Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• T
    Thugh reacted to DestiZ's post in the thread Diablo 4 with Like Like.
    hyvä kuulla täysin oikea päätös, et tuollainen season launch kuuluu olla kaikille tasavertainen.
  • B
    Hittolainen kun tilasin samaan aikaan Switch 2 + tämän pelin kuin sinä, mutta minun ei ole edes lähtenyt vielä tulemaan. Toivottavasti...
  • T
    Traveller reacted to Kokisvirta's post in the thread The Blood of Dawnwalker with Like Like.
    Noniin lopputekstit pyörivät eilen illasta, joten viimeiset ajatukset pelistä: Kliseistä sanoa, mutta tämä oli todellakin enemmän kuin...
  • DestiZ
    DestiZ vastasi viestiketjuun Fire Emblem: Fortune's Weave.
    eihän sitä tosiaan malttanut sitten nukkumaan mennäkkään vielä vaan jatkoin vielä 2.00 asti. jos tosiaan aiemmin olen sitä mieltä että...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Marvel's Wolverine.
    Jos Wolverinea fanittaa, niin kyllä tässä ainakin juuri hän on hahmona onnistunut. Tosin minä en erityisesti fanita, joten en osaa sanoa...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to Dragonfly's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Neljä tuntia takana, joten uskaltanee ensitunnelmat kirjailla. Ensin positiiviset. Peli on hienon näköinen ja pyörii sulavasti. Tykkään...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to DarkShadow's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Näin Wolverine fanipoikana uskon, että moiset kiusat tuskin pilaavat omaa intoa peliä kohden. Mulla on peli postin laatikossa oottamassa...
  • Dragonfly
    Pierukaasu on yksi osa "pidetään pelaajaa kädestä kiinni" -kokonaisuutta. :D Pitää antaa arvoa myös maalarille, äänimerkeille...
  • Dragonfly
    Neljä tuntia takana, joten uskaltanee ensitunnelmat kirjailla. Ensin positiiviset. Peli on hienon näköinen ja pyörii sulavasti. Tykkään...
  • K
    Kokisvirta vastasi viestiketjuun The Blood of Dawnwalker.
    Noniin lopputekstit pyörivät eilen illasta, joten viimeiset ajatukset pelistä: Kliseistä sanoa, mutta tämä oli todellakin enemmän kuin...
  • K
    Kokisvirta reacted to Doctor Pepper's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Hienoa, Prisma on alle puolen kilometrin päässä niin tulee ehkä töiden jälkeen haettua, kun saa vielä sillä 50 euron säästöhinnalla.
  • D
    Darks reacted to m_vierimaa's post in the thread PC-pelaaminen with Haha Haha.
    Älkää jonottako Steam Framea! 1. Kallis 2. 5v vanha resoluutio 3. Akku kestää vain vähän yli tunnin 4. Ei edes laturia 5. Ja se että...
  • H
    Huttu reacted to Ippenator's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Peliä toki päivitettiin todella ripeästi ja tuntuvasti heti julkaisun jälkeen, joten ei sinänsä mielestäni ole ihme, ettei bugeja näy...
  • Jar
    Jar reacted to kopolanpoika's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    Tämä on peli josta en oikein vieläkään ole saanut selvää "mikä tämä oikein on miehiään (päähahmo vaikuttaa miesoletetulta)". Juostaan...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Muutamassa päivässä tunteja tullut vajaa 23 ja olen vasta raapaissut pintaa. Ja mistä olen todella, siis todella, yllättynyt, on bugien...
Ylös Bottom