Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 3 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tuun tässä tunnin sisään liigaa pelaamaan, eli ne jotka ei mua vs oo vielä pelanneet niin yritetäänpä niitä taistella pois.. Pistäkää vaikka msg kun/jos haluutte pelata..

Tuol 1 divaris ei oo eikinä ketää sellast onlines ketä vastaa vois pelata ja oon 1 pisteen päässe sijasta 5 tosin pelejä huomattavasti vähemmän pelattu... -.- Millä joukkueilla karsinnat pelataan.

Kaikki säännöt löytyy samasta paikasta. lue aloitusviesti.

"Karsinnoissa divarin 6th kohtaa pääsarjan 25th jne. Karsinnat pelataan paras 7:stä systeemillä. Ensimmäisessä kohtaamisessa pääsarjan pelaaja aloittaa kotona ja kotijoukkue vaihtuu jokaiseen matsiin. Kotijoukkue saa päättää pelataanko ottelu nhl vai ahl joukkueilla ja saa valita joukkueen myös ensin. Tuloksista ilmoitetaan foorumille. Ensisijaiset kysymykset tulee esittää karsintoja hoitavalle saxon_747:lle."

Kysymiksiä karsinnoista saa esittää, mutta koittakaa muistaa myös lukea aloitus viestistä ne säännöt ja ohjeet;).

Kysymiksiä karsinnoista saa esittää, mutta koittakaa muistaa myös lukea aloitus viestistä ne säännöt ja ohjeet;).

Millos saxon pelattais noi meidän pelit? Oisin illalla pleikan ääressä jos sulle sopii ottaa matsia?

21-> oon koneella joten pelataan vaan pois.

Voiskohan ProoJaska ja Wickedtah vaikka tän kautta ilmotella et millon mahdollisesti vois noi pelit pelata, ku ette niihin pelikutsuihin pleikkarin kautta jaksa tai kerkiä vastaamaan. Ei viitsis jatkuvasti ootella tuolla pleikkarin ääres vastausta, kun kerta molemmat aika usein on kuitenkin kirjautunu ea:han. Molempia vastaan olis kaks peliä. Lisäks verenkantajaa, rasputinia ja Kabahoota vastaan olis viel yhdet pelit pelaamatta.

Joo no se voi johtua tietty ruuhkasta ja seudusta missä tämä tapahtuu. Parashan on jos on tuttuja hommissa operaattorilla asentamassa niin vinkkaa vähän niin saa toimiin samana päivänä vielä :D Ja monesti saattavat laittaa kuntoo jo ennen kuin lupaavat. Toinen on jos muutat kerrostaloon niin voihan siellä olla vaikka joku naapurin suojaamaton wlan ;)

Potkin sut sitten vasta kun varmistuu ettet kerkiä pelaan kaikkia pelejä alta pois.

joo, thx. pitää tosiaan laittaa plösö tulille ja toivoa parasta tuon langattoman osalta. tietty voi olla että se netti tuleekin aikaisemmin, mutta enpä usko..

Tuol 1 divaris ei oo eikinä ketää sellast onlines ketä vastaa vois pelata ja oon 1 pisteen päässe sijasta 5 tosin pelejä huomattavasti vähemmän pelattu... -.- Millä joukkueilla karsinnat pelataan.

Vähän sama juttu. Tuntuu, et siel on joku 8-9 tyyppiä, jotka ei ole ikinä online. Teikäläistäkään vastaan en oo viel pelejä kyl ottanu. Ottaisko mustekynä huomenna matsia? Mulle kävis joskus kasin jälkeen oikke hyvin. Vain onko ryyppypäivä? :)

Mä alan jossain vaiheessa luovuttaa. Ne jotka on jo pelannu ison osan peleistään, niitä en ole online pitkään aikaan edes nähnyt. Sit ne jotka ei ole pelannut kuin murto-osan matseistaan, niin niitä kiinnostaa ilmeisesti vaan eashl. Muutaman nimeltä mainitsemattoman kanssa menee pata jumiin totaalisesti. Tämän päivän kontakteja olen saanut peräti 1 kpl, mikeKfin ainoana herrasmiehenä ilmoitti milloin on pelaamassa, ja saatiinkin pelit ohi.

Yhdeltä sankarilta kysyin PSN viestillä "kerkeisitkö pelaamaan" , vastaus lyhyen ytimekkäästi "en" Kun utelin jo seuraavaksi että milloinhan kerkeää pelaamaan, ei vastausta kuulunut enää lainkaan.
Ei jaksais itkeä yhden konsolipelin takia, mutta mielestäni tää liiga on niin mukavaa ajanvietettä etten viitsisi potkuja tästä ottaa turhan takia. Mua ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää, stna.

