Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ferraro
    Ferraro reacted to rap's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Olis kyllä niin idiootti ratkaisu jos ps6 ei saisi erillistä levyasemaa jolla pelaajat voisi toistaa ps4 ja ps5 pelit sekä 4k elokuvat...
  • Ferraro
    Ferraro reacted to kissanpoika's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    En pitäisi täytenä mahdottomuutena lisävarusteena tulevaa levyasemaa. Jos se kuitenkin tarkoittaa vain PS4- ja PS5-levypelien pelaamista...
  • A
    asin vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Eihän Shamaniac sanonut että muutos on ollut pakotettu, vaan ohjattu siihen suuntaan. Tästä mä olen kyllä samaa mieltä hänen kanssaan ja...
  • Koalitio
    Koalitio reacted to shamaniac's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Vaan kun ei tässä ole mitään eriäviä mielipiteitä. Firmat todellakin haluaa digimyynnin yleistymistä koska sillä tienaa paremmin. Vai...
  • R
    ripulipamaus reacted to Murdoc's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Kaikki ei ajattele vain rahaa. Digitaalinen on vaivattomampi. Saatan pelata välistä kolmeakin peliä vaihdellen niitä vähän väliä tai...
  • J.Sunderland
    J.Sunderland vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Eri mieltä olemista se ehkä sitten on, jos näkee senkin puolen aiheesta, että kuluttajat nimenomaan ovat tämän muutoksen hyväksyneet...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to VanDamScum's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Harmittaa kyllä kovasti ja paljon pitänyt asiaa pureskella viime päivät. Viimeiset vuodet olen innostunut aiempaa enemmän keskittymään...
  • payjay83
    payjay83 vastasi viestiketjuun Viikon tietoviisas.
    Mä teen ens sunnuntaina pelkän jalisvisan mikä on helppo mutta vaikea. Erottaa jyvät akanoista mutta kaikki saa pisteitä.
  • Nemesissi
    Nemesissi reacted to shamaniac's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Vaan kun ei tässä ole mitään eriäviä mielipiteitä. Firmat todellakin haluaa digimyynnin yleistymistä koska sillä tienaa paremmin. Vai...
  • Minä
    Metroid Dread jatko-osasta huhuja. Kulkisi nimellä Metroid Ravenous ja joku ikärajoja jakava taho väittää saanensa yli 40 min kontenttia...
  • VanDamScum
    VanDamScum vastasi viestiketjuun Yleinen pelialan uutisketju.
    Harmittaa kyllä kovasti ja paljon pitänyt asiaa pureskella viime päivät. Viimeiset vuodet olen innostunut aiempaa enemmän keskittymään...
  • pelle
    pelle vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Tuli heitettyä vpd:sta doben lataava joy-con grippi tilaukseen 18e hinnalla niin saa nuo kapulat helpommin ladattua vaikka parin viikon...
  • V
    Vesgu reacted to Remeded's post in the thread PlayStation 6 with Haha Haha.
    Vinyylisoitin. :p
  • A
    aild reacted to asin's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Fyysisten ystävänä toivoisin että Sony antaisin mahdollisuuden pelata niitä jatkossakin tuomalla levyaseman. Kun kaikki pelit jatkossa...
  • V
    Vesgu reacted to aild's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    800€ on jo liikaa itselle konsolista, jos tämä paukkuu yli tonnin niin saa jäädä kauppaan niin kauaksi että hinta järkevöityy. Massoille...
Ylös Bottom