Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Ippenator
vastasi viestiketjuun
Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)
.
Hyvä peli kyllä tuo Third Age. Mutta ei se kyllä ole millään lailla FF X-klooni. Roolipelejä toki molemmat, mutta hyvin kaukana...
12.08.2026
R
ripulipamaus
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
with
Like
.
Jos niitä kerta lisää olisi tulossa niin ehdoton ykkösnimi olisi Third Age. Erittäin kelvollinen FF X klooni LotR teemalla. Suurena...
12.08.2026
R
ripulipamaus
vastasi viestiketjuun
.
Tätä samaa olin tulossa laittamaan. Third age oli erittäin hyvä peli aikanaan kun tuli. Miettinyt useasti, että olis mukava pelata taas.
12.08.2026
Hulikopteri
reacted to
Ippenator's post
in the thread
with
Like
.
Ei tuo War in the North ainakaan siinä mielessä puhdas käännös ole, että siinä on resoluutiota ja FPS:ää nostettu merkittävästi...
12.08.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
.
Jos niitä kerta lisää olisi tulossa niin ehdoton ykkösnimi olisi Third Age. Erittäin kelvollinen FF X klooni LotR teemalla. Suurena...
12.08.2026
Ippenator
vastasi viestiketjuun
.
Ei tuo War in the North ainakaan siinä mielessä puhdas käännös ole, että siinä on resoluutiota ja FPS:ää nostettu merkittävästi...
12.08.2026
Lebe80
vastasi viestiketjuun
Grand Theft Auto VI
.
Miten niin "vai". Todennäköisesti molemmat käyttikset löytyy pelistä, kuten jo edellisestäkin GTA:sta!
12.08.2026
J.Sunderland
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
Ehkä olen vähemmistössä, mutta tykkäsin War in the Northista silloin aikoinaan ja voisin kuvitella tykkääväni edelleen. Ja nimenomaan...
12.08.2026
Mossy
vastasi viestiketjuun
Phantom Blade Zero
.
Hyvältä kyllä toden totta vaikuttaa. Hienoa jos saisi demon testiin, mutta aika varmasti tulee julkaisun aikoihin ostettua, jos nyt ei...
12.08.2026
Mossy
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
Ehkä olen vähemmistössä, mutta tykkäsin War in the Northista silloin aikoinaan ja voisin kuvitella tykkääväni edelleen. Ja nimenomaan...
12.08.2026
Subi
vastasi viestiketjuun
Overwatch/Overwatch 2
.
Mä taas ajattelen sen ihan eri tavalla. Pelaan käytännössä jokaista peliä kilpailullisessa tilassa, jos sellainen on, jo ihan senkin...
12.08.2026
Ippenator
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
with
Like
.
12.08.2026
R2zapiN
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
Pelien ja laitteiden hankintaketju
with
Like
.
Play-Asiasta Switchille Bayonetta, koska onhan siitä oltava kaikki versiot. Corpse Party Tetralogy, koska siinä on kätevästi neljä...
12.08.2026
Ulukai
reacted to
HideoMiyamoto's post
in the thread
Viimeksi pelatut pelit
with
Like
.
Star Wars: Dark Forces Remaster Tulihan se nyt tämäkin pelattua läpi kun Nightdive sen on remasteroinut ja Star Wars on lähellä...
12.08.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
.
12.08.2026
Foorumi
Uudet
Bottom