Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Sarjojen/elokuvien osto USA-Storesta

Korbenn

Member
Minulla o USA-Storeen tunnukset ja toisinaan näen elokuva vuokraus-/ostomainoksia, mutta vaikka mainosta pääsee klikkaamaan, niin elokuvaa ei pääse ostamaan. Ilmeisesti rajattu IP-osoitteen perusteella?

Onko mitään tapaa kiertää tätä, jotta pääsisi vuokraamaan tai ostamaan elokuvia USA-Storesta?

Onko tietoa tai mutu-tietoa? Kiitos.
 
Vastaus: Sarjojen/elokuvien osto USA-Storesta

Onko mitään tapaa kiertää tätä, jotta pääsisi vuokraamaan tai ostamaan elokuvia USA-Storesta?
Jenkki-proxyn kautta saattaisi onnistua, mutta takeita ei ole. En tiedä, onko tuossa päälle vielä jokin konsolin aluekohtainen tunnistus mukana myös. Jos on, lienee helpompaa tehdä tunnus UK Storeen ja yrittää ujuttautua sinne sopivan brittiproxyn läpi. Brittilässä tosin ei ole vielä TV-sarjoja tarjolla kai lainkaan.
 
Vastaus: Sarjojen/elokuvien osto USA-Storesta

Mulla sattuu itseasiassa olemaan 60Gb jenkeistä tuotu kone :)

Voisin yrittää tuota proxyn kiertoa. Se vähän vaan epäilyttää kun en ole ennen tehnyt. Tiedätkö paikkaa mistä löytyisi (edes kohtuullisen) luotettavia proxyja? Kiitti jeesistä.
 
Vastaus: Sarjojen/elokuvien osto USA-Storesta

Tarvitaan niinkin hankala järjestely, että joku tuttu, mieluiten hyvä sellainen, joka antaa yhdysvalloissa tai kanadassa sijaitsevan ip-osoitteensa käyttöönsä. Idea on kuljettaa psn nettiliikenne tuon yhdysvalloissa sijaitsevan "fake PS3" kautta itsellesi, jolloin psn-järjestelmä kuvittelee, että liikenne tapahtuu tosiaankin yhdysvalloissa, vaikka materiaali ohjautuu sieltä eteenpäin. Mikäli ei luotettavaa kaveria tuolta löydy, voi homman jättää jo alkuunsa siihen. Sen pään koneen on nimittäin oltava koko ajan päällä tai vastaavasti täytyy rakennella jokin serveriratkaisu, mutta yksinkertainen juttu tuo ei todellakaan ole. Meillä meni koko hommaan melkein kuukausi ja kiitokset veronmaksajille, sillä koko paskan kustansi YLE. :D
 
Vastaus: VidZone

...
Itse sain vihdoin järjestettyä tuon PSN:n videostoren toimimaan omalla koneellani ja voin suoraan yhden päivän kokemuksella sanoa, että menetätte todella paljon. Toimii kuin junan vessa ja halpaa kuin synti.

Aion juuri viritellä jenkkien PSN videostoren toimimaan. Onnistuuko esimerkiksi vaihtamalla tilapäisesti reitittimen proxy jenkki-proxyksi? Jos voit antaa apua/vinkkejä ni olis aika jees :)
 
Vastaus: Sarjojen/elokuvien osto USA-Storesta

Tarvitaan niinkin hankala järjestely, että joku tuttu, mieluiten hyvä sellainen, joka antaa yhdysvalloissa tai kanadassa sijaitsevan ip-osoitteensa käyttöönsä. Idea on kuljettaa psn nettiliikenne tuon yhdysvalloissa sijaitsevan "fake PS3" kautta itsellesi, jolloin psn-järjestelmä kuvittelee, että liikenne tapahtuu tosiaankin yhdysvalloissa, vaikka materiaali ohjautuu sieltä eteenpäin. Mikäli ei luotettavaa kaveria tuolta löydy, voi homman jättää jo alkuunsa siihen. Sen pään koneen on nimittäin oltava koko ajan päällä tai vastaavasti täytyy rakennella jokin serveriratkaisu, mutta yksinkertainen juttu tuo ei todellakaan ole. Meillä meni koko hommaan melkein kuukausi ja kiitokset veronmaksajille, sillä koko paskan kustansi YLE. :D

OK, kuulostaa aika pahalta hommalta. Tarvitseeko siis tällä jenkki-kaverilla olla PS3:sta vai kierrätetäänkö liikenne ihan hänen reitittimen kautta? Miksi sen pään koneen täytyy olla koko aika päällä? Eikös siis riitä että tämä yhteys on päällä vain kun käyn lataamassa storesta esim elokuvan? Kiitti jeesistä.
 
