Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption [X360 Hype ja hankintahöpönlöpötys]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Näyttää kyllä niin kovalle.
Ehdottomasti menossa hankintaan.
Onkohan tästä jotain CE:tä ilmoiteltu tulevan?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Hevosten mallinnus on kyllä aivan omaa luokkaansa tässä. Moneen kertaanhan hyö sanoivatkin keskittyvänsä hevosten liikkeiden mallinnukseen ja todella upeaa jälkeä saivatkin valmiiksi. Ja kuten Joohanh mainitsi niin animaatio on aivan tolkