Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
HideoMiyamoto
reacted to
Subi's post
in the thread
World of Warcraft
with
Like
.
Silmäilin tämän ketjun läpi (vain 20 sivua) ja oli ihan hauskaa lukea 22 vuotta vanhoja postauksia :D vielä kun itsekin on tullut...
15.09.2026
Kivijalka
reacted to
Subi's post
in the thread
World of Warcraft
with
Like
.
Silmäilin tämän ketjun läpi (vain 20 sivua) ja oli ihan hauskaa lukea 22 vuotta vanhoja postauksia :D vielä kun itsekin on tullut...
15.09.2026
pelle
vastasi viestiketjuun
Epätoivotut suuntaukset pelialalla - yleistä keskustelua
.
Jos pelaa pääasiassa yksinpelejä niin helppohan tuohon oli osallistua kun vaan otti pleikan pois netistä ja pelasi ihan normaalisti...
15.09.2026
MarcheM
reacted to
Subi's post
in the thread
World of Warcraft
with
Like
.
15.09.2026
Subi
vastasi viestiketjuun
World of Warcraft
.
15.09.2026
H
Huttu
reacted to
BaDari's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Muutamassa päivässä tunteja tullut vajaa 23 ja olen vasta raapaissut pintaa. Ja mistä olen todella, siis todella, yllättynyt, on bugien...
15.09.2026
Kirai
reacted to
BaDari's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Muutamassa päivässä tunteja tullut vajaa 23 ja olen vasta raapaissut pintaa. Ja mistä olen todella, siis todella, yllättynyt, on bugien...
15.09.2026
F
feogla
reacted to
BaDari's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
15.09.2026
Jonza85
reacted to
BaDari's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
15.09.2026
Murdoc
reacted to
asin's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Arvelinkin jo edellisessä postauksessa että Insomniacin tuntien päivityksiä tulee hyvin nopeasti. Pakko oli käydä gigantista koukkaa oma...
15.09.2026
Murdoc
reacted to
Pirate_fin's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Nyt hieman enemmän pelanneena otan tuon päivityksen ilomielin vastaan. Kerättävät jutut löytää nyt liian helposti, kun tuo vana ilmestyy...
15.09.2026
BaDari
reacted to
asin's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Arvelinkin jo edellisessä postauksessa että Insomniacin tuntien päivityksiä tulee hyvin nopeasti. Pakko oli käydä gigantista koukkaa oma...
15.09.2026
BaDari
reacted to
Pirate_fin's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Nyt hieman enemmän pelanneena otan tuon päivityksen ilomielin vastaan. Kerättävät jutut löytää nyt liian helposti, kun tuo vana ilmestyy...
15.09.2026
A
asin
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
15.09.2026
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
siellä tosiaan moni streamaaja nyt pelailee peliä twichissä
15.09.2026
Foorumi
Uudet
Bottom