Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Täytyypi sitten alkaa häviämään noita pelejä et sais hiukan paremman joukkueen, jos se enään on mahollista:D

Varo vaan ettei satu juhista omaa leukaan kun saat sitten pleijareihin pahemmat vastukset alkuun :rolleyes:

se voittaa kuitenkin kaikki nii ei sillä oo väliä et kuka tulee vastaan pleijareissa ;)

itse veikkaan että putoo viimeistään puolivälierissä. On niin yksinkertainen tyyli kaverilla hyökkäyspäässä että parin pelin jälkeen vastustaja oppii puolustamaan ne kulmasta nousut maalille.

itse veikkaan että putoo viimeistään puolivälierissä. On niin yksinkertainen tyyli kaverilla hyökkäyspäässä että parin pelin jälkeen vastustaja oppii puolustamaan ne kulmasta nousut maalille.

Sitä varten onkin treenattu harjoituksissa bugiranteet kuntoon:D
Ja kaikkihan on pleijareissa voitetteva, ihan sama tippuuko heti vai vasta välierissä.. Vastus on kuitenkin niin kova ja pleijareissa voi sattua mitä vain niin ei olisi yllätys jos Rangers lähtis lauluun heti ekalla kiekalla

Mä oon vain treenannu minulle uusilla näppäimillä pelaamist :D kun aina tullut hakattua noilla legenda klassisilla näppäimillä niin pitää opetella noi oletus näppäimet.. Niin playoffeis voi käydä miten vain.. puolustaminen on niin pirun vaikeet, ja taklaaminen.. kolmiolla oli niih helppo taklata täysiii :D

Jee jee... Tänään se sit tapahtu ps3 sano työsopimuksen irti ja yllättäen kesken änäripelin eli änäri jäi sisään.... No olihan tuo niitä ennokotilattuja 60GB kolmosia mut silti. Täytyy varmaan pistää uus pleikka ( näytti oleva 120 gb versio markantalossa 288€) ja jo toinen uus 10 änäri (VPD:ssä 45,40) tilaukseen...

Eli en nyt sitte ihan heti oo linjoilla 1 divarilaisille ja muillekkii tiedoks..

Jee jee... Tänään se sit tapahtu ps3 sano työsopimuksen irti ja yllättäen kesken änäripelin eli änäri jäi sisään.... No olihan tuo niitä ennokotilattuja 60GB kolmosia mut silti. Täytyy varmaan pistää uus pleikka ( näytti oleva 120 gb versio markantalossa 288€) ja jo toinen uus 10 änäri (VPD:ssä 45,40) tilaukseen...

Eli en nyt sitte ihan heti oo linjoilla 1 divarilaisille ja muillekkii tiedoks..

Siis eikö tota änäriä muka kukaan saa sieltä pois? :D

Kai on pölyjä imuroitu pleikasta väh 2kk välein? :) Oma 60gb puhaltaa kanssa kuumaa höyryä ja ihmettelen jos se vie vuodenkin kestää. Täytyy jatkossa olla huolellisempi että kone pääsee hengittään sisältä ja ulkoopäin :D

Mutta osanotot!

Siis eikö tota änäriä muka kukaan saa sieltä pois? :D

Kai on pölyjä imuroitu pleikasta väh 2kk välein? :) Oma 60gb puhaltaa kanssa kuumaa höyryä ja ihmettelen jos se vie vuodenkin kestää. Täytyy jatkossa olla huolellisempi että kone pääsee hengittään sisältä ja ulkoopäin :D

Mutta osanotot!

Netissä näytti olevan vaikka minkälaisia ohjeita tohon poistamiseen ja pleikan korjaamiseen, mut koitan nyt varmaan maahantuojan korjausta(maksaa 190€, kun en löydä ostokuittia mistään) . Ja kun sinne lähtee niin voi kestää yli kuukauden ennen kun tulee takas. Pölyt imuroin kunnolla joulukuun alussa viimeks. ...Nii ja mikä parasta eilen illalla aatelin, et pitäisköhän huomenna ottaa varmuuskopiot peli tallennuksista... He he ei ois pitänny aatella.

Milloinkas 2 divarin pelit pitäs saada päätökseen? en ole päässyt juuri viime aikoina pelaamaan kun ei siellä ole onlinessa yleensä kun ne "samat" joiden kanssa on jo tullut pelailtuu.. 4 pelii hävitty (=pelkästään Psn3 ilmenneiden virheiden seurauksena.. ) joten ilman niitä olisi sijoitus varmaan 10 parhaan joukos.. =) mut ganjee vai mikä olikaan vastaan kyyti oli kylmää 11-0.. :D ekas eräs 7 vedost 6 maalis.. :D mut pakko myöntää ei siin ollut saumoja hirveästi.. :D

Milloinkas 2 divarin pelit pitäs saada päätökseen? en ole päässyt juuri viime aikoina pelaamaan kun ei siellä ole onlinessa yleensä kun ne "samat" joiden kanssa on jo tullut pelailtuu.. 4 pelii hävitty (=pelkästään Psn3 ilmenneiden virheiden seurauksena.. ) joten ilman niitä olisi sijoitus varmaan 10 parhaan joukos.. =) mut ganjee vai mikä olikaan vastaan kyyti oli kylmää 11-0.. :D ekas eräs 7 vedost 6 maalis.. :D mut pakko myöntää ei siin ollut saumoja hirveästi.. :D

Jos vaikka lukee kalenterin aloitusviestissä niin ei tarvi kysellä noista aukatauluista ;)

Pahoittelut kaikille. Soneran mulkuilta menee kolme viikkoa että netti siirtyy uuteen osoitteeseen, joten mun liigauralle voi laittaa pisteen nyt ainakin siihen 3.2. asti. PRRLKLLELEKRKRKLLLRRRKKLELELELEEEEEE!!!!!!!!

ps. donka voit siis vapaasti antaa kengityksen.

