Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• Jar
    Jar reacted to Hulikopteri's post in the thread Control Resonant with Like Like.
    Nyt pääsin käsiksi kunnolla avoimeen maailmaan ja taisteluun. Tajusin, että tämä muistuttaa supersankaripeliä. Mielettömän hauska...
  • HideoMiyamoto
    HideoMiyamoto vastasi viestiketjuun The Witcher 3: Wild Hunt.
    Päivityksellä tulee olemaan kokoa n.45 gigaa, paitsi Switch 2 on 50 gigaa ja se on erillinen lataus sille alustalle.
  • HideoMiyamoto
    Pistin seiskan lataukseen kun se pn joskus ollut plus pelinä. Katsotaan miten maistuu jos tähän joskus tarttuis kun vaikuttaa aika laatu...
  • Jonza85
    Jonza85 reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Tuli vastaan YouTubessa Crimson Desert-video ja tämä kommentti sieltä kiteyttää aika hyvin meikän fiilikset tästä pelistä. Vajaa 60...
  • Ippenator
    Ippenator reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Tuli vastaan YouTubessa Crimson Desert-video ja tämä kommentti sieltä kiteyttää aika hyvin meikän fiilikset tästä pelistä. Vajaa 60...
  • BaDari
    BaDari vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    • 1000078451.jpg
  • batistuta
    batistuta reacted to Pajavasara's post in the thread Kingdom Come: Deliverance II with Like Like.
    On tää kyllä ihan ylikylän peli. Ykkönen oli jo hieno peli, ja meni heittämällä parhaiden pelikokemusten joukkoon. Mutta tämän jatkon...
  • batistuta
    batistuta reacted to Doctor Pepper's post in the thread Ketutuskeskustelu with Sad Sad.
    Mulla on ollut viime vuosina melko äärimmäisen huonoa onnea. Olen menettänyt viimeisen 2,5 vuoden aikana 5 lähisukulaista mukaan lukien...
  • BaDari
    BaDari reacted to kopolanpoika's post in the thread Marvel's Wolverine with Like Like.
    En olisi ikinä uskonut että kun pääsen pelaamaan Wolverinella, niin silti mietin koko ajan, että "helvetti tuo Sapelihammas on niin...
  • BaDari
    BaDari reacted to Ferraro's post in the thread PlayStation 5 with Like Like.
    Mielenkiintoista. En varmasti ole vastannut tuollaiseen palautekyselyyn aiemmin, mutta kun avaan tuon linkin niin Sony jo kiittää...
  • Ippenator
    Ei minulle 1080p tuota tuskaa. Eihän Netflix edes ollut 4K, kun olen tätä alkanut tilaamaan. Minä katselen edelleen joskus myös DVD:n...
  • Ferraro
    Ferraro vastasi viestiketjuun PlayStation 5.
    Mielenkiintoista. En varmasti ole vastannut tuollaiseen palautekyselyyn aiemmin, mutta kun avaan tuon linkin niin Sony jo kiittää...
    • Screenshot_20260926-004447_Chrome.jpg
  • IlpoNuokko
    IlpoNuokko reacted to Doctor Pepper's post in the thread Ketutuskeskustelu with Sad Sad.
    Mulla on ollut viime vuosina melko äärimmäisen huonoa onnea. Olen menettänyt viimeisen 2,5 vuoden aikana 5 lähisukulaista mukaan lukien...
  • BaDari
    BaDari reacted to Doctor Pepper's post in the thread Ketutuskeskustelu with Sad Sad.
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Pajavasara's post in the thread Kingdom Come: Deliverance II with Like Like.
    On tää kyllä ihan ylikylän peli. Ykkönen oli jo hieno peli, ja meni heittämällä parhaiden pelikokemusten joukkoon. Mutta tämän jatkon...
Ylös Bottom