Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Minne Disgaea 3 -hahmoni katoavat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dallu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Dallu

New Member
Disgaea 3 peli Playstation 3'lle.
Mahtava peli ja viimein sain ladattua uusia hahmoja kyseiseen peliin PS3storesta.
Olen ostanut ne, ladannut ne, ladannut ne vielä "pelit" valikostakin...mutta minne ne menevät sen jälkeen? :eek:
Olen pelissä pyörinyt jo lähes ympyrää, kun hahmoja ei löydy sitten mistään.
Pitäisikö sinne tulla jotain uusia kenttiä, mistä hahmot saa, vai miten tämä juttu toimii?
Auttakaa, mistä löydän kadonneet hahmoni?
Kiitän todella paljon jo nyt, jos joku osaa auttaa. :o
Ja hyvää joulunodotusta kaikille~♥

Vastaus: Minne hahmoni katoavat?

Disgaea 3 peli Playstation 3'lle.
Mahtava peli ja viimein sain ladattua uusia hahmoja kyseiseen peliin PS3storesta.
Olen ostanut ne, ladannut ne, ladannut ne vielä "pelit" valikostakin...mutta minne ne menevät sen jälkeen? :eek:
Olen pelissä pyörinyt jo lähes ympyrää, kun hahmoja ei löydy sitten mistään.
Pitäisikö sinne tulla jotain uusia kenttiä, mistä hahmot saa, vai miten tämä juttu toimii?
Auttakaa, mistä löydän kadonneet hahmoni?
Kiitän todella paljon jo nyt, jos joku osaa auttaa. :o
Ja hyvää joulunodotusta kaikille~♥
Epäilisin että et ole asentanut lataamasi sisältöä. Ladatut löytyy vähän erinäköisinä "kuplina" peli-valikon alla.

Vastaus: Minne hahmoni katoavat?

Itse en ole pelin DLC hahmoihin kerennyt tutustumaan, mutta nopean etsinnän tuloksena löytyi tälläinen:
Q. How do I get the DLC?
A. For the characters, you must have a version higher then 2.0, have beaten the main story and be in post-game, and have empty seats in your classroom. You'll see them in the Dimension Guide's list of battles at the bottom in the recruitement section.

Poiminta on siis GameFAQs -sivulta löytyneestä DLC oppaasta, joka löytyy kokonaisuudessaan täältä:
GameFAQs: Disgaea 3: Absence of Justice (PS3) Downloadable Content Guide by BIGEggman

Ylös Bottom