Kyl tääl osal aikas kiire tulee saada matsit pakettiin... vaikka itse jonain päivänä sais pelattuu kaikki 58 pelii, niin tuskin kaikki linjoil on...

Pahoittelut kaikille. Soneran mulkuilta menee kolme viikkoa että netti siirtyy uuteen osoitteeseen, joten mun liigauralle voi laittaa pisteen nyt ainakin siihen 3.2. asti. PRRLKLLELEKRKRKLLLRRRKKLELELELEEEEEE!!!!!!!!

ps. donka voit siis vapaasti antaa kengityksen.

Ei siinä noin kauaa pitäis kestää jos tarpeeks ajoissa ilmoittaa :p Vai milloinka ilmoitit soneralle? No eipä voi mitään.

No toiv nähdään ainakin nhl 11 parissa sitten seuraavan kerran vs. kaukalossa :o

Kyl tääl osal aikas kiire tulee saada matsit pakettiin... vaikka itse jonain päivänä sais pelattuu kaikki 58 pelii, niin tuskin kaikki linjoil on...

Juurikin näin. Vois porukka alkaa jauhamaan matsinsa pois, eikä jättää viimeisille päiville ja olettaa että muut ovat juuri silloin pelailemassa !

Mitenkäs tässä sitten kävisi jos esim. mä sijoitun 25 sijalle ja sijalla 26 oleva ei saa kaikkia pelejä pelattua, jolloin sen nimi löytynee mustalta listalta, niin tippuisinko mä suoraan 1 divariin vai nousisiko divarista yks lisää suoraan liigaan?:confused:

Mitenkäs tässä sitten kävisi jos esim. mä sijoitun 25 sijalle ja sijalla 26 oleva ei saa kaikkia pelejä pelattua, jolloin sen nimi löytynee mustalta listalta, niin tippuisinko mä suoraan 1 divariin vai nousisiko divarista yks lisää suoraan liigaan?:confused:

Sijotus katsotaan sitten vasta kun kaikki tarvittavat on potkittu. Eli jos vaikka 2 saa kenkää ja tuut sijalle 25 niin pääset karsintoihin. 1 divariin tulee tällöin se tyhjiö ja varapelaajat otetaan 2 divarista silloin täyttämään 1 divaria.

Ei siinä noin kauaa pitäis kestää jos tarpeeks ajoissa ilmoittaa :p Vai milloinka ilmoitit soneralle? No eipä voi mitään.

No toiv nähdään ainakin nhl 11 parissa sitten seuraavan kerran vs. kaukalossa :o

noh 15.pvä poistuu vanha käytöstä, että kyllä siinä vaan menee.. niin sano neiti ainakin puhelimessa. ja sillon kun varmistuu aikataulu niin tulee tekstiviesti ja se tuli tänään. ja ilmoitin about 2 vko sitten..

noh 15.pvä poistuu vanha käytöstä, että kyllä siinä vaan menee.. niin sano neiti ainakin puhelimessa. ja sillon kun varmistuu aikataulu niin tulee tekstiviesti ja se tuli tänään. ja ilmoitin about 2 vko sitten..

Joo no se voi johtua tietty ruuhkasta ja seudusta missä tämä tapahtuu. Parashan on jos on tuttuja hommissa operaattorilla asentamassa niin vinkkaa vähän niin saa toimiin samana päivänä vielä :D Ja monesti saattavat laittaa kuntoo jo ennen kuin lupaavat. Toinen on jos muutat kerrostaloon niin voihan siellä olla vaikka joku naapurin suojaamaton wlan ;)

Potkin sut sitten vasta kun varmistuu ettet kerkiä pelaan kaikkia pelejä alta pois.

Juurikin näin. Vois porukka alkaa jauhamaan matsinsa pois, eikä jättää viimeisille päiville ja olettaa että muut ovat juuri silloin pelailemassa !

Joo tehtävä vaan tuntuu mahdottomalta, viimesen viikon aikana saanu 8 peliä pelattua, nyt kahden päivän aikan saldo tasan 0. Alkaa huumori loppumaan, olen haastanut ja haastanut, suurin osa ei vaivaudu edes PSN viesteihin vastaamaan, osa vastaa esim. "myöhemmin" tai " pelaan eashl" ja suurin osa näistä on juurikin niitä joille ei ole edes 30 peliä täynnä. Itselläni on karvan alle 40 matsia, joten pelit saisin pelattua jos vaan pelikavereita löytyis.
Ainakin ProoJaska, Anakonna, qolazor x 1, sitte oli pari kärkipään jannua, mikekFin, ja joitain muita vielä. Olen tänään käytännössä koko päivän konsolin läheisyydessä, joten pelataan pelit pois!

Tuol 1 divaris ei oo eikinä ketää sellast onlines ketä vastaa vois pelata ja oon 1 pisteen päässe sijasta 5 tosin pelejä huomattavasti vähemmän pelattu... -.- Millä joukkueilla karsinnat pelataan.

Ylös Bottom