Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Strooper12
    Strooper12 reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Itsestä tuntuu nyt 30 tunnin jälkeen, että olisi vasta pelaillut 3 tuntia. Niin paljon kaikkea ja tulee koko aika lisää uutta. Aivan...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Muutamassa päivässä tunteja tullut vajaa 23 ja olen vasta raapaissut pintaa. Ja mistä olen todella, siis todella, yllättynyt, on bugien...
  • A
    aild vastasi viestiketjuun Nintendo Switch 2.
    Verkkiksessä poistossa RE - Requiem Steelbook Deluxe Edition hyvään hintaan, 39.99€, löytyy jo ennenstään deluxe ps5:lle, mutta pitihän...
  • janneus
    Korjatkaa jos olen väärässä, mutta lähes kaikki julkaisupäiväksi Game Passiin tulevat pelit vaativat ultimaten. Sehän se kalleimman...
  • HideoMiyamoto
    Sieltä se löhti ostoon. Pitkästä aikaa uusi peli jonka olen ostanut. Odotukset aika kovat. Puolen tunnin päästä mennään, just sen verran...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    Runescape Dragonwilds Tämä on selviytymis/rakentelu Runen maailmassa. Tämä on ihan jumalattoman komea ja hyvin pyörivä peli jota on...
  • BaDari
    BaDari reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Viimeksi pelatut pelit with Like Like.
    Runescape Dragonwilds Tämä on selviytymis/rakentelu Runen maailmassa. Tämä on ihan jumalattoman komea ja hyvin pyörivä peli jota on...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Viimeksi pelatut pelit.
  • JLunen
    JLunen reacted to asin's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    1,5h testin otin. Aluksi taistelu tuntui vähän oudolta koska tottu siihen spidermanin "smooth" tyyliin. Tässä se on raskaampaa niinkuin...
  • JLunen
    JLunen reacted to Murdoc's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    Eikös tässä ollut jotain sellaista, että haluttiin mahdollisimman valmis paketti levylle, ettei tarvitsisi ladata massiivista päivitystä...
  • JLunen
    JLunen reacted to stammy's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    Vaikea paikka, mutta ymmärtäisin niin, että törmäsivät levyn kanssa johonkin logistisiin haasteisiin, minkä vuoksi sen julkaisu...
  • Ippenator
    Jep, ainakin Microsoftin omat, mutta nyttenhän on tuo Dune tulossa Premiumiin myös, mutta kuten sanoit niin lähes kaikki.
  • Ippenator
    Korjatkaa jos olen väärässä, mutta lähes kaikki julkaisupäiväksi Game Passiin tulevat pelit vaativat ultimaten. Sehän se kalleimman...
  • S
    shamaniac reacted to Murdoc's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    Eiköhän tuota vääntöä noista avusteista olla käyty jo tarpeeksi pitkään. Voisko lopettaa tai siirtyä vaikka privaan vääntämään? En...
  • S
    shamaniac reacted to Murdoc's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    Eikös tässä ollut jotain sellaista, että haluttiin mahdollisimman valmis paketti levylle, ettei tarvitsisi ladata massiivista päivitystä...
Ylös Bottom