Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Virallinen Halo-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Virallinen Halo-ketju

The Package: Miten ihmiset oli häviämässä jos kerta 5 Sparttalaista saa moista tuhoa aikaa ja että ihmisillä oli tuommoinen häivejärjestelmä, oli kyllä niin hölmö kun voi olla. Ja olis kyllä voinut selittää miksi tuo tohtori oli nyt niin tärkeä.

Origin: Paljon parempi, isot plussat.

The Package: Miten ihmiset oli häviämässä jos kerta 5 Sparttalaista saa moista tuhoa aikaa ja että ihmisillä oli tuommoinen häivejärjestelmä, oli kyllä niin hölmö kun voi olla. Ja olis kyllä voinut selittää miksi tuo tohtori oli nyt niin tärkeä.

Origin: Paljon parempi, isot plussat.

Halsey on yksi UNSC:n johtavista tiedehenkilöistä. Hän ideoi muun muassa Spartan II -projektin. Tässä mielessä The Package luotti katsojan Halo-tietämykseen, vaikka muuten se sitä lähinnä pilkkasikin.

Katsoin samantien ne kaksi ekaa.

Babysitter oli hyvä paitsi ne älyttömät jättihiukset mitkä tuuppaa olemaan japanilaisten vientimerkki. Joissakin kohdissa Sparttalainen näytti joltakin jättiläiseltä ja Brute joltakin rekalta kokojensa puolesta.

Duel oli aivan älyttömän kehno tekele, ei niin mitään järkeä tuntunut siinä olevan ja se lopun veripurkaus *facepalm* saataa muut verisuihkulähde animet häpeään. Kuvan laatu tuuppasi olemaan suht koht huono mutta sain sellaisen kuvan että se ei tainnut ihan kokonaan, jos ollenkaan, animea vaan CGI räpellys.

Halo Waypointiin tuli tänään päivitys, joka toi mukanaan uusia Career Milestoneja. Samalla tarjolle ilmestyi uusi avatarpalkinto: Halo Spartan EVA Helmet. Valitettavasti se vaatii 3900 GS-pistettä Halosta eli käytännössä lähes kaikkia saavutuksia. Minulta niitä puuttuu kaksi Halo Warsista, enkä tuota vielä edes saanut. Noes. Ehkä joku haluaa boostata minulle tuon yhden DLC-saavutuksen... eiku ei mittään!

Olen parissa netti kaupassa verrannut noita halon soundtrackeja ja joko olen missannut jotain tai sitten tuosta trilogia boxista puuttuu järjetön läjä biiseja kun vertaa sen biisi listaa yksittäisten soundtrack levyjen listauksiin.

Olen parissa netti kaupassa verrannut noita halon soundtrackeja ja joko olen missannut jotain tai sitten tuosta trilogia boxista puuttuu järjetön läjä biiseja kun vertaa sen biisi listaa yksittäisten soundtrack levyjen listauksiin.

Siitä puuttuu tyystin Halo 2 OST:n toinen osa.

Sitähän minäkin. Mikäköhän idea tuossakin on ollut. Kävin juuri tarkistamassa mikä kakkosen OST minulla jo on ja sattuikin olemaan juurikin tuo volume 2.
Onko noilla kirjoilla muuten joku järjestys jossa ne kannattaa lukea? Ensimmäiset neljä kirjaa on luettu ja jouluna tuli contact harvest vielä hyllyyn joten ainoa joka puuttuu on cole protocol. Onko noissa mitään viittauksia toisiinsa jonka takia ne kannattaisi lukea tietyssä järjestyksessä?

Sitähän minäkin. Mikäköhän idea tuossakin on ollut. Kävin juuri tarkistamassa mikä kakkosen OST minulla jo on ja sattuikin olemaan juurikin tuo volume 2.
Onko noilla kirjoilla muuten joku järjestys jossa ne kannattaa lukea? Ensimmäiset neljä kirjaa on luettu ja jouluna tuli contact harvest vielä hyllyyn joten ainoa joka puuttuu on cole protocol. Onko noissa mitään viittauksia toisiinsa jonka takia ne kannattaisi lukea tietyssä järjestyksessä?

Mieleeni ei ainakaan tule mitään erityisiä viittauksia. Puhtaasti laadullisista syistä kuitenkin suosittelen lukemaan Contact Harvestin ensin, paljon mielenkiintoisempi kuin Cole Protocol.

Vähän jäi mietityttämään tuo vasemmassa yläkulmassa kykkivä tarkka-ampuja. Hepulla näytti olevan niskassa pientä röllipuvun tynkää. Olisi kyllä aika hienoa, jos tällaista nähtäisiin pelissäkin.

Eikös tuo näkynyt trailerissakin? Vaikka siinä se ei ollut tuollainen "piikikäs".
Bungie.net:in foorumeilta kaivettu linkki: User Media - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting

Eiköhän tuo varmasti peliin tule mutta sitä vähän mietin että miten käytännöllinen
se mahtaa olla?

