Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
K
käkikotka
vastasi viestiketjuun
PlayStation 4
.
No nyt tuli joku oranssi valo tohon..
14.09.2026
DarkAges
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
En tiedä kuka on lytännyt. Tiedossa on pelin hyvät esteettömyysasetukset, mut silti palautan ennakkotilaukseni, koska ei riitä aika...
14.09.2026
Murdoc
reacted to
Jirza's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
No mulla on ihan päinvastaiset kokemukset. Kyllä nämä lyhyehköt yksinpelit tulee käytettynä kiertoon hyvinkin nopeasti alta 50 euron...
14.09.2026
R
ripulipamaus
reacted to
Traveller's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Suosittelen tosiaan käydä vilkaisemassa Starfieldin ketju jos tuntuu että Wolverinen meinknki on hurjaa :D. Eikä sillä 78 keskiarvo on...
14.09.2026
Jirza
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
No mulla on ihan päinvastaiset kokemukset. Kyllä nämä lyhyehköt yksinpelit tulee käytettynä kiertoon hyvinkin nopeasti alta 50 euron...
14.09.2026
BaDari
reacted to
Traveller's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Suosittelen tosiaan käydä vilkaisemassa Starfieldin ketju jos tuntuu että Wolverinen meinknki on hurjaa :D. Eikä sillä 78 keskiarvo on...
14.09.2026
BaDari
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Iloiset tapahtumat yms.
with
Like
.
Mä kyllä nykyään jään istumaan siihen tietokonetuoliin. Olen huomannut, että silmät tykkää enemmän pienemmästä ruudusta ja olkkarikin on...
14.09.2026
BaDari
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
En taida vilkaista. Tässäkin on jo tarpeeksi. Jaahas, eräs striimaaja pelaisi tätä. Voishan vilkaista vähän siitä hänen mietteitään.
14.09.2026
DarkAges
vastasi viestiketjuun
Valor Mortis
.
Just eilen katoin tästä videota ja jumankekkulis sentään miten hyvältä näytti. Päivä Yksi ostos! Kehittäjät ovat tehneet Ghostrunnerit...
14.09.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Yleinen VR-pelikeskustelu
.
Doom 2016 vr modi https://github.com/CactusVRStudios/KHARVOX Täytyy ostaa tämä sitten jo neljännen kerran kun seuraavaksi on steamin...
14.09.2026
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
World of Warcraft
.
Tässä vähän infoa uudistuksista. Nuo legacy challenget ovat loistava lisä, mitä enemmän pelaat sitä helpommaksi se käy jatkossa...
14.09.2026
T
Traveller
vastasi viestiketjuun
.
14.09.2026
DestiZ
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Iloiset tapahtumat yms.
with
Like
.
Syy, miksi monet (itseni mukaanlukien) tykkää pelata konsoleilla. Kun istuu 8-16 joka arkipäivä sen tietokoneen ääressä, niin pelaaminen...
14.09.2026
Dragonfly
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Iloiset tapahtumat yms.
with
Like
.
Mä kyllä nykyään jään istumaan siihen tietokonetuoliin. Olen huomannut, että silmät tykkää enemmän pienemmästä ruudusta ja olkkarikin on...
14.09.2026
T
Traveller
reacted to
BaDari's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Hauskaa tässä on se, että täällä ei kukaan muu näe mitään kohinaa paria ihmistä lukuunottamatta. PS. Kannattaa suosiolla tsiigata...
14.09.2026
Foorumi
Uudet
Bottom