Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
MarcheM
vastasi viestiketjuun
Diablo 4
.
Äh, mitä enemmän näistä muutoksista kuulee, sitä vähemmän tekee mieli palata pelin pariin. Tämä ja legendaaristen/uniikkien muutokset...
Perjantai klo 17:21
MarcheM
vastasi viestiketjuun
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
.
Itse en enää harrasta sitä että ostaa aleista kaiken mielenkiintoisen vaan ostan muutaman odottamaan ja seuraavat ostan vasta kun niitä...
Perjantai klo 17:11
MarcheM
reacted to
templar's post
in the thread
Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
with
Like
.
Tuon ongelman kanssa varmasti kamppailee aika moni pelaaja nykyään. On tuttu tunne, varsinkin kun itselläni on iso kynnys jättää pelejä...
Perjantai klo 17:07
MarcheM
reacted to
Jirza's post
in the thread
with
Like
.
Tämä on niin totta, ja onneksi itse olen jo aikaa sitten itselleni todennut, että kaikkia kiinnostavia pelejä en tule ikinä kokemaan...
Perjantai klo 17:07
R
rauttiz
reacted to
TeRm0z's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
Platina plakkarissa ja arvio aalloilla, tästä on hyvä jatkaa kohti seuraavaa projektia. Spoiler: tykkäsin loppuun saakka...
Perjantai klo 16:53
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Diablo 4
.
Lord of Hatred lisäosa selätetty. Olipahan huikea päätös tälle tarinalle ja Blizzard kyllä pistänyt kaiken peliin tarinallisesti. Eipä...
Perjantai klo 16:41
Koalitio
reacted to
templar's post
in the thread
with
Like
.
Tuon ongelman kanssa varmasti kamppailee aika moni pelaaja nykyään. On tuttu tunne, varsinkin kun itselläni on iso kynnys jättää pelejä...
Perjantai klo 16:39
Ippenator
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
Silent Hill Townfall
with
Like
.
Otinpa tämän nyt seuraavaksi pelivuoroon. Asetuksista taistelu tarina-tasolle ja ongelmat normaalille. Täällä näkyneiden kommenttien ja...
Perjantai klo 16:09
JLunen
reacted to
kissanpoika's post
in the thread
Silent Hill Townfall
with
Like
.
Otinpa tämän nyt seuraavaksi pelivuoroon. Asetuksista taistelu tarina-tasolle ja ongelmat normaalille. Täällä näkyneiden kommenttien ja...
Perjantai klo 15:55
Zod
vastasi viestiketjuun
Virallinen trivia/täyteketju urheilulle (jalkapallo, jääkiekko, F1 ja muut)
.
Niin se vaan Ranska pieksi Venäjän Vuoden 2020 Olympialaisten finaalissa vaikkakin Venäjä taisi olla ennakkosuosikki. Silloin sen...
Perjantai klo 15:53
IlpoNuokko
vastasi viestiketjuun
Virallinen trivia/täyteketju urheilulle (jalkapallo, jääkiekko, F1 ja muut)
.
Puola on maailmanrankingin ylivoimainen kärki tällä kaudella. Ranska on "vasta" sijalla 8. Lisäksi Ranskan on ensin voitettava pieni ja...
Perjantai klo 15:31
TT-2k
vastasi viestiketjuun
Kysy mitä vain -ketju
.
Tuohon ei ole oikeaa tai yksiselitteistä vastausta. Jos haluaa päästä helpommalla, kannattaa luoda suoraan se aikuistili. Mutta tässä on...
Perjantai klo 15:25
Pajavasara
reacted to
Strooper12's post
in the thread
Grand Theft Auto VI
with
Like
.
No, mä nyt ostin tuon Pre-Order. Sitten tuon kanssa näkee muutamia vuosia myöhemmin mitä sillä edes tekee, jos mitään. Lämpimässä...
Perjantai klo 15:22
Jirza
vastasi viestiketjuun
.
Tämä on niin totta, ja onneksi itse olen jo aikaa sitten itselleni todennut, että kaikkia kiinnostavia pelejä en tule ikinä kokemaan...
Perjantai klo 15:15
T
templar
vastasi viestiketjuun
.
Perjantai klo 15:02
Foorumi
Uudet
Bottom