Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Strooper12
    MSllä on vielä ässä hihasta veto-oikeus nähtävästi kun ole mitään tuosta mediassa maininnut, mutta kuten sanoit, menee luultavasti saman...
  • Strooper12
    Joo, kyllä tästä ketjusta aika pitkälti idea menee. Jää vain Switchit, joiden kohdalla voi vielä valintaa harjoittaa. Ja Xboxin...
  • S
    shamaniac reacted to Remeded's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Jos mulla olisi ollut kristallipallo ois ollut loistava peliliike ostaa se PS5 PRO silloin ku siinä oli "huikea" tarjous 799 ilman...
  • S
    shamaniac reacted to Hulikopteri's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Jos PS6 maksaa yli tonnin, niin veikkaan että aika moni lähtee PC:n matkaan. PC:llä saa pelata suurinta osaa peleistä. Tonnilla saa myös...
  • S
    shamaniac reacted to Darks's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Ei tonnilla mitään kummoista konetta nykypäivänä saa. Käytännössä ehkä perus PS5 tasoisen. Jos PC-pelit kiinnostaa niin sitten varmaan...
  • S
    Joo, kyllä tästä ketjusta aika pitkälti idea menee. Jää vain Switchit, joiden kohdalla voi vielä valintaa harjoittaa. Ja Xboxin...
  • S
    Vuorotellen ostellaan pelit omille käyttäjille, eli kun lusikat menee jakoon niin se on about fifty-fifty. ;)
  • S
    shamaniac vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
    Muistelen että itse taas olisin pitänyt bambujen katkomisista, sillä eikös ne olleet kuitenkin haasteita sen sijaan että istuttaa vain...
  • S
    shamaniac reacted to Hulikopteri's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Puolensa ja puolensa. Kyllä perinteinen XP'-systeemikin on hyvä, ja tämä lisätekemisiin sidottu hahmonkehitys on myös hyvä. Kunhan...
  • S
    shamaniac reacted to Ippenator's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Toki se tekemisen laatu saa mielellään olla mahdollisimman mielenkiintoista. Saman toisto alkaa tottakai tuntua aika tylsältä. Itselleni...
  • S
    shamaniac reacted to Remeded's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Juu mutta ne on tehty paljon paremmin että ei oo semmosta, "huoh taas yksi kettu no lähetää sitten juoksee ja tiedetään kyllä...
  • S
    shamaniac reacted to Huttu's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Ottaisin puhtaan kokemuspisteisiin tai leveleihin perustuvan hahmonkehityksen aina mieluummin kuin Tsushiman yhdentekevän tyylin esim...
  • S
    shamaniac reacted to Hulikopteri's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Minulla on huonoja uutisia: hahmonkehitys on edelleen sidoksissa lisätekemisiin. Tosin, ovat ne ainakin minulle olleet mielekkäämpiä...
  • S
    shamaniac reacted to Huttu's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Minäpä väännän koska ollaan keskustelufoorumilla ja vieläpä miltein oikean pelin ketjussa. Kai nyt itsekin tajuat miten helvetin typerä...
  • S
    shamaniac reacted to Murdoc's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Hämmentävä väite tämä aina, että lisätehtävien laatu ja monipuolisuus ei voi vaikuttaa fiilikseen pelistä negatiivisesti, kun se ei ole...
Ylös Bottom