Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• VanDamScum
    VanDamScum reacted to Routa's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    VGP: Lost Soul Aside Cronos: The New Dawn Noin 31€ kpl. Vuosien tauon jälkeen tilasin Kanadan maalta, vähän myös testi mielessä. 2.5...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    En mitään unohtanut. Puhuin nimenomaan kaupunkeihin sijoittuvista avoimen maailman peleistä. Ja vanha peli tuo verrokkina käyttämäni...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Taidat unohtaa, että Rockstarin edellinen peli ei ollut GTA V. Vuonna 2018 he osasivat tehdä sellaisen mestariteoksen, ettei voittajaa...
  • J
    jpvir vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Nyt menee mainostus jo pikkasen yli jopa PS app kuvake on gta vi väreissä.
  • R2zapiN
    R2zapiN reacted to Routa's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    VGP: Lost Soul Aside Cronos: The New Dawn Noin 31€ kpl. Vuosien tauon jälkeen tilasin Kanadan maalta, vähän myös testi mielessä. 2.5...
  • H
    Huttu reacted to shamaniac's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    No jaa, ei minulla kyllä yksikään peli niin jumaltapaus ole ettenkö pelaisi muitakin pelejä eikä mikään peli ole niin hyvä ollut että...
  • Ippenator
    Ippenator vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Itselläni ihan samalla tavalla. Ihmettelen sitä, että jotain yksittäistä peliä nostetaan niin valtavasti jalustalle ja suorastaan...
  • R
    ripulipamaus reacted to shamaniac's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    No jaa, ei minulla kyllä yksikään peli niin jumaltapaus ole ettenkö pelaisi muitakin pelejä eikä mikään peli ole niin hyvä ollut että...
  • J
    Scary Movie.. trailerista tuli pieni pilkahdus että tuttua menoa voisi olla... mutta ei, minulla ei koko elokuvan aikana tullut...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to DarkAges's post in the thread Doom: The Dark Ages with Like Like.
    Täysin samaa mieltä! Mahtavia turpasaunariffejä \,,/
  • Ippenator
    Ippenator reacted to shamaniac's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Forza Horizon 6.
    Yhtään kutosta puolustelematta ei noissa aiemmissakaan hahmoissa kyllä ole kummemmin hurraamista. Jos pitää joku hahmo autopeliin...
  • DarkAges
    DarkAges vastasi viestiketjuun Doom: The Dark Ages.
    Täysin samaa mieltä! Mahtavia turpasaunariffejä \,,/
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Forza Horizon 6.
    Aloitin tämän tänään ja kauniisti sanottuna alkufiilikset oli varsin paskat. Alku ruudussa soi taas niin geneerinen konemusa kuin vain...
    • lärvit.jpg
    • forza 4 lärvit.jpg
Ylös Bottom