Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuol 1 divaris ei oo eikinä ketää sellast onlines ketä vastaa vois pelata ja oon 1 pisteen päässe sijasta 5 tosin pelejä huomattavasti vähemmän pelattu... -.- Millä joukkueilla karsinnat pelataan.
Kysymiksiä karsinnoista saa esittää, mutta koittakaa muistaa myös lukea aloitus viestistä ne säännöt ja ohjeet.
Joo no se voi johtua tietty ruuhkasta ja seudusta missä tämä tapahtuu. Parashan on jos on tuttuja hommissa operaattorilla asentamassa niin vinkkaa vähän niin saa toimiin samana päivänä vielä Ja monesti saattavat laittaa kuntoo jo ennen kuin lupaavat. Toinen on jos muutat kerrostaloon niin voihan siellä olla vaikka joku naapurin suojaamaton wlan
Potkin sut sitten vasta kun varmistuu ettet kerkiä pelaan kaikkia pelejä alta pois.
Maalivahtisekoilua (vs ProoJaska): PRICE | EA SPORTS
Tuol 1 divaris ei oo eikinä ketää sellast onlines ketä vastaa vois pelata ja oon 1 pisteen päässe sijasta 5 tosin pelejä huomattavasti vähemmän pelattu... -.- Millä joukkueilla karsinnat pelataan.
Maalivahtisekoilua (vs ProoJaska): PRICE | EA SPORTS
Mä alan jossain vaiheessa luovuttaa. Ne jotka on jo pelannu ison osan peleistään, niitä en ole online pitkään aikaan edes nähnyt. Sit ne jotka ei ole pelannut kuin murto-osan matseistaan, niin niitä kiinnostaa ilmeisesti vaan eashl. Muutaman nimeltä mainitsemattoman kanssa menee pata jumiin totaalisesti. Tämän päivän kontakteja olen saanut peräti 1 kpl, mikeKfin ainoana herrasmiehenä ilmoitti milloin on pelaamassa, ja saatiinkin pelit ohi.
Yhdeltä sankarilta kysyin PSN viestillä "kerkeisitkö pelaamaan" , vastaus lyhyen ytimekkäästi "en" Kun utelin jo seuraavaksi että milloinhan kerkeää pelaamaan, ei vastausta kuulunut enää lainkaan.
Ei jaksais itkeä yhden konsolipelin takia, mutta mielestäni tää liiga on niin mukavaa ajanvietettä etten viitsisi potkuja tästä ottaa turhan takia. Mua ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää, stna.
Vastustajat joita kaivataan:
-ProoJaska x 2
-Rasputin x2
-Koura x 2
-verenkantaja x2
-wickedtah69 x2
-firecube91 x 2
-Ludson x2
-qolazor x 1
Listan ukot vois sit vaikka ilmoitella mulle kun sopii pelata<
Edit: elboisin kanssa pelattu
Mieti 2 sekunttia, et onko joku pielessä.
joo mun moka...
Multa meni toi ohi. Mikä siinä oli pielessä? Kuin että price on maalissa niin ei mikään yllätys?
niin ja raspua vissiin kiinnostaa yhtä paljon tämä, eiks se jollekkin sanonut että saa potkia sitä ei kinosta ?
No mullehan se ton pari päivää sitte sano. Mut pienen painostuksen kautta saatii pelit pelattua ihan asiallisesti. Ja se lupas pelata kaikki loputkii pelit