Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Murdoc
    Resident Evil elokuva kerää kovia arvioita niin yleisöltä kun arvostelijoilta. Saatiinkohan vihdoin oikeasti hyvä elokuva sarjaan.
  • Murdoc
    Murdoc vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Jep, täysin samaa mieltä. Ollaan nyt viis osaa pakoiltu poliisia samalla tapaa niin minusta on todella siistiä, että nyt joutuu vähän...
  • Murdoc
    Murdoc reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Mielestäni on vain erittäin siistiä että takaa-ajot on muutakin kuin vain mene 500 metriä yhteen suuntaan niin ne kadottaa sut. Olen...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to Pirate_fin's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    Boksi ja PC pelaajille tiedoksi, että tämä irtoaa islannin storesta noin 40€ hintaan.
  • Hulikopteri
    Hulikopteri reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Mielestäni on vain erittäin siistiä että takaa-ajot on muutakin kuin vain mene 500 metriä yhteen suuntaan niin ne kadottaa sut. Olen...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
  • Hulikopteri
    Hulikopteri vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Veikkaisin, että pelkän auton vaihtamisella voi hämätä poliiseja ja kun tekee nuo muut asiat, niin selviää enemmästä. Eli en tosiaan...
  • JLunen
    JLunen vastasi viestiketjuun Control Resonant.
    Arvosteluita alkaa valumaan klo 16. En tiedä paljonko uskaltaa katsoa, ehkä lähinnä arvosanat...
  • Subi
    Subi vastasi viestiketjuun World of Warcraft.
    Joo, saas nähdä millaiseen ratkaisuun päätyvät. Sisällön puolesta olen toistaiseksi kuullut pelkästään positiivisia asioita.
  • BaDari
    Kurt Russel, Keith David ja John Carpenter muistelee The Thing elokuvaa. Carpenter kertoo myös mielipiteensä uusioversio/jatko-osasta...
  • HideoMiyamoto
    Kurt Russel, Keith David ja John Carpenter muistelee The Thing elokuvaa. Carpenter kertoo myös mielipiteensä uusioversio/jatko-osasta...
  • Mossy
    Mossy reacted to HideoMiyamoto's post in the thread World of Warcraft with Like Like.
    Noniin johan se näyttikin että WoW studiolla menee liian hyvin tämän kanssa. On selvinnyt nyt betan alettua ettei ole olemassa kuin US...
  • Mossy
    Mossy reacted to Subi's post in the thread World of Warcraft with Like Like.
    Muistaakseni ennenkin betaserverit ovat olleet vaan US, ainakin takavuosina. Mut joo, jos siitä betasta maksaa niin vois odottaa...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    No eikö? On varmaa tietoa että jos rötöstelee, niin alkuun poliisit saa silminnäkijä havaintoja, esim ollaanko yksin vai kaksin...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Final Fantasy Resonance.
    Uusinta traileria Tokyo Game Showsta:
Ylös Bottom