Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Retski
    Retski reacted to shamaniac's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Toisaalta pidän tuosta sumusta kartalla mutta onhan se vähän pöljä nykymaailmaan sijoittuvassa pelissä, missä on GPS:t, älypuhelimet ja...
  • A
    asin reacted to BaDari's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Joo, sori. Mun moka. Kyllähän sen tuosta tekstistäsi ymmärsi. Joka tapauksessa toivon Wolverinelle menestystä koska haluan Insomniacin...
  • L
    Laama reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Nintendo Switch 2 with Like Like.
    Zelda tavaraa tulee lisää. https://www.nintendo-insider.com/zelda-40th-anniversary-collection-stock-will-be-replenished/
  • T
    templar reacted to kissanpoika's post in the thread Final Fantasy VII Remake with Like Like.
    Tässä tuli vielä sellainen erikoinen käänne, että ainakin Coolshopin osalta pelejä tuli varastoon heti seuraavana päivänä viestin...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to shamaniac's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Eihän tuossa neuvossa ole mitään järkeä? Nimenomaan kannattaa etukäteen katsoa arvosanoja, vastaanottoa ja infoa pelistä eikä heittää...
  • T
    TommiR vastasi viestiketjuun Marvel's Wolverine.
    Tällä hetkellä gigantista tilattu tulisi keskiviikkona itselleni. Näytti postnord sovellus arvioituu päivää.
  • Juri
    Juri vastasi viestiketjuun Marvel's Wolverine.
    Gigantilta tai Powerilta ei todellakaan voi odottaa, että edes saavat pelejä varastoon/kauppaan heti julkaisupäiväksi. Näin on käynyt...
  • T
    templar vastasi viestiketjuun Final Fantasy VII Remake.
    Tsekkailin itsekin vähän aikaa sitten että eipä juuri kellään näkyny. Deluxe on mulla nyt Konsolinetistä varattuna just in case...
  • Dragonfly
    Siitä jo aikaa, kun olen tuon katsonut, mutta tykkäsin kyllä ja on parempi kuin ne elokuvan jatko-osat. Taitaa muutes tuo sarja löytyä...
  • HideoMiyamoto
    Siitä jo aikaa, kun olen tuon katsonut, mutta tykkäsin kyllä ja on parempi kuin ne elokuvan jatko-osat. Taitaa muutes tuo sarja löytyä...
  • Qwerty1
    Qwerty1 vastasi viestiketjuun Marvel's Wolverine.
    Joo Insomniacilta tullut myös vahvistus ettei tuo vana oli koko ajan käytössä Stevenson went on to say that the scent trail only...
  • Qwerty1
    Qwerty1 reacted to BaDari's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Joo, sori. Mun moka. Kyllähän sen tuosta tekstistäsi ymmärsi. Joka tapauksessa toivon Wolverinelle menestystä koska haluan Insomniacin...
  • S
    shamaniac reacted to kissanpoika's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Veikkaan, että Deciman käyttö on kytköksissä Sonyyn kaikesta huolimatta. Sopimusehdot voivat muuttua ajan myötä. OD rakentuu Unrealilla...
  • S
    shamaniac reacted to Mathael's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    No tämähän olisi kyllä aika juttu jos näin on. MS säästyy rahaa huomattavasti kun on jo valmiina yksi parhaista pelimoottoreista. Kojima...
  • S
    shamaniac reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Mielenkiintoisena seikkana Decima moottoriin liittyen tuli vastaan tämä. Voi olla mahdollista että hänellä on oikeus käyttää sitä miten...
Ylös Bottom