Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
T
Thugh
reacted to
DestiZ's post
in the thread
Diablo 4
with
Like
.
hyvä kuulla täysin oikea päätös, et tuollainen season launch kuuluu olla kaikille tasavertainen.
16.09.2026
B
BanditRadioFM
vastasi viestiketjuun
Fire Emblem: Fortune's Weave
.
Hittolainen kun tilasin samaan aikaan Switch 2 + tämän pelin kuin sinä, mutta minun ei ole edes lähtenyt vielä tulemaan. Toivottavasti...
16.09.2026
T
Traveller
reacted to
Kokisvirta's post
in the thread
The Blood of Dawnwalker
with
Like
.
Noniin lopputekstit pyörivät eilen illasta, joten viimeiset ajatukset pelistä: Kliseistä sanoa, mutta tämä oli todellakin enemmän kuin...
16.09.2026
DestiZ
vastasi viestiketjuun
Fire Emblem: Fortune's Weave
.
eihän sitä tosiaan malttanut sitten nukkumaan mennäkkään vielä vaan jatkoin vielä 2.00 asti. jos tosiaan aiemmin olen sitä mieltä että...
16.09.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
Jos Wolverinea fanittaa, niin kyllä tässä ainakin juuri hän on hahmona onnistunut. Tosin minä en erityisesti fanita, joten en osaa sanoa...
16.09.2026
Murdoc
reacted to
Dragonfly's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Neljä tuntia takana, joten uskaltanee ensitunnelmat kirjailla. Ensin positiiviset. Peli on hienon näköinen ja pyörii sulavasti. Tykkään...
16.09.2026
Murdoc
reacted to
DarkShadow's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Näin Wolverine fanipoikana uskon, että moiset kiusat tuskin pilaavat omaa intoa peliä kohden. Mulla on peli postin laatikossa oottamassa...
16.09.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
Pierukaasu on yksi osa "pidetään pelaajaa kädestä kiinni" -kokonaisuutta. :D Pitää antaa arvoa myös maalarille, äänimerkeille...
16.09.2026
Dragonfly
vastasi viestiketjuun
Marvel's Wolverine
.
Neljä tuntia takana, joten uskaltanee ensitunnelmat kirjailla. Ensin positiiviset. Peli on hienon näköinen ja pyörii sulavasti. Tykkään...
16.09.2026
K
Kokisvirta
vastasi viestiketjuun
The Blood of Dawnwalker
.
Noniin lopputekstit pyörivät eilen illasta, joten viimeiset ajatukset pelistä: Kliseistä sanoa, mutta tämä oli todellakin enemmän kuin...
16.09.2026
K
Kokisvirta
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Hienoa, Prisma on alle puolen kilometrin päässä niin tulee ehkä töiden jälkeen haettua, kun saa vielä sillä 50 euron säästöhinnalla.
16.09.2026
D
Darks
reacted to
m_vierimaa's post
in the thread
PC-pelaaminen
with
Haha
.
Älkää jonottako Steam Framea! 1. Kallis 2. 5v vanha resoluutio 3. Akku kestää vain vähän yli tunnin 4. Ei edes laturia 5. Ja se että...
16.09.2026
H
Huttu
reacted to
Ippenator's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Peliä toki päivitettiin todella ripeästi ja tuntuvasti heti julkaisun jälkeen, joten ei sinänsä mielestäni ole ihme, ettei bugeja näy...
16.09.2026
Jar
reacted to
kopolanpoika's post
in the thread
Control Resonant
with
Like
.
Tämä on peli josta en oikein vieläkään ole saanut selvää "mikä tämä oikein on miehiään (päähahmo vaikuttaa miesoletetulta)". Juostaan...
16.09.2026
Ac3way
reacted to
BaDari's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Muutamassa päivässä tunteja tullut vajaa 23 ja olen vasta raapaissut pintaa. Ja mistä olen todella, siis todella, yllättynyt, on bugien...
16.09.2026
Foorumi
Uudet
Bottom