastasi viestiketjuun
XCOM 2
.
Tämä on kyllä kuningas peli. Sieltä on muuten @Gimble tulossa Xcom ja Civilization veteraani devaajilta yhteystyössä Rewspawn...
06.04.2026
Jonza85
reacted to
Jirza's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
No juuri tämä. Ei ole mitään yksiselitteistä faktaa, että joku peli olisi toistaan parempi. Esimerkiksi minun mielestäni Strafield oli...
06.04.2026
Jonza85
reacted to
BaDari's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Tartuin nyt tuohon koska se oli mielestäni hölmösti sanottu. Jos sinä et jostain pelistä innostu, ei se tarkoita että peli olisi...
06.04.2026
Jonza85
reacted to
BaDari's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Tämä on ihan sci-fiä. Jos se ei iske, sitten ei kannata ainakaan täyteen hintaan ostaa.
06.04.2026
D
Darks
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Heh, kerroppa yksi peli mikä ei olisi alkanut kyllästyttämään 100 tunnin kohdalla? :D Edit. Itse myönnän, että en ole tässä tarinaa...
06.04.2026
Jonza85
reacted to
Subi's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Eikä tarvitsekaan miellyttää :D itse olen todella herkkä sille, jos pelaaminen on tylsää tai millään tavalla ärsyttävää. Aika isolla...
06.04.2026
Jonza85
reacted to
BaDari's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Omasta mielestäni Starfield on taas onnistunut täydellisesti. Kaikkia ei pysty miellyttämään vaikka kuinka yrittäisi.
06.04.2026
Jonza85
reacted to
karpaasi's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Like
.
Hattu päästä. Ite pääsin puoleksi vuodeksi eroon päivittäisestä kahvista viime vuonna ja olo oli paljon parempi. Ei väsyttänyt niin...
06.04.2026
Hulikopteri
vastasi viestiketjuun
Resident Evil Requiem
.
Tuli mieleen, että tappoiko joku oikeasti Gracella noita pahempia vihollisia? Itse tapoin ainoastaan yhden vähän pahemman. Muuten yritin...
06.04.2026
Hulikopteri
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Ei se ihan noin mustavalkoista ole. Riippuu nimittäin todella paljon pelaajasta, voiko peli toimia niin, että vasta kymmenien tuntien...
06.04.2026
Foorumi
Uudet
Bottom