Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• T
    templar reacted to Qwerty1's post in the thread Varhaisin muistosi videopeleistä with Like Like.
    Tällä se varmaan on ihan ensimmäinen kosketus peleihin tullut joskus ihan -90luvun lopulla, konsoleista sitten Sega megadrive jolla veli...
  • T
    Tulipas ittekin eilen käytyä Prisman asiakasomistajapäivillä vähän ostoksilla. Ekaa Switchiä en koskaan omistanut, joten...
    • 20260807_172312.jpg
  • BaDari
    BaDari reacted to Murdoc's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    No mulla on giganen yhteys ja ei todellakaan toimi siitäkään huolimatta hyvin. Input lagi on merkittävä siihen verrattuna mitä se on...
  • BaDari
    BaDari reacted to Murdoc's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Toivottavasti ei… pelien striimaus on kyllä ihan vihoviimestä homma input lagin takia.
  • Koalitio
    Koalitio reacted to Fabre#4's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    En jaksa itse uskoa, että yksikään isompi konsolivalmistaja julkaisisi uusia laitteita tuohon hintaan. Liian kallista per konsoli ja...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Strooper12's post in the thread PlayStation 6 with Haha Haha.
    Oho. mikäs tämä tämmöinen on? gigasista viiteen saanut omilla huudeilla. mutta että teranen.. Mikä inputlaite pystyy tallentamaan...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Darks's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Eiköhän tuossa gigasta tarkoitettu.
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Strooper12's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    No, öö , näen melkoisen eron gigassa ja terassa
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
    Haha, joo giganen oli tarkotus kirjottaa! En tiiä mistä tuo teranen mieleen juolahti. :D Mutta pointtina, että erittöin nopea kuitu...
  • BaDari
    BaDari reacted to Ulukai's post in the thread Backlogin purkua with Like Like.
    Soittelin vain kertoakseni, että sain jälleen yhden pelin backlogista pois...
  • BaDari
    Katsonut viime päivinä useamman elokuvan. Mortal Kombat II (2026) Olen tässä tai jossain toisessa ketjussa kritisoinut vuoden 2021...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
    No, öö , näen melkoisen eron gigassa ja terassa
  • D
    Darks vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
    Eiköhän tuossa gigasta tarkoitettu.
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
    Oho. mikäs tämä tämmöinen on? gigasista viiteen saanut omilla huudeilla. mutta että teranen.. Mikä inputlaite pystyy tallentamaan...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Murdoc's post in the thread PlayStation 6 with Wow Wow.
    No mulla on giganen yhteys ja ei todellakaan toimi siitäkään huolimatta hyvin. Input lagi on merkittävä siihen verrattuna mitä se on...
Ylös Bottom