Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Kirai
reacted to
MarcheM's post
in the thread
Final Fantasy XIV
with
Like
.
Hämmentävä nähdä tämä kuvake tällä konsolilla :D Kevyt 108GB niin muistikorttia kannattaa tämän kanssa jo harkita. Luulin että 512GB...
29.07.2026
Murdoc
vastasi viestiketjuun
Halo: Campaign Evolved
.
Kyllä se sumeus on aivan samalla tavalla teilläkin. Ette vain osaa kiinnittää siihen huomiota ja hyvä niin. Suotta tuota etsii jos ei...
29.07.2026
Marauder
reacted to
Mathael's post
in the thread
Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä?
with
Like
.
Noi samat luvut oli ihan capcomilta. Eli katsoin tuolta ensin ja sit tekoäly tiivisti luettavaan muotoon. Mun luki häiriöllä kirjoittelu...
29.07.2026
BaDari
reacted to
Thablad's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Lainaus fyysinen vs digi ketjusta. Itse ilkut jokaisessa mahdollisessa ketjussa Microsoftista. Jaksat silti itkeä jos ihan pikkusen...
29.07.2026
M
Mathael
vastasi viestiketjuun
.
Luin toki tuon tekoälyn tekstin ja olin tietoinen tuosta PC ylivoimasta. Eihän tuo muuta sitä lukua silti mihinkään se on se 6.7%...
29.07.2026
J.Sunderland
reacted to
Thablad's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Lainaus fyysinen vs digi ketjusta. Itse ilkut jokaisessa mahdollisessa ketjussa Microsoftista. Jaksat silti itkeä jos ihan pikkusen...
29.07.2026
R
ripulipamaus
reacted to
Thablad's post
in the thread
with
Like
.
29.07.2026
T
Thablad
vastasi viestiketjuun
.
29.07.2026
S
sl4yer94
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
On hurjia prosentteja. Ja vaikka se "vääristää" tilastoja, kun Capcom myy ylipäätään eniten PC:llä eikä siellä fyysistä ole, niin...
29.07.2026
Ippenator
vastasi viestiketjuun
Halo: Campaign Evolved
.
Siis kyllä minulla ainakin XSX:llä pelatessa pelikuva on oikein kirkas ja terävä. Ei siis minkäänlaista sameutta tai rakeisuutta...
29.07.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
.
Tämä on mulla myös se ainoa tapa miten asennan gogista ostetut pelit. En ole edes sitä gog galaxya asentanut.
29.07.2026
J.Sunderland
vastasi viestiketjuun
.
Isoin yllätys itselleni on nimenomaan tämä PC myynnin dominointi. Ja tämä luonnollisesti myös heilauttaa firman kokonaismyynnit vielä...
29.07.2026
M
Mathael
vastasi viestiketjuun
.
Noi samat luvut oli ihan capcomilta. Eli katsoin tuolta ensin ja sit tekoäly tiivisti luettavaan muotoon. Mun luki häiriöllä kirjoittelu...
29.07.2026
BaDari
reacted to
J.Sunderland's post
in the thread
with
Like
.
Täysin samaa mieltä. Indie-pelit ovat muutenkin nykyään usein jopa lähes valtavirtaa, kuten nyt vaikkapa Hades ja Hollow Knight...
29.07.2026
BaDari
reacted to
Ulukai's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Like
.
The Odyssey nähty, oli se kova. Isosti veikkaan, että ei olisi kotisohvalla pienemmällä ruudulla tehnyt yhtä isoa vaikutusta. Parempi...
29.07.2026
Foorumi
Uudet
Bottom