Vastaus: Sarjojen/elokuvien osto USA-Storesta

Miksi sen pään koneen täytyy olla koko aika päällä?
Varmaan siksi, ettei tarvitse aina erikseen sopia, milloin yhteyttä haluaa käyttää. Muutenhan asialla ei ole väliä.
 
Vastaus: Sarjojen/elokuvien osto USA-Storesta

Varmaan siksi, ettei tarvitse aina erikseen sopia, milloin yhteyttä haluaa käyttää. Muutenhan asialla ei ole väliä.

Tästä syystä juuri. Kännissä vapaapäivinä tulee tehtyä yllättäviä ostoksia. Nimim. Mitä v*ttua minä teen A-teamin jaksoilla?
Tuo proxyn ohjaaminen ei ollut ihan pikkuhomma. Kaverini sai tehdä ihan kunnolla töitä, etsiessään tietoa tuosta. Itse olen noissa hommissa käsi, vaikka rautapuoli onkin spesialiteettini. Googlesta löytyi oikein ohjeet tuohon hommaan. Nyt en muista kuollaksenikaan millä hakusanoilla se löytyi Sai hetken aikaa hakea kyllä. Samalla periaatteella toimii sekä Brittien, että jenkkien liikenteen ohjaus. Tutkiessa tuota löysin mainintoja, että jotkut palveluntarjoajat olisivat tarjonneet tuota proxyn ohjausta britteihin. Tuskin tuo ilmaista on, joten en ollut kiinnostunut asiasta enempää.
 
Vastaus: Sarjojen/elokuvien osto USA-Storesta

Jos tosiaan konfigurointi jenkkien päässä vaatii osaamista, niin taitaa jäädä jenkkien videostore haaveeksi. Tuttava sieltä löytyisi, mutta ei verkko-osaamista.

Saatan kokeilla vielä googlella löytyviä jenkkiproxyjä. PS3 varmasti salaa PSN-yhteyden ja kun palomuuraatun (NAT) reitittimen takaa otan yhteyden, niin ei pitäisi tulla vahinkoa vaikka olisikin joku puoskari proxy.
 
Vastaus: Sarjojen/elokuvien osto USA-Storesta

Onnistuisikohan niinkin yksinkertaisesti kuin tunneloimalla kaikki liikenne pleikkarilta jenkkiläisen ISP:n takana olevaan serveriin ja sieltä ulkomaailmaan?
 
Vastaus: Sarjojen/elokuvien osto USA-Storesta

Onnistuisikohan niinkin yksinkertaisesti kuin tunneloimalla kaikki liikenne pleikkarilta jenkkiläisen ISP:n takana olevaan serveriin ja sieltä ulkomaailmaan?

Tekniikkatermit hieman hakusessa, mutta voisin uskoa, että toimii. PSN tarkistaa tuon yhteyden siitä ensimmäisestä välityspalvelimesta, mikä ns. tulee vastaan. Kannattaa kokeilla. Jos onnistuu, niin suosittelen jakamaan täällä infoa muille. Itse olen niin käsi näissä ,ettei minusta paljon hyötyä ole, mutta voin uskoa, että aika hemmetin moni on kiinnostunut kyseisestä palvelusta. Dollarikurssillakin sikahalpa. Nyt kun vielä löytyisi jostain 67 tuntisia vuorokausia, niin saisi katsottua kaikki ostokset läpi. Kertoo jotain, että 250 gigainen alkaa käydä pian pieneksi.
 
Vastaus: Sarjojen/elokuvien osto USA-Storesta

Jep jep. Jos tässä joulupyhinä ehtisi tuon kanssa leikkimään, niin asia selviää. Laittelen viestiä kun itse saan kokeilun tuloksia.

Bomitus, jos tuota testailet niin laitahan viestiä miten kävi!
 
Vastaus: Sarjojen/elokuvien osto USA-Storesta

Bomitus, jos tuota testailet niin laitahan viestiä miten kävi!

Vaatisi serverin jenkkilästä, eikä minulla ole siellä ketään tuttuja eikä liiemmin kiinnosta vuokrata testin takia serveriä sieltä.
 
Ylös Bottom