Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• M
    Mattix vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Sellaista. Levyasema on itselleni hyödyllinen varmaan vielä vajaa pari vuotta, kun löytyy uutta (tai käytettyä) pelattavaa. Onneksi...
  • J
    Jogi vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Eniten tuossa nyt ihmmettelet että mitenkäs levypelien taakse...eteenpäin yhteensopivuus? (ps5->ps6) postitetaanko levy sonylle ja...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Asiasta mitään tietämättä, niin voisiko tämä liittyä jotenkin myös levyjen valmistukseen? Lyödään lappu luukulle PS5 levyille, niin ei...
  • J
    Jogi reacted to pelle's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Angry Angry.
    Alkaen tammikuu 2028 pleikkarille ei enää tehdä fyysisiä pelejä. Haistakaa vittu...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Jännähän tuossa on myös tuo tapa. Kielletään uusien valmistus kokonaan jo nykyiseltä konsolisukupolvelta. Jengi kuitenkin ostanut...
  • Pelaaja44
    Esi asensin tämän jo Xbox game passiin. Jatketaa joskus varmaan myös Requiem tarinaa jäi semmoseen kohtaa lopussa.
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to Jirza's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Mulle siis pelaaminen tulee vähenemään huomattavasti. Backlog toki kantaa vielä useita vuosia, mutta uusien pelien ostaminen loppuu...
  • Dragonfly
    Aika vähän tälläkin suunnalla on tullut ostettua täysihintaisia digipelejä. Tuskin tulen tapojani muuttamaan, joten Game Passin...
  • MarcheM
    MarcheM vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Onhan tuo sinänsä ihan ymmärrettävä päätös liiketoiminnan kannalta. Sony on aiemmin kertonut että tilivuoden 2025 aikana myydyistä...
  • HideoMiyamoto
    Itseä tämä ei suuremmin hetkauta kun olen ollut digipelaaja jo kauan mutta ymmärrän jos harmittaa joitain.
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Mulle siis pelaaminen tulee vähenemään huomattavasti. Backlog toki kantaa vielä useita vuosia, mutta uusien pelien ostaminen loppuu...
  • MarcheM
    MarcheM reacted to Hulikopteri's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Tuon takia ennakkotilaan vasta sitten kun tuo etu loppuu.
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Nyt kun Sony uutisoi luopuvansa fyysisistä levyistä vuoden 2028 alusta lähtien, niin heitänpä minäkin toiveet fyysisestä GTA VI:sta...
  • Hulikopteri
    Evil Dead (2013) Olen joskus tämän katsonut, mutta aika hyvin elokuva oli unohtunut. Muistelin että tämä oli aika synkkää settiä ja...
  • Dragonfly
    Tässä voi käydä niin, että nämä nykyiset konsolit roikkuvat jo pelkän backlogin takia aika pitkään aktiivisina laitteina, kun kerran...
Ylös Bottom