Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Ippenator
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
Omasta mielestäni nelosessa mentiin sitten myös aika lailla metsään sekä tarinan että tunnelman osalta. Mystiikka ja sellainen iso...
07.04.2026
M
m_vierimaa
vastasi viestiketjuun
Seuraavan sukupolven konsolit
.
PS6:sen hinta voi olla jopa 1100 euroa...
07.04.2026
Ippenator
reacted to
Gimble's post
in the thread
XCOM 2
with
Like
.
Ai että! Kylläpä se on koukuttava! Tunnit vaan viehuu äärellä. Mutta samalla tavalla sen ykkösen kanssa jäin jumiin_sitten kun se...
07.04.2026
Ippenator
reacted to
Ac3way's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Itselle parasta tässä taas on pitkät pelisessiot. Semmoista rentouttavaa ja samalla koukuttavaa, kuten vaikkapa Skyrim ja Fallout...
07.04.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Yleinen VR-pelikeskustelu
.
Uusin päivitys lisäsi säädön rekyylille ja nyt sen saa kokonaan pois.
07.04.2026
Ulukai
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
Musiikkimaailmaan keskittyvä People of Note julkaistaa♫ tänään. Mutta onko siinä hyvä boogie, se selviää arvostelusta...
07.04.2026
Ulukai
aloitti viestiketjun
Mitä äijät ja äijättäret, mikä booie? Pistetään jytä soimaa♫
osiossa
KonsoliFIN
.
Välillä on hyvä erottua joukosta. Tämä pätee etenkin pelimarkkinoilla, sillä joka vuosi julkaistaan tuhansia nimikkeitä tuhansilta eri...
07.04.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
.
The Long Walk (2025) Kirjaa en ole lukenut, joten katsoin elokuvan täysin noviisina siitä millainen tarina minua odotti. Idea nuorten...
07.04.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Nyt o 6 goldbaria pankissa medium riskillä Vinkki: Kattelee kaikki noblet läpi mihin törmää. Joskus silloin tällöin kantaa avaimia...
07.04.2026
L
Laama
reacted to
Fabre#4's post
in the thread
with
Like
.
Muutama vuosi takaperin suosittelin tuolla jossain muussa leffaketjussa kilpa-autoiluaiheista elokuvaa Le Mans 66 - Tädellä Teholla...
07.04.2026
Koalitio
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Starfield
with
Like
.
Dwarf Fortressistahan saa täysin oikean kuvan heti alussa: ei ole minun peli. Se riittää. Olen tuosta myös lukenut niin paljon että...
07.04.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Starfield
.
Dwarf Fortressistahan saa täysin oikean kuvan heti alussa: ei ole minun peli. Se riittää. Olen tuosta myös lukenut niin paljon että...
07.04.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Kingdom Come: Deliverance II
.
Jaahas, Sherlock Holmes: Chapter Onen se vaati että sai KCD2:n lisärit aloitettua. :D Aloitin nimittäin ensin pelaamaan tuota Sherlockia...
07.04.2026
Fabre#4
vastasi viestiketjuun
.
Muutama vuosi takaperin suosittelin tuolla jossain muussa leffaketjussa kilpa-autoiluaiheista elokuvaa Le Mans 66 - Tädellä Teholla...
07.04.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Sherlock Holmes: Chapter One
.
Aloittelin minäkin tämän tuossa toissapäivänä ja lopputulos oli se, että puolen tunnin pelaamisen jälkeen ostin Kingdom Come 2:n lisärit...
07.04.2026
Foorumi
Uudet
Bottom