Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Strooper12
    Strooper12 reacted to Kirai's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Just eilen pelasin tuon toisen pakollisen kerran läpi. Oon samaa mieltä et noi on ollu vähiten kivaa osaa peliä. Tässä kuitenkin vinkki...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Hulikopteri's post in the thread Resident Evil Requiem with Like Like.
    On tämä pidemmästä päästä kuitenkin. RE4R ja RE6 ovat ne pisimmät.
  • K
    kalakanto reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Metro 2039 with Like Like.
    Nimi: Metro 2039 Kehittäjä: 4A Games Julkaisija: Deep Silver Alustat: PS5, Xbox Series, PC Lajityyppi: Kauhu FPS Julkaisu: 2027...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Yooka-Laylee.
    Juuri ilmoittivat että Switch 2 saa 60 version Replayleesta.
  • HideoMiyamoto
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Strooper12's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Chapter 9 täällä puolessa välissä. Voi herran pojat ja tytöt tuo Kaakkoinen alue kartasta! :D Wow. Sain tapitettua pääaseenkin mikä...
  • B
    Botcher reacted to Ulukai's post in the thread Super Mario Bros. Wonder with Like Like.
    Voin päätellä tämän asian ihan väärinkin, mutta ihan kuin meidän arvostelussa tämä päivitetty versio olisi saanut kehuja. Ihan kuin...
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun Steam Deck.
    En tiedä alkaako Steamdeckin ikä näkymään vai johtuuko nyt vain siitä että käytän laitetta paaaljon enemmän kuin aiemmin, mutta tämä...
  • MarcheM
    MarcheM reacted to Remeded's post in the thread Seuraavan sukupolven konsolit with Like Like.
    No se nyt on vähän mistä se riippuu ja mistä se roikkuu :p Lapsellinen konsolisota on perseestä, että kenellä nyt on isompi kikkeli ja...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Tai, en tiedä, ehkä täällä ei vaan väkeä kiinnosta toi sun generoima sisältö? Minua ei henk.koht kiinnosta katsoa noita. Ja voi hurjaa...
  • A
    AIVITSI vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    Puhuit uusista modeleista. Mitä modeleita tarkoitat? Seedance kenties, vai vieläkö vannot lokaalimallien nimeen?
  • H
    Huttu reacted to Kirai's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Just eilen pelasin tuon toisen pakollisen kerran läpi. Oon samaa mieltä et noi on ollu vähiten kivaa osaa peliä. Tässä kuitenkin vinkki...
  • Ulukai
    Ulukai vastasi viestiketjuun Super Mario Bros. Wonder.
    Voin päätellä tämän asian ihan väärinkin, mutta ihan kuin meidän arvostelussa tämä päivitetty versio olisi saanut kehuja. Ihan kuin...
  • Pelaaja44
    Pelaaja44 vastasi viestiketjuun Resident Evil Requiem.
    Täytyy odottaa tulevaa lisäosaa eiköhän se joskus lähitulevaisuudessa tule.
  • D
    DestiZ vastasi viestiketjuun Keskustelua tekoälystä.
    juu sen olen huomannut että ihmiset ei ole vain kohderyhmää, ja todennäköisesti siihen selvästi vaikuttaa se että kokoajan saa pelätä...
    • ai community.png
Ylös Bottom