Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to Subi's post in the thread World of Warcraft with Like Like.
    Silmäilin tämän ketjun läpi (vain 20 sivua) ja oli ihan hauskaa lukea 22 vuotta vanhoja postauksia :D vielä kun itsekin on tullut...
  • Kivijalka
    Kivijalka reacted to Subi's post in the thread World of Warcraft with Like Like.
    Silmäilin tämän ketjun läpi (vain 20 sivua) ja oli ihan hauskaa lukea 22 vuotta vanhoja postauksia :D vielä kun itsekin on tullut...
  • pelle
    Jos pelaa pääasiassa yksinpelejä niin helppohan tuohon oli osallistua kun vaan otti pleikan pois netistä ja pelasi ihan normaalisti...
  • MarcheM
    MarcheM reacted to Subi's post in the thread World of Warcraft with Like Like.
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun World of Warcraft.
  • H
    Huttu reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Muutamassa päivässä tunteja tullut vajaa 23 ja olen vasta raapaissut pintaa. Ja mistä olen todella, siis todella, yllättynyt, on bugien...
  • Kirai
    Kirai reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Muutamassa päivässä tunteja tullut vajaa 23 ja olen vasta raapaissut pintaa. Ja mistä olen todella, siis todella, yllättynyt, on bugien...
  • F
    feogla reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
  • Murdoc
    Murdoc reacted to asin's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Arvelinkin jo edellisessä postauksessa että Insomniacin tuntien päivityksiä tulee hyvin nopeasti. Pakko oli käydä gigantista koukkaa oma...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Pirate_fin's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Nyt hieman enemmän pelanneena otan tuon päivityksen ilomielin vastaan. Kerättävät jutut löytää nyt liian helposti, kun tuo vana ilmestyy...
  • BaDari
    BaDari reacted to asin's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Arvelinkin jo edellisessä postauksessa että Insomniacin tuntien päivityksiä tulee hyvin nopeasti. Pakko oli käydä gigantista koukkaa oma...
  • BaDari
    BaDari reacted to Pirate_fin's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Nyt hieman enemmän pelanneena otan tuon päivityksen ilomielin vastaan. Kerättävät jutut löytää nyt liian helposti, kun tuo vana ilmestyy...
  • A
    asin vastasi viestiketjuun Marvel's Wolverine.
    • IMG_20260915_185714.jpg
  • DestiZ
    DestiZ vastasi viestiketjuun Marvel's Wolverine.
    siellä tosiaan moni streamaaja nyt pelailee peliä twichissä
Ylös Bottom