Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PixelJunk Shooter [PSN]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justin Bailey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PixelJunk Shooter (PSN)

Sen verran laadukkaita nämä PixelJunk pelit on, että ei tätä voi olla hankkimatta.


Trophy lista.
Bronze

Treasure Hunter 1
Get all the treasure from Episode 1

Art Collector
Collect each and every special survivor to fill your gallery.

No Stone Unturned
Discover all secret areas in the game.

Coin Collector
Pick up 100 coins in one spin

Sharp Shooter
Build a combo of 16 or over

Cave Cleaner
Kill over 100 enemies

Cave Cleaner Pro
Kill over 500 enemies

Cave Cleaner Supreme
Kill over 1000 enemies

Liquid Love
Kill over 100 enemies using fluids rather than weapons

Don't Touch Me
Clear a stage without touching any walls.

Silver

Treasure Hunter 2
Get all the treasure from Episode 2

A True Hero (Episode 1, 2, 3)
Safely rescue all normal survivors.

Gold

Treasure Hunter 3
Get all the treasure from Episode 3
 
Vastaus: PixelJunk Shooter [PSN]

Neljä kenttää tuli nopeasti pelattua ja niiden perusteella tykkään kovasti!

Q-Games taisi ennen julkaisua sanoa halunneensa tehdä Shooterista helpomman ja "kasuaalimman" verrattuna Edeniin, ja näinpä tekivät. Aikarajaa ei ole ja pelattavuus on paljon simppelimpää kuin Edenissä, jonka takia kenttien tutkiminen on ainakin minusta hauskempaa.

Audiovisuaalisesti Shooter iskee minuun aikalailla samoin kuin Eden: nätiltä näyttää ja kuulostaa, mutta silti kumpikin eivät ole ehkä ihan niin hyvin tehty kuin ne voisi, en kuitenkaan osaa sanoa tarkalleen missä parantamisen varaa olisi.
 
Vastaus: PixelJunk Shooter [PSN]

Kyllä tämä parin kentän testillä on täyttä rautaa. Pelkäsin hiukan tuota ohjausta kun itsellä on ollut ongelmia tämän tyylin peleissä yleensä, mutta se toimikin todella hienosti.

Uskon täysin, että tämä oli kaiken rahan arvoinen.
 
Vastaus: PixelJunk Shooter [PSN]

Kivan näköinen ja kuuloinen ja päälle vielä leppoisa pelattavuus. Toimii :)
 
Vastaus: PixelJunk Shooter [PSN]

tjohoo, taa toimii. illalla kokeiltiin cooppina leidiystavan kanssa ja molemmat tykkas kylla kovasti. monstersin kanssa niita harvoja peleja pleikkarilla joista nauttii lahes kaikki pelaajat kokemustasosta riippumatta.

hieman epaselkoa tuottaa tuo kun kone ylikuumenee ja menettaa ohjauksen... voiko silloin kayttaa sita pyorahdysta jaahdyttaakseen konetta ? ainakin normaalisti tuo hieman jaahdyttaa..
 
Vastaus: PixelJunk Shooter [PSN]

Kaverin luona tuli eilen testattua ja hyvin toimi! Pitääpä itsekkin ladata tuo, kunhan pleikkarin ääreen taas pääse.
 
Vastaus: PixelJunk Shooter [PSN]

hieman epaselkoa tuottaa tuo kun kone ylikuumenee ja menettaa ohjauksen... voiko silloin kayttaa sita pyorahdysta jaahdyttaakseen konetta ? ainakin normaalisti tuo hieman jaahdyttaa..

Nyt kun on tullut pelattua hieman enemmän niin tuo pyörähdys ei pelasta kuolemalta, mutta coopissa kaveri voi napata savuavan aluksen kiinni kouralla ja viedä jonnekin missä voi viiluutella.
 
Vastaus: PixelJunk Shooter [PSN]

Itekki hankkisin tuon ja pelattiin kaverin kans co-oppina eka ''maailma'. Tosi kiva peli. aika rauhallinen eikä sellanen otsarypyssä pelattava. Mukavaa pelattavaa.
 
Vastaus: PixelJunk Shooter [PSN]

Ihan mukava pelihän tämä on. Ei tosiaan turhan tarkasti sakotella virheistä, vaikka napakasti kyllä sitten oikeissa paikoissa. Ensimmäinen varsinainen välipomo aiheutti hiukan ylenpalttista ponnistelua, kun ei heti ymmärtänyt kuvioita. Joku näissä kiehtoo, liekö syynä jonkinmoinen retromaisuus.
 