Vihdoinkin lisää kuvia ja tietoa. Bungie.net:in foorumeille on nyt tulvinut tekstiä tästä Game Informerin Reach-jutusta. Joku oli ottanut kuvia lehdestä ja laittanut linkin: MLG Forums - View Single Post - Halo Reach in Feb. G.I.

Erityisesti kiinnostaa ainakin itseäni mm. nämä ominaisuudet: siviilien kulkuneuvoja voi käyttää, salamurhaus(veitsellä) lyöntinappia pohjassa pitämällä ja tuo uusi jackalin kaltainen uusi vihollinen "skirmisher".

Tuoltahan sitä informaatiota ainakin löytyy: Bungie.net : Halo: Reach Forum : A summary of Game Informer information Itse en ehdi juuri nyt paremmin tutustua näihin juttuihin...
(ainiin, omaan silmään tuo uusi gruntti näytti aika rumalta.)

EDIT: Nyt vasta huomasinkin että yhdessä kuvassahan spartalaiset ajelevat kuorma-autolla.

(EDIT v2: Ja tuonne MLG foorumille pitäisikin nyt näemmä kirjautua kuvia nähdäkseen...)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kuulostaa hyvältä. Paljon tärkeitä uudistuksia ja mielenkiinnolla odotan esim. kannettavia laitteita sprintti, active camo yms. ja puukotus mahdollisuuta, joka toimii varmaan assasin creed tyylisesti ( pysyyköhän kuvakulma ensimmäisessä persoonassa kun sen suorittaa?)

On myös hienoa, että bungie on tekemässä vihollisista pelottavia ja vaarallisia vastustajia ja ovat uskaltaneet tuoda tämän uuden vihollisen, jonka pitäisi olla ilmeisesti "serkku" rotu/laji jackaleille, mitä se ikinä tarkoittaakin.

Peli vaikuttaa melko isolta harppaukselta sitten Halo CE:n. Pidän myös ajatuksesta että peli on synkempi kuin mitä Halo on ollut koskaan aikaisemmin. Oikeastaan mitä lähemmäs Combat Evolvedia mennään niin sen parempi. Itse en oikeen koskaan lämmennyt noille Halo 2:n ja 3:n maapallolla tapahtuville taisteluille.

Myös moninpelin suhteen odotukset on jälleen taivaissa, ja uuden pelimoottorin myötä kokemus on varmasti aikaisempaa hienompi.

Uskomatonta, ettei tänne ole tullut dumpun lisäksi mitään viestejä, vaikka näinkin merkittäviä paljastuksia saamme kuulla pelistä.
Emt, itse noi lukasin, eikä välittömästi ainakaan tullut tarvetta postata. Mielestäni ennakko vaikutti siinä mielessä perinteiseltä aikaiselta ennakolta, että paljon pikkuinfoa paljastetaan, mutta mikään ei oikein tunnu olevan kovin merkittävää. Tietty vanhojen featurejen lukitseminen (forge ja nää) ja uuden vihollisen paljastaminen (no, vaikutti kuvassa enemmän Jackalin alirodulta kuin ihan uudelta) olivat hienoja juttuja. Kuvassa ollut gruntti näytti hieman Halo Warsin suicide gruntilta. Kampanjan lisääntynyt vihollismäärä, mutta toisaalta myös stealhtin tukeminen vaikuttavat kiintoisilta uudistuksilta ja sääs nähdä paljonko gameplay loppujen lopuksi eroaa aiemmista osista.

MP betaa odotellessa.

Ettei nyt vaan Bungie ala paljastelemaan liikaa. Canonikin pistettiin sekasin, kun III Spartaneita tungettiin.

Kyllä tuo vaikuttaa lupaavalta silti. :)

Näyttää siltä että bungien foorumeilta on poistettu ne kuvat mitkä joku oli ottanut siitä lehtiartikkelista. Jotenkin arvasin että ne pyritään heti bannaamaan sieltä kun se ei kai sitten sääntöjen mukaista ole. Tuo lähettämäni linkki ei myöskään suostu avautumaan. Vaikka onhan se toki asiaankuuluvaa. (EDIT: no kyllä se nyt suostuikin)

"If you post magazine scans, or links to magazine scans, or request links to magazine scans, or offer links to magazine scans you will be banned."

Jahas, taitaa banhammer heilua.
Mutta eiköhän niitä kuvia ilmesty taas pian.

"- Elitet eivät ole enää kyttyräselkäisiä"
Harmi, mie kun tykkäsin enemmän vähän köyryselkäisemmistä kuin niistä joilla sojottaa pää ylöspäin.

E: Tajusin juuri että olen syntinen :eek:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Omnomnom. Ei oikein tiedä miten päin olisi kun tätä uutta informaatiovyöryä lähtee sulattelemaan. :) Halottajilla on tulossa aikamoinen syksy!

Ylös Bottom