Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• JLunen
    JLunen reacted to Doctor Pepper's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Kuulostaa kyllä selkeältä, mutta ei sellaiselta, mihin haluaisi investoida aikaa, jaksamista, mielenkiintoa, rahaa jne. MS:n uusi...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to Juuberi's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    On peli Suomen ulkopuolellakin positiivisesti muistettu jonkin sortin kulttihitti. Ja siitä, että Oldest House olisi tyhjää täynnä en...
  • T
    Thablad vastasi viestiketjuun Palautteet foorumin toiminnasta.
    Täällä tekee nyt samaa Telian kiinteällä. Elisan mobiiliyhteys pelittää normaalisti.
  • T
    Thablad reacted to Lucky's post in the thread Palautteet foorumin toiminnasta with Like Like.
    Heitetään loppuraportti jos jollekin toiselle sattuu sama tulemaan joskus vastaan. Ongelma oli oma julkinen IP. Pidin niin kauan...
  • Dragonfly
    Peli läpi. Tämä on kuin jakso Muumit sarjaa, jonka saa itse pelata. Todella nostalgista ja söpöä. Välitöntä mielenrauhaa. Graafinen...
  • Lucky
    Lucky vastasi viestiketjuun Palautteet foorumin toiminnasta.
    Heitetään loppuraportti jos jollekin toiselle sattuu sama tulemaan joskus vastaan. Ongelma oli oma julkinen IP. Pidin niin kauan...
  • K
    Kimmo72 reacted to BaDari's post in the thread Yleinen pelialan uutisketju with Like Like.
    Itselleni tämä AAA-peleihin keskittyminen on vain negatiivinen asia. Olen nauttinut paljon enemmän Microsoftin pienemmistä julkaisuista...
  • JLunen
    JLunen reacted to Juuberi's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    On peli Suomen ulkopuolellakin positiivisesti muistettu jonkin sortin kulttihitti. Ja siitä, että Oldest House olisi tyhjää täynnä en...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Juuberi's post in the thread Control Resonant with Like Like.
  • Juuberi
    Juuberi vastasi viestiketjuun Control Resonant.
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Ghost of Yōtei.
    Se on tavallaan vähän typerää, että Sony on poistanut alkuperäisen Ghost of Yotein version myynnistä. Periaatteessa kuluttajalle hyvä...
  • JLunen
    JLunen reacted to Ac3way's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    Olen kyllä täysin eri mieltä Control 1 toiminnasta. Eri aseet ovat selkeästi erilaisia, aseisiin löytyy modeja, erilaiset kyvyt tuovat...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to Ac3way's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    Olen kyllä täysin eri mieltä Control 1 toiminnasta. Eri aseet ovat selkeästi erilaisia, aseisiin löytyy modeja, erilaiset kyvyt tuovat...
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Control Resonant.
  • JLunen
    JLunen reacted to Dragonfly's post in the thread Gamerscore with Love Love.
    TrueAchivementsin artikkeli Mythic Achievementista. Tärkeimmät pointit: https://www.trueachievements.com/news/xbox-mythic-achievement
Ylös Bottom