Vastaus: PixelJunk Shooter [PSN]

Q-Games taisi ennen julkaisua sanoa halunneensa tehdä Shooterista helpomman ja "kasuaalimman" verrattuna Edeniin, ja näinpä tekivät. Aikarajaa ei ole ja pelattavuus on paljon simppelimpää kuin Edenissä, jonka takia kenttien tutkiminen on ainakin minusta hauskempaa.
Todellakin! Edenille en koskaan syttynyt hieman nihkeiden kontrollien ja ennen kaikkea aikarajan takia. PJ Shooteria nyt illalla kokeilin, ja heti yhteen putkeen vedin koko ensimmäisen episodin läpi. Kontrollit tuntuivat luontevilta ihan välittömästi, ja erityisesti Edeniin verrattuna peli oli suorastaan helppo. Kasuaalimmasta lähestymistavasta kertonee sekin, että Edenistä en koskaan saanut yhden ainutta Trophya, mutta tästä tuli ekana iltana neljä. Tosin enempää en välttämättä taida saadakaan, koska ovat turhan perinteisiä "kerää kaikki kaikkialta" -tyyppisiä.

Hyvä fiilis jäi, ja aina kun pelastettava ukkeli syystä tai toisesta heitti veivinsä, tuntui se pahalta. Olivat niin jotenkin symppiksiä. :)
 
Vastaus: PixelJunk Shooter [PSN]

Nyt kun on tullut pelattua hieman enemmän niin tuo pyörähdys ei pelasta kuolemalta

Kait tuo pyörähdys on tarkoittettu materiaalin läpi menemiseen ilman ampumista. Kannattaa käyttää, ettei ammu takana olevaa ihmistä. Ja saahan tuolla pyörähdyksellä kerättyä noita tähti merkkejä nopeammin - > Pyörähdys imee niitä kohti.
 
Vastaus: PixelJunk Shooter [PSN]

Kait tuo pyörähdys on tarkoittettu materiaalin läpi menemiseen ilman ampumista. Kannattaa käyttää, ettei ammu takana olevaa ihmistä. Ja saahan tuolla pyörähdyksellä kerättyä noita tähti merkkejä nopeammin - > Pyörähdys imee niitä kohti.

Kyllä tuo pyörähdys viilentää alusta, mutta vain niin kauan kunnes aluksen lämpötilamittari pysyy siellä keltaisella alueella.

Aika nopsaan tämä tuli pelattua läpi, mutta kivaa oli koko peluuajan. Pomotaistelut olivat varsinkin hauskoja, jotka vaihteeksi tarvitsivat kentissä opittuja taitoja kukistuakseen sen sijaan, että olisivat vain tavallisia vihollisia isommalla energiapalkilla, joka on aina aika tylsää suunnittelua.
Jotain Encore-tapaista julkaisua tällekin pelille on ilmeisesti odotettavissa, ainakin lopun tapahtumien perusteella.
 
Vastaus: PixelJunk Shooter [PSN]

100% Trophyt nyt saatuani oli tämäkin mainio pikkupeli liian nopeasti ohi, alkoi tuntua että viimeisimpiin kenttiin mennessä kenttädesign vasta alkoi loistaa (haasteellisuudeltaan) ja sellaista olisi jaksanut vielä vaikka toiset 3 episodia. Toivottavasti ladattavaksi tulee nopeasti lisää kenttiä. Pitäisi vielä co-oppina kokeilla kaverin kanssa josko meno olisi hurjempaa.

Vaikeusastesäätö olisi pop, jos voisi vaikka laittaa asetuksen että seiniin lentely tekisi vahinkoa niin voisi haasteellisuuskin nousta kivasti. Vähän turhan helppo tämä minusta oli, vaikka taattua Pixeljunk laatua muuten olikin.
 
Vastaus: PixelJunk Shooter [PSN]

Todella hieno peli. Ihmeellistä miten Q-Gamesilta löytyy näin paljon fantastisia ja yleensä omaperäisiä ideoita, ja vielä kyky toteuttaa ne tasokkaasti lyhyellä kehitysajalla.
 
Ylös Bottom