Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2 live ongelmia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikkokikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mikkokikko

New Member
Hei mulla ilmeni sellainen ongelma liven kanssa että kun menen sisään liveen, ja pistän find match, niin se alkaa etsii sitä matsia mutta se ei ikinä löydä peliä. Sit jos yritän joinata johonkin kaverin peliin, niin sit yleensä katkee yhteys... missä siis vika?

COD 4 toimi moitteettomasti livessä ja samoin muut pelit mitä oon pelannut siellä. Mulla on 10 meganen netti. Onko kellään muulla ollut vastaavia ongelmia.?

Vastaus: Modern Warfare 2 live ongelmia!

Sama vika. 8 Mt kaapeliyhteydellä wlan sovittimen kanssa ei pääse mihinkään peliin. Tarpeeksi kauan kun se yrittää, niin tiputtaa koko netin nurin hetkeksi. Yritin samaa ilman wlania, niin ei auttanut mitään. Ei löydy yhtään peliä. Välillä myös jämähtää omituisesti live lobbyyn. :mad:

V-käyrä on aika korkealla, kun pelkkään nettipeliin tämän ostin.

Suuri kiitos sille, joka jonkin syyn tähän keksii!!!

Vastaanpa itse. Sain toimimaan. Yritä sammuttaa modeemi ja laittaa päälle pelin ollessa päällä. Itellä auttoi.

Vastaanpa itse. Sain toimimaan. Yritä sammuttaa modeemi ja laittaa päälle pelin ollessa päällä. Itellä auttoi.

Okei hyvä tietää. Eli siis pistän pelin päälle ja kun se on siinä pää valikossa ja sit sammutan modeemin ja vedän sen uudestaan päälle?

Jotain sinne päin. Säädin noita edestakaisin ja sen jälkeen alkoi toimimaan, joten jotenkin se täytyi liittyä tuohon. Tosin aikaisemmin koitin vaihtaa reititintä, eikä se ainakaan auttanut. Mutta nyt toimi ja uskon, että pienellä väännöllä alkaa sullakin toimimaan. Ja täytyy sanoa, että kannattaa vähän vääntää. On sen verran hauskaa tuo nettiräiskintä :)

Mutta kaikenkaikkiaan olisi voinut toimia suoraan!

joo tolleen en olekkaan vielä älynnyt koittaa. pitää koittaa kunhan tästä töistä pääsee pois! kiitos sulle paljon!½

sain nyt sen hetkellisesti toimimaan ja pääsin pelaa pari peliä, mutta nyt se tekee taas saman homman!

Pari kertaa olen pelaillut, eikä ongelma ole ainakaan itselläni palannut. Toivottavasti ei niin käykään. Mutta jos sait toimimaan buuttaamalla modeemin tms., niin eiköhän se sillä ala vielä toimimaan.

Ja vielä kerran täytyy monipeliä kehua, vaikka en siinä itse nuorempiani vastaan pärjääkään :D

vitsi alkaa kasetti hajota ihan totaallisesti kun ei pääse liveen! se yksin peli ei jaksa hirmu pitkään viihdyttää! ei vaan toimi niin ei toiimi... en älyyyy!! loppuu ideat jo kesken miten saan sen toimii..enää ei ole auttanut se buuttaaminen!

vitsi alkaa kasetti hajota ihan totaallisesti kun ei pääse liveen! se yksin peli ei jaksa hirmu pitkään viihdyttää! ei vaan toimi niin ei toiimi... en älyyyy!! loppuu ideat jo kesken miten saan sen toimii..enää ei ole auttanut se buuttaaminen!

Minulla oli samaa ongelmaa. Luin jostain että tällä olisi tekemistä NAT-asetusten kanssa. Kun menet multiplayer-valikkoon, ennen pelihakua vasemmalla alhaalla on tieto NAT:in tilasta. Mahdollisuudet ovat open, moderate tai strict. Openilla pitäisi toimi parhaiten, mutta mulla se oli open enkä silti löytänyt pelejä.

Kikkailin modeemin asetuksien kanssa aikani enkä saanut mitään järkevää aikaiseksi. Lopulta boottasin modeemin ja asetin wlanin pois käytöstä. Tämän jälkeen pääsin ensimmäistä kertaa pelaamaan, ja hyvin toimi.

Nyt kun luin tämän, pienehkö pelko hiipi persiiseen, että kun menen seuraavan kerran pelailemaan, joudun tehdä samat säädöt uusiksi.

En osaa hirveästi auttaa, mutta et todellakaan ole yksin ongelmasi kanssa..

okei, tota en olekkaan älynnyt katsoa mikä se minulla on. Oon aika yksinkertainen kaveri noissa live hommissa! pitää kattoo tänään kun pääsen himaan!

Morjensta.

Tuli nyt vaan tälläinen mieleen, itsellä oli samanlainen ongelma GOW2:sen kanssa. Ongelman ydin alkoi selkeytyy on vaihteli public ja private lobbyjen välillä valitti kanssa että Nat asetukset on päin honkia.

Menin Xbox:n netti asetuksiin aloin testaileen niitä, niin sillä se ilmoitti että NAT asetuksen on väärin ja sit alkoi antamaan ohjeita "että sammuta reititin 30 sec ja laita taas päälle", tän pyysu varmaan kolme kertaa putkeen ja sen jälkeen on kaikki toiminut kun junan vessa

Toivotttavasti saat selvää yllä olevasta tarinasta ja löydät ratkaisun ongelmaan.

voi jummi! miten noi nat asetukset voi säätää? mulla on tilana open kun meen sinne lobbyyn! yritin vähän googlettaa mutta löyty vaan jotain miten voin kattoo pc:llä noita juttuja mutta mulla on mac!

googleta se sun modeemi/reittitin, sieltä saat ohjeet miten pääset siihen käsiksi.

Mac kokemusta ei oo, mut tuskin hirveesti pc:sta eroo.

voi jummi! miten noi nat asetukset voi säätää? mulla on tilana open kun meen sinne lobbyyn! yritin vähän googlettaa mutta löyty vaan jotain miten voin kattoo pc:llä noita juttuja mutta mulla on mac!

Selaimen osoiteriville kirjoitat modeemin/reitittimen osoitteen (joka on koneesi oletusyhdyskäytävä eli default gateway), samalla tapaa konfigurointi tapahtuu tietokoneen käyttöjärjestelmästä huolimatta.

eli ongelma oli mun modeemin asetuksissa, löysin tälläiset ohjeet jolla sitten sain korjattua ongelman.

Ongelman ydinhän on siinä, että TCW710:ssä on kaksi tilaa: RG (Residential Gateway) ja CM (Cable Modem). Kun modeemi on RG-tilassa, sen IP on 192.168.0.1, ja kun se on CM-tilassa, sen IP on 192.168.100.1.

Tuossa tapauksessa Thomson oli siis luultavasti RG-tilassa koska siinä oli NATit päällä. Thomsoniin pitää ottaa siis yhteyttä 192.168.0.1 kautta, EI 192.168.100.1. User on tyhjä, salasana on admin (oletuksena).

Kun pääset modeemiin sisään, menet ylhäältä STATUS kohtaan, ja valitset vasemmalta SWITCH MODE. Valitset valikosta CABLE MODEM ja paina APPLY. Modeemi buuttaa ja tämän jälkeen toimii siltaavana. Jos et noilla ohjeilla saa hommaa kuntoon, on modeemissa jotain vikaa. Resettiä purkille ja ellei auta, vaihda laitetta.

Ylös Bottom