Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ac3way
    Road Trip DLC näyttää todella hyvältä ja mielenkiintoiselta, pääsee vanhalla mustangilla keräilemään :D
  • rap
    Road Trip DLC näyttää todella hyvältä ja mielenkiintoiselta, pääsee vanhalla mustangilla keräilemään :D
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Indiepelit yleisesti.
    Lokakuun 14 päivä tulee over the hill Steamiin. On Art of Rally tekijän uusi peli. Näyttää kiinnostavalta. Konsoliversiota saanee...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to fader's post in the thread Hell Is Us with Like Like.
    Itelläni jäi tämä peli keväällä kesken ja nyt tauon jälkeen oon päässyt jatkamaan taas. On kyllä hyvä eikä ne taistelutkaan niin...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to shamaniac's post in the thread Hell Is Us with Like Like.
    Kannattaa ehdottamasti laittaa Hell is Us testiin jos se ei mitään ylimääräistä maksa. Ja kehtaisin suositella kyllä ihan ostamaankin...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to HideoMiyamoto's post in the thread S.T.A.L.K.E.R. 2 with Like Like.
    Noniin nyt esittelyssä se pitkään odotettu pelimoottori ja 2.0 päivitys joka tuo peliin uusia ominaisuuksia jotka siinä olisi pitänyt...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Poskettoman iso maailma täynnä tutkittavaa ja kyllä, erilaisia hulluja toimintoja mikä tekeekin tästä aika mielettömän pelin :D En halua...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Mafia: Definitive Edition.
    Samaa mietin tuossa itsekin hetki sitten. Monenkohan aikaan lie tulee ladattavaksi.
  • BaDari
    BaDari reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Poskettoman iso maailma täynnä tutkittavaa ja kyllä, erilaisia hulluja toimintoja mikä tekeekin tästä aika mielettömän pelin :D En halua...
  • A
    asin vastasi viestiketjuun Mafia: Definitive Edition.
    Eikös tänään pitänyt tulla ps5 versio? Mites nämä muuten menee aikaerosta johtuen, voiko esim odottaa vasta huomenna saapuvaksi?
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
  • H
    Huttu reacted to Murdoc's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    No hyvältähän tuo ainakin alun perusteella maistuu! Nätti ku mikä ja combat tuntu heti tosi hyvältä. Maailmakin näyttää...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Tämä kiinnostaa niin paljon! Mutta odottelen alennuksia että saa Xboxille. Yrittänyt myös kytätä käytettyä mutta kaikki PS5:lle...
  • Ippenator
    Itse olen tykännyt noista Valhallan lisäreistä varsin paljon. Tosin olen niistä silti pelannut loppuun vasta Irlannin, ja sen, joka...
Ylös Bottom