Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Uusimmat toiminnot

• BaDari
    BaDari vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
    Mä olen aina tehnyt omat sopat. Ostelen vaan ainekset. Kamalasti tullut kerättyä reseptejä tässä. :D
  • BaDari
    BaDari reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Pakko ladata peli ja jatkaa seikkailuja, tarinallisesti loppuvaiheilla mutta maailmassa silti nähtävää paljon jäljellä :D Pomot ei...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Huttu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Pakko ladata peli ja jatkaa seikkailuja, tarinallisesti loppuvaiheilla mutta maailmassa silti nähtävää paljon jäljellä :D Pomot ei...
  • H
    Huttu vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
  • H
    Huttu reacted to VanDamScum's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Lähdin peliä pelaamaan ihan kirkkain mielin mutta sillä varauksella, että tiesin kontrollien olevan hieman oudot. Alkumetreillä pidin...
  • BaDari
    BaDari reacted to Ac3way's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Tarina ei ole saanut kehuja, mutta ei se varsinaisesti huono ole. Se on vaan alunperin kerrottu vähän omituisesti ja sekavasti. Osa...
  • Pelaaja44
    Jo olisi aikoihin eletty jos näin kävisi...
  • Strooper12
    Strooper12 reacted to Ac3way's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Tarina ei ole saanut kehuja, mutta ei se varsinaisesti huono ole. Se on vaan alunperin kerrottu vähän omituisesti ja sekavasti. Osa...
  • Dragonfly
    En tiedä tuleeko koskaan pelattua, mutta perkule, kun koko kirpputorilta löytyi yksi boksin peli ja vielä d2d (netin mukaan), niin...
  • S
    En tiedä tuleeko koskaan pelattua, mutta perkule, kun koko kirpputorilta löytyi yksi boksin peli ja vielä d2d (netin mukaan), niin...
    • 1000023046.jpg
  • Ac3way
    Ac3way vastasi viestiketjuun Crimson Desert.
  • Ippenator
    Ippenator reacted to VanDamScum's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Lähdin peliä pelaamaan ihan kirkkain mielin mutta sillä varauksella, että tiesin kontrollien olevan hieman oudot. Alkumetreillä pidin...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to BaDari's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Mitä itse kohdannut noita pomoja, niin ovat huomattavasti helpompia kuin Elden Ringissä. En itse edes ajattele tätä millään tasolla...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to wopsu's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Samat mietteet, mikään peli ei ole tänä vuonna koukuttanu näin paljoa, se seikkailun riemu vaan pitää imunsa ja vielä 100h kohdalla tuli...
  • Ac3way
    Ac3way reacted to Strooper12's post in the thread Crimson Desert with Like Like.
    Kyllä se itselläkin muutama tunti meni ennenkuin osu ja uppos. Ja sitten kun osu ja uppos, niin se todella OSU JA UPPOS :D Kyllä tämä...
Ylös Bottom