Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Dragonfly
    Dragonfly reacted to jryi's post in the thread Dune: Awakening with Like Like.
    Sain tuon arvosteluun, kun ilmaisin kiinnostuksen ja olen ollut Dyyni-fani jostain 12-vuotiaasta asti. Muuten en ole ihan hirveästi...
  • BaDari
    BaDari reacted to Jirza's post in the thread Grand Theft Auto VI with Like Like.
    Tämä on toki totta, mutta se on aika marginaaliporukka, ketkä tämän krääsäboxin ostaa (ainakin tolla hinnalla). Eli siinä mielessä...
  • Dragonfly
    Dragonfly reacted to Strooper12's post in the thread Dune: Awakening with Like Like.
    Aijaa. Oho. No hittoako mä täällä sitten kysele tyhmiä jos pääsee kokeilemaan ns. ilmatteeksikin :D Käynnistänyt tuota X-laatikkoa...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Dragonfly's post in the thread Dune: Awakening with Like Like.
    Xboxin pelikellon mukaan 1h 45min pelattuna. Hyvin alussa siis ollaan, mutta ensifiilikset on ne, että tämä on vahvasti survival -peli...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to HideoMiyamoto's post in the thread Dune: Awakening with Like Like.
    Mielenkiintoinen peli ja varsinkin teema mutta 50€ survival pelistä on itselle liikaa kun tuossa juuri sai pari lisäkuluitta ps...
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Dune: Awakening.
    Aijaa. Oho. No hittoako mä täällä sitten kysele tyhmiä jos pääsee kokeilemaan ns. ilmatteeksikin :D Käynnistänyt tuota X-laatikkoa...
  • Dragonfly
    Dragonfly vastasi viestiketjuun Dune: Awakening.
    Xboxin pelikellon mukaan 1h 45min pelattuna. Hyvin alussa siis ollaan, mutta ensifiilikset on ne, että tämä on vahvasti survival -peli...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Dune: Awakening.
    Mielenkiintoinen peli ja varsinkin teema mutta 50€ survival pelistä on itselle liikaa kun tuossa juuri sai pari lisäkuluitta ps...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to jryi's post in the thread Dune: Awakening with Like Like.
    Sain tuon arvosteluun, kun ilmaisin kiinnostuksen ja olen ollut Dyyni-fani jostain 12-vuotiaasta asti. Muuten en ole ihan hirveästi...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto reacted to Strooper12's post in the thread Dune: Awakening with Like Like.
    Nimi: Dune: Awakening Kehittäjä: Funcom Julkaisija: Funcom Alustat: PC, PS5, XBOX Lajityyppi: Open world survival Julkaisu: PC 2025...
  • jryi
    jryi vastasi viestiketjuun Dune: Awakening.
  • Strooper12
    Strooper12 vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Toi collector's boxhan on siis ihan mahtava :D Halpaa sälää täynnä 400€ :D Toi saattaa tulevaisuudessa olla yllättävän arvokas -...
  • Jirza
    Jirza vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Tämä on toki totta, mutta se on aika marginaaliporukka, ketkä tämän krääsäboxin ostaa (ainakin tolla hinnalla). Eli siinä mielessä...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Nuo aurinkolasit maksaa yksinään 120€ mutta on tuossa silti aika paljon GTA lisää.
  • BaDari
    BaDari vastasi viestiketjuun Grand Theft Auto VI.
    Siis 400 euroa laatikollisesta krääsää eikä sisällä edes peliä? Samaan aikaan yksi puolustus fyysisen median loppumiselle on se muovin...
Ylös Bottom