Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Juri
    Juri reacted to MarcheM's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Johan on kyllä markkinointia. Sony tunkee koko ruudun kokoisia mainoksia sekä konsolilla että mobiilisovelluksessa ja ensimmäinen kunnon...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
    Minusta Yotei alkoi hyvin mutta loppuakohden ne ihan samat open world sudenkuopat alkoi loistaa läpi. Ei siinä, tykkäsin silti Yoteista...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
    Minulle Tsushima toimi hyvin, mutta kompastui Open World sudekuoppiin. Yoteissa asiat on korjattu, joten minulle peli heti nousi...
  • D
    Darks reacted to shamaniac's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Ei sillä ole mitään merkitystä että mistä hinta muodostuu. Jos se on korkea, niin se on korkea ja se vaikuttaa siinä kohtaa kun...
  • H
    Huttu reacted to shamaniac's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Ei sillä ole mitään merkitystä että mistä hinta muodostuu. Jos se on korkea, niin se on korkea ja se vaikuttaa siinä kohtaa kun...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to Darks's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Varmasti pitkän aikaa pelit julkaistaan sekä PS5 että PS6. Myös tuotantomäärät tulevat varmaan olemaan aluksi niin pieniä että kaikki...
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
  • MarcheM
    MarcheM reacted to kopolanpoika's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Like Like.
    Tänään on jouluaatto. Tällä hämätään alitajuntaa, jotta viikon päästä koittava töihin paluu ei alkaisi stressaamaan minuuttiakaan liian...
  • VanDamScum
    Tänään on jouluaatto. Tällä hämätään alitajuntaa, jotta viikon päästä koittava töihin paluu ei alkaisi stressaamaan minuuttiakaan liian...
  • JLunen
    JLunen reacted to Remeded's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Monet (peräti kaikki?) skillit oli niin yöteis kun tshusimas juuri noiden kettujen, bambu katkasu ym takana, joten jos ne halusit auki...
  • janneus
    janneus vastasi viestiketjuun Gears of War: E-Day.
    Viimein pääsen itse testaamaan! :cool: Ja sit saan heti kuulla että ei edes pyöri 120fps o_O Noh... pelaillaan nyt silti. Täytyy...
  • Kovacs
    En edes muista milloin olen ostanut fyysisen pelin
  • BaDari
    BaDari reacted to kopolanpoika's post in the thread Pelien ja laitteiden hankintaketju with Love Love.
  • kopolanpoika
    • Screenshot_2026-08-08-19-48-52-25_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
  • M
    Itseeni tämä Sonyn ratkaisu ei vaikuta millään tavalla, en muista edes milloin olen viimeksi fyysisen ostanut. Jos taas kyseessä olisi...
Ylös Bottom