Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• T
    tommitee85 reacted to Laama's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Switch2 hommattu talouteen aika tarkalleen konsolin syntymäpäivänä. Tässähän kävi niin että minulla iski aivan armoton seikkailun nälkä...
  • BaDari
    BaDari reacted to Subi's post in the thread Ostatko pelit digitaalisena vai fyysisenä? with Like Like.
    PS1 aikaan oli tosiaan ihan yleistä, että ne laitteet modattiin toimimaan myös kopioiduilla peleillä. Ylipäätään ysärillä ja 2000-luvun...
  • BaDari
    Minä luulen, että syinä ovat: 1) Keräilyn ja materian vähentäminen, jolloin ihmiset eivät ole kiinnostuneet keräämään muovia hyllyyn...
  • TT-2k
    TT-2k vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Käviskö Proshopista 512 gigan kortti 89,99 eurolla? https://www.proshop.fi/Muistikortti/Lexar-microSD-Express-PLAY-Pro-90MBs-512GB/3361602
  • H
    Hyrde1980 vastasi viestiketjuun PlayStation 6.
    Mullakin makkarissa levyasemallinen ps5. Eipä ole tullut käynnistettyäkään pron ja levyaseman hankkimisen jälkeen. Mut varallla tietty...
  • TT-2k
    TT-2k vastasi viestiketjuun PS5-päivitykset.
    Seuraavan päivityksen betakierros on alkanut. Tosin tiedossa olevien muutosten perusteella kyseessä on melkoinen pettymys. Ensimmäinen...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Jirza's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Kuten sanoin, Tsushima on läpäistävissä helpoimmalla vaikeustasolla, vaikka jättäisi kaikki kerättävät rauhaan. Peli ei siis todellakaan...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to rap's post in the thread Gran Turismo 7 with Like Like.
    Tässä kuussa tulossa neljä autoa lisää https://www.gtplanet.net/gran-turismo-7s-august-2026-update-20260809/
  • koomikko
    koomikko reacted to Remeded's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Juu mutta ne on tehty paljon paremmin että ei oo semmosta, "huoh taas yksi kettu no lähetää sitten juoksee ja tiedetään kyllä...
  • koomikko
    koomikko reacted to Ippenator's post in the thread Ghost of Yōtei with Like Like.
    Itse olen kyllä sitä mieltä, että hamonkehityksen pitääkin olla sidottu myös lisätekemisiin ja jonkinlaiseen valittavissa olevaan...
  • ramse
    ramse reacted to kissanpoika's post in the thread PlayStation 6 with Like Like.
    Helix vasta turha harkinta onkin, jos se huhujen mukaan on rampautettu PC. PS6 puolestaan on turha harkinta, jos se on huhujen mukaan...
  • TeRm0z
    KonsoliFINin revikka nyt myös ulkosalla...
  • ramse
    ramse reacted to kopolanpoika's post in the thread Legopelit with Like Like.
    Sillä autolla voi ampua sen hookin kauempaakin siihen tarvittavaan kohtaan
  • Subi
    PS1 aikaan oli tosiaan ihan yleistä, että ne laitteet modattiin toimimaan myös kopioiduilla peleillä. Ylipäätään ysärillä ja 2000-luvun...
  • Mossy
    Mossy vastasi viestiketjuun Viimeksi pelatut pelit.
    Chain of Memories on vähän erityylinen peli, joka jakaa aika vahvasti mielipiteitä. Jos se ei maistu niin suosittelen katsomaan vaikka...
    • jack-nicholson-yes.gif
Ylös Bottom