Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
R
rauttiz
vastasi viestiketjuun
Clair Obscur: Expedition 33
.
En itsekään aluksi tykännyt hyökkäysten parry-rytmien opettelusta, mutta kyllä niitä alkoi pikkuhiljaa oppia, kun samat vastustajat...
14.07.2026
Kivijalka
vastasi viestiketjuun
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
.
Itse en jaksa uskoa että digitaalinen monopoli olisi millään tavalla terveellinen asia pelaajia ajatellen. Tuskin menee kovinkaan kauaa...
14.07.2026
Ippenator
reacted to
MarcheM's post
in the thread
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
with
Like
.
Tulipas eilen testattua Echoes of Aincradin demoa ja kyllähän se vaikutta ihan hyvältä. Pelattavuus oli ihan jees, mutta vastustajat...
14.07.2026
Ippenator
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Nintendo Switchin tulevat pelit (huhut, uutiset)
with
Like
.
Nämä pelit eivät ole myöskään niin vaativia graafisesti tai suorituskyvyn puolesta, että tarvetta päivittämiselle olisi. Siihen päälle...
14.07.2026
Ippenator
reacted to
Kivijalka's post
in the thread
with
Like
.
Voi olla että palaan vielä pelin pariin tuon helpoimman vaikeustason avulla. Eniten etenkin parryssa turhauttaa etteivät iskujen...
14.07.2026
Ippenator
reacted to
Kivijalka's post
in the thread
with
Like
.
Kaivetaan verta nenästä näin hiljentyneeseen ketjuun huutelemalla: Itse sain viimein aikaiseksi aloittaa tämän pelin pelaamisen ja...
14.07.2026
Ippenator
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
No yhtä lailla kuin monien muiden aiheiden ikuisuus-asiat, kuten vaikkapa Expedition 33:n parryn kritisointi. Siellä oli ihan asiallinen...
14.07.2026
Ippenator
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Minä olen kyllä kokenut että tämä yksityiskohta-keskustelu on ikään kuin samaa jatkumoa eikä mitään yksittäisiä, saman asian...
14.07.2026
Ippenator
reacted to
Huttu's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
Sitten jos keskustelua kannatetaan niin voisi odottaa vastapuolelta myös fiksumpaa vastausta niihin viesteihin. Tuolla on muutamat ihan...
14.07.2026
Strooper12
vastasi viestiketjuun
Viikon tietoviisas
.
Laittakaas rakkaat ystävät niitä vastauksia minulle ennenkoo mä laitan
14.07.2026
Strooper12
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Like
.
Return to Silent Hill Kuulemma tämä on huono elokuva, joten pitihän tämä katsoa pelisarjan suurena fanina. Ensimmäisenä kysymyksenä...
14.07.2026
Koalitio
reacted to
shamaniac's post
in the thread
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
with
Like
.
Mitä tässä tarkalleen ottaen kritisoit? Meinaatko että ensin valitetaan mutta sitten kuitenkin ostetaan? Ainakin itse olen lähinnä...
14.07.2026
J.Sunderland
vastasi viestiketjuun
.
Kieltämättä erikoinen peli yrittää nyhtää päivityksestä rahat pois, kun tarvetta ei kyllä ole. Erinomaiset pelit kyllä ja kannattaa...
14.07.2026
J.Sunderland
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
Nämä pelit eivät ole myöskään niin vaativia graafisesti tai suorituskyvyn puolesta, että tarvetta päivittämiselle olisi. Siihen päälle...
14.07.2026
Kivijalka
vastasi viestiketjuun
.
Voi olla että palaan vielä pelin pariin tuon helpoimman vaikeustason avulla. Eniten etenkin parryssa turhauttaa etteivät iskujen...
14.07.2026
Foorumi
Uudet
Bottom