Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ippenator
    Ippenator reacted to John Smith's post in the thread XCOM 2 with Love Love.
    Tämä on kyllä kuningas peli. Sieltä on muuten @Gimble tulossa Xcom ja Civilization veteraani devaajilta yhteystyössä Rewspawn...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Darks's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Heh, kerroppa yksi peli mikä ei olisi alkanut kyllästyttämään 100 tunnin kohdalla? :D Edit. Itse myönnän, että en ole tässä tarinaa...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Pragmata.
    Tuli viimein testattua demoa pleikkarilla ja peli tippui ainakin mun ostoslistalta sillä onnistuin kuolemaan jo casual tasolla kun ei...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun PS5-päivitykset.
    Hienosti sitten tämä viimeisin päivitys rikkoi ainakin mulla pelikirjaston piilotus toiminnon. Mä olen piilottanut pelejä jotta saan...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Ippenator's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Jännää, että meni tuo 100 tuntia huomata, että hahmot ja niiden välinen vuorovaikutus on varsin kevyesti rakennettu ja muistuttavat...
  • John Smith
    John Smith vastasi viestiketjuun XCOM 2.
    Tämä on kyllä kuningas peli. Sieltä on muuten @Gimble tulossa Xcom ja Civilization veteraani devaajilta yhteystyössä Rewspawn...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Jirza's post in the thread Starfield with Like Like.
    No juuri tämä. Ei ole mitään yksiselitteistä faktaa, että joku peli olisi toistaan parempi. Esimerkiksi minun mielestäni Strafield oli...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to BaDari's post in the thread Starfield with Like Like.
    Tartuin nyt tuohon koska se oli mielestäni hölmösti sanottu. Jos sinä et jostain pelistä innostu, ei se tarkoita että peli olisi...
  • Jonza85
    Tämä on ihan sci-fiä. Jos se ei iske, sitten ei kannata ainakaan täyteen hintaan ostaa.
  • D
    Darks vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Heh, kerroppa yksi peli mikä ei olisi alkanut kyllästyttämään 100 tunnin kohdalla? :D Edit. Itse myönnän, että en ole tässä tarinaa...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to Subi's post in the thread Starfield with Like Like.
    Eikä tarvitsekaan miellyttää :D itse olen todella herkkä sille, jos pelaaminen on tylsää tai millään tavalla ärsyttävää. Aika isolla...
  • Jonza85
    Omasta mielestäni Starfield on taas onnistunut täydellisesti. Kaikkia ei pysty miellyttämään vaikka kuinka yrittäisi.
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to karpaasi's post in the thread Ketutuskeskustelu with Like Like.
    Hattu päästä. Ite pääsin puoleksi vuodeksi eroon päivittäisestä kahvista viime vuonna ja olo oli paljon parempi. Ei väsyttänyt niin...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Tuli mieleen, että tappoiko joku oikeasti Gracella noita pahempia vihollisia? Itse tapoin ainoastaan yhden vähän pahemman. Muuten yritin...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Ippenator's post in the thread Starfield with Like Like.
    Ei se ihan noin mustavalkoista ole. Riippuu nimittäin todella paljon pelaajasta, voiko peli toimia niin, että vasta kymmenien tuntien...
Ylös Bottom