Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Assassin’s Creed Valhalla - viikinkiparta kasvamaan
.
Joo, mennyt vähän meikäläisen ketjuksi tämä mutta on ainakin itse aiheesta asiaa: Nimittäin en varmaan ikinä saa tätä läpäistyä. :D Nyt...
14.08.2026
Strooper12
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu
with
Like
.
Katsonut viime päivinä useamman elokuvan. Mortal Kombat II (2026) Olen tässä tai jossain toisessa ketjussa kritisoinut vuoden 2021...
14.08.2026
Strooper12
reacted to
Pellaaja97's post
in the thread
with
Like
.
The Odyssey Nyt on the Odyssey nähty. Menee mulla ihan Nolanin parhampien joukkoon. Ei ehkä ihan Interstellarin veroinen, mutta top 3...
14.08.2026
Strooper12
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
with
Like
.
Tuli vihdoin katsottua Lifeforce (1985). Kyseessä on siis Cannon-tuotantoyhtiön tieteiselokuva, jonka genre voisi olla myös vampyyri- ja...
14.08.2026
Strooper12
reacted to
Qwerty1's post
in the thread
with
Like
.
Eilen kävin kattoo ton hämiksen ja tykkäsin kyllä, ehkä jopa parempi kuin edellinen.
14.08.2026
Strooper12
reacted to
Ulukai's post
in the thread
with
Like
.
Ja sitten uusin Hämähäkkimies. En ole tainnut ikinä nauttia näin paljon Spider-Man-elokuvasta kuin nyt. Mä tykkäänkin kaiken maailman...
14.08.2026
Strooper12
reacted to
Ulukai's post
in the thread
with
Like
.
The Odyssey nähty, oli se kova. Isosti veikkaan, että ei olisi kotisohvalla pienemmällä ruudulla tehnyt yhtä isoa vaikutusta. Parempi...
14.08.2026
S
shamaniac
reacted to
fader's post
in the thread
Hell Is Us
with
Like
.
Itelläni jäi tämä peli keväällä kesken ja nyt tauon jälkeen oon päässyt jatkamaan taas. On kyllä hyvä eikä ne taistelutkaan niin...
14.08.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
.
Minkälaista tuo huumori tuossa sitten oli? Itse oletin että tämä olisi hyväkin elokuva ja toki itse aion jossain kohtaa katsoakin että...
14.08.2026
MarcheM
reacted to
ripulipamaus's post
in the thread
Fire Emblem: Fortune's Weave
with
Like
.
Toivottavasti vähintään sadan tunnin seikkailu luvassa
14.08.2026
S
shamaniac
vastasi viestiketjuun
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
.
Se, mitä minä taas tässä koen tapahtuvan on tämä: 1) Kirjoittaja tulee esittämään näkemyksiä, kritiikkiä yms. jotka kohdistuvat toiseen...
14.08.2026
Retski
vastasi viestiketjuun
Hell Let Loose: Vietnam
.
Pienen kokeilun perusteella aineksia olisi suht viihdyttäväänkin peliin, mutta toteutus on toistaiseksi vähän mitä on. Äänet pätkii...
14.08.2026
IlpoNuokko
reacted to
DarkShadow's post
in the thread
Nostalgianostoja komeron ja mielen syövereistä
with
Like
.
Mulla kävi tuuri kun eräs kollega jolla oli kattava sarjiskokoelma sanoi mulle että lyö satku käteen niin saat ottaa hyllystä mitä...
14.08.2026
BaDari
reacted to
Jirza's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Olin jo melkein unohtanut, että tämmönen ilmestyi keväällä. Peli siis kiinnostaa, mutta kommentien perusteella tämä oli julkaisussa aika...
14.08.2026
BaDari
reacted to
Murdoc's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Kiitoksia kommenteista! Otin nyt kuitenkin leap of faithin ja ostin pois. Sen verran kovasti on kuitenkin kiinnostellut jo pidempään...
14.08.2026
Foorumi
Uudet
Bottom