Foorumi
Uudet viestit
Hae sivustolta
Uudet
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Jäsenet
Sivustolla nyt
Uudet profiiliviestit
Hae profiiliviesteistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Yleiskatsaus
Haku
Haku
Jäsen:
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat tapahtumat
Valikko
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Foorumi
Uudet
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
JavaScript pois käytöstä. Saadaksesi kaiken irti sivustosta, ole hyvä ja salli JavaScriptin käyttö selaimessasi.
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää
vaihtoehtoista selainta.
.
Uusimmat toiminnot
Yleiskatsaus
Featured content
Uudet viestit
Uudet profiiliviestit
Uusimmat toiminnot
Jar
reacted to
Hulikopteri's post
in the thread
Control Resonant
with
Like
.
Nyt pääsin käsiksi kunnolla avoimeen maailmaan ja taisteluun. Tajusin, että tämä muistuttaa supersankaripeliä. Mielettömän hauska...
Lauantai klo 09:15
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
The Witcher 3: Wild Hunt
.
Päivityksellä tulee olemaan kokoa n.45 gigaa, paitsi Switch 2 on 50 gigaa ja se on erillinen lataus sille alustalle.
Lauantai klo 03:00
HideoMiyamoto
vastasi viestiketjuun
Ace Combat 8: Wings of Theve
.
Pistin seiskan lataukseen kun se pn joskus ollut plus pelinä. Katsotaan miten maistuu jos tähän joskus tarttuis kun vaikuttaa aika laatu...
Lauantai klo 02:53
Jonza85
reacted to
BaDari's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Tuli vastaan YouTubessa Crimson Desert-video ja tämä kommentti sieltä kiteyttää aika hyvin meikän fiilikset tästä pelistä. Vajaa 60...
Lauantai klo 01:42
Ippenator
reacted to
BaDari's post
in the thread
Crimson Desert
with
Like
.
Tuli vastaan YouTubessa Crimson Desert-video ja tämä kommentti sieltä kiteyttää aika hyvin meikän fiilikset tästä pelistä. Vajaa 60...
Lauantai klo 01:38
BaDari
vastasi viestiketjuun
Crimson Desert
.
Lauantai klo 01:22
batistuta
reacted to
Pajavasara's post
in the thread
Kingdom Come: Deliverance II
with
Like
.
On tää kyllä ihan ylikylän peli. Ykkönen oli jo hieno peli, ja meni heittämällä parhaiden pelikokemusten joukkoon. Mutta tämän jatkon...
Lauantai klo 01:08
batistuta
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Sad
.
Mulla on ollut viime vuosina melko äärimmäisen huonoa onnea. Olen menettänyt viimeisen 2,5 vuoden aikana 5 lähisukulaista mukaan lukien...
Lauantai klo 01:05
BaDari
reacted to
kopolanpoika's post
in the thread
Marvel's Wolverine
with
Like
.
En olisi ikinä uskonut että kun pääsen pelaamaan Wolverinella, niin silti mietin koko ajan, että "helvetti tuo Sapelihammas on niin...
Lauantai klo 01:00
BaDari
reacted to
Ferraro's post
in the thread
PlayStation 5
with
Like
.
Mielenkiintoista. En varmasti ole vastannut tuollaiseen palautekyselyyn aiemmin, mutta kun avaan tuon linkin niin Sony jo kiittää...
Lauantai klo 00:59
Ippenator
reacted to
J.Sunderland's post
in the thread
Keskustelua konsolien suoratoistopalveluista (Netflix, Viaplay, Amazon, HBO, Disney+) sisältö, ongelmat
with
Like
.
Ei minulle 1080p tuota tuskaa. Eihän Netflix edes ollut 4K, kun olen tätä alkanut tilaamaan. Minä katselen edelleen joskus myös DVD:n...
Lauantai klo 00:48
Ferraro
vastasi viestiketjuun
PlayStation 5
.
Mielenkiintoista. En varmasti ole vastannut tuollaiseen palautekyselyyn aiemmin, mutta kun avaan tuon linkin niin Sony jo kiittää...
Lauantai klo 00:47
IlpoNuokko
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Sad
.
Mulla on ollut viime vuosina melko äärimmäisen huonoa onnea. Olen menettänyt viimeisen 2,5 vuoden aikana 5 lähisukulaista mukaan lukien...
Lauantai klo 00:32
BaDari
reacted to
Doctor Pepper's post
in the thread
Ketutuskeskustelu
with
Sad
.
Lauantai klo 00:24
Ac3way
reacted to
Pajavasara's post
in the thread
Kingdom Come: Deliverance II
with
Like
.
On tää kyllä ihan ylikylän peli. Ykkönen oli jo hieno peli, ja meni heittämällä parhaiden pelikokemusten joukkoon. Mutta tämän jatkon...
Perjantai klo 23:44
Foorumi
Uudet
Bottom