Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Halo: Campaign Evolved.
    En ole oikein hirveästi tykännyt UE5 peleistä, mutta Halo CE näytti jo valoa tunnelin päässä. On erittäin näyttävä peli. Joitain UE5...
  • Mossy
    Uskomatonta kyllä, mutta Tom Holland on jo 30v, ensimmäisiä vetoja kuvatessa hän oli 18v. Kun mietitään että seuraava leffa tulee...
  • Mossy
    Jep. En pitäisi ihmeellisenä, jos seuraavassa elokuvassa olisi mukana heppu nimeltä Miles Morales.
  • M
    Mathael vastasi viestiketjuun Ei-niin-realistiset ajopelit.
    Nyt kun Star Wars Galactic Racerin moninpeli näyttää näin hyvälle niin peli on varma dayone hankinta. Moninpeli on itselle pelin tärkein...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Pirate_fin's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Ovat kuulemma 2023 vuoden buildista. Footage seems to be from 2023, according to the video's metadata.
  • M
    Olen ihan super pahoillani että spammaan tänne näitä mun jorinoita tästä Falcon legosta. Olen vaan niin naiivin innoissani tästä. Eli ne...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Silent Hill Townfall.
    Voihan olla toki mahdollista, ettei tämä vain tule olemaan yhtä "suuren" mittakaavan peli, kuten SH2R ja SHF olivat.
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Darks's post in the thread Halo: Campaign Evolved with Like Like.
    Tulipas nyt aloitettua Infinity tämän jälkeen. Semmoinen huomio heti, että ehkä tämä olisi pitänyt tehdä samalla pelimoottorilla kuin...
  • kopolanpoika
    Uskomatonta kyllä, mutta Tom Holland on jo 30v, ensimmäisiä vetoja kuvatessa hän oli 18v. Kun mietitään että seuraava leffa tulee...
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Yhden pätkän kerkesin näkemään. Liekköhän kuin vanhasta buildistä tuo pätkät. Ainakin näytti, että oli vielä vähän keskeneräinen.
  • rap
    rap vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Vielä 3kk...
    • gta_6_jason_and_lucia_wallpaper_next_gen_vice_city_by_purewallfr_dkli699-fullview.jpg
  • D
    Darks vastasi viestiketjuun Halo: Campaign Evolved.
    Tulipas nyt aloitettua Infinity tämän jälkeen. Semmoinen huomio heti, että ehkä tämä olisi pitänyt tehdä samalla pelimoottorilla kuin...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Murdoc's post in the thread Silent Hill Townfall with Like Like.
    Tuskin ne tietosesti tekee paskan pelin eikä kehtaa pyytää siitä ”oikeaa” hintaa. Liekkö lyhyempi sitten tms. Koskahan arviot mahtaa...
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to Darks's post in the thread Silent Hill Townfall with Like Like.
    Kunhan ei vain näy laadussa
  • R2zapiN
    R2zapiN reacted to pelle's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    Kuten pari muutakin täällä niin myös minä olen lähiaikoina pelannut batman: arkham originsin läpi. Viimeksi pelasin tän WiiU:lla läpi...
Ylös Bottom