Vastustajat joita kaivataan:

-ProoJaska x 2
-Rasputin x2
-Koura x 2
-verenkantaja x2
-wickedtah69 x2
-firecube91 x 2
-Ludson x2

-qolazor x 1

Listan ukot vois sit vaikka ilmoitella mulle kun sopii pelata<

Edit: elboisin kanssa pelattu

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mä alan jossain vaiheessa luovuttaa. Ne jotka on jo pelannu ison osan peleistään, niitä en ole online pitkään aikaan edes nähnyt. Sit ne jotka ei ole pelannut kuin murto-osan matseistaan, niin niitä kiinnostaa ilmeisesti vaan eashl. Muutaman nimeltä mainitsemattoman kanssa menee pata jumiin totaalisesti. Tämän päivän kontakteja olen saanut peräti 1 kpl, mikeKfin ainoana herrasmiehenä ilmoitti milloin on pelaamassa, ja saatiinkin pelit ohi.

Yhdeltä sankarilta kysyin PSN viestillä "kerkeisitkö pelaamaan" , vastaus lyhyen ytimekkäästi "en" Kun utelin jo seuraavaksi että milloinhan kerkeää pelaamaan, ei vastausta kuulunut enää lainkaan.
Ei jaksais itkeä yhden konsolipelin takia, mutta mielestäni tää liiga on niin mukavaa ajanvietettä etten viitsisi potkuja tästä ottaa turhan takia. Mua ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää, stna.

Vastustajat joita kaivataan:

-ProoJaska x 2
-Rasputin x2
-Koura x 2
-verenkantaja x2
-wickedtah69 x2
-firecube91 x 2
-Ludson x2

-qolazor x 1

Listan ukot vois sit vaikka ilmoitella mulle kun sopii pelata<

Edit: elboisin kanssa pelattu

Ei varmaan tarvis edes lisätä, mut semijaskaa vastaan olis kans peliä yritetty tarjota jo v&#%seen asti... Jos ei kiinnosta ni miksi mukana?!?!?! Täältä suunnalta ei ole tulossa enää haasteita, et katellaan saadaanko pelattuu.. Ymmärrän kyllä jos ei ole aina aikaa pelata, mut osa kavereista roikkuu linjoil päivittäin ja tän sarjan pelejä ei kerry juuri koskaan..
Ei muuta kun ens kaudelle (mis en ikävä kyllä kerkiä olla mukana) päivä aikaa pelata 58 ja plätsis, pleikkarit käyntiin..

Voisko sut proojaska potkia ja lisätä mustallelistalle jo? Vähän vaikuttaa että on mission impossible sun enää saada matseja pelattuja varsinkin kun asenne on tollanen. Laittakaa tää viesti perille jotka tuntee jaskan. Jos vastausta ei tuu parin päivän sisään niin kick. Helpottuu heti kun näkee ketä vastaa pelaamatta kelläkin jne.

EDIT: jaa se olikin jo laittanu mulle privassa että voi poistaa. Ei kuulemma löydä motivaatioo pelata loppuja pelejä pois. Nyt voi sanoa että huh huh. Päästiinpä siitäkin eroon. Toivoin jopa tätä salaa :)

Jos ProoJaska on laitatettu aikaselle kesälomalle niin sit taitaa mulla olla vaan Rasputin x2 jäljellä ja seuraavan kerran oon Maanantaina luultavasti pleikan ääressä taas jos kiinnostaa haastetta laittaa??

Ei oo miestä ainakaan mun hereillä olo aikana pleikan ääressä näkynyt....

Multa meni toi ohi. Mikä siinä oli pielessä? Kuin että price on maalissa niin ei mikään yllätys?

jaska alko vaan angstaileen kun se oli pqohin molari, kun siihen oli kirjoitettu ensin nobojaska ;)

niin ja raspua vissiin kiinnostaa yhtä paljon tämä, eiks se jollekkin sanonut että saa potkia sitä ei kinosta ?

niin ja raspua vissiin kiinnostaa yhtä paljon tämä, eiks se jollekkin sanonut että saa potkia sitä ei kinosta ?

No mullehan se ton pari päivää sitte sano. Mut pienen painostuksen kautta saatii pelit pelattua ihan asiallisesti. Ja se lupas pelata kaikki loputkii pelit:)

No mullehan se ton pari päivää sitte sano. Mut pienen painostuksen kautta saatii pelit pelattua ihan asiallisesti. Ja se lupas pelata kaikki loputkii pelit:)

Ei nyt liity tähän kundiin, mut kuinka pieneen päähän ei mahdu tieto,
a) jaksanko pelata kaikki pelit? onko aikaa?
b) jos olen täysi vastaantulija ja en voita, kiinnostaako ottaa dunkkuu?
c) vastata edes jollain tavalla asiallisesti, jos on linjoilla, ottaako pelin vai ei, jos kysytään.

Tämmöiset pienet asiat kun miettii pikkupäässä läpi, ni helpottaa niitä joita tää oikeesti kiinnostaa.
:rolleyes:

Ylös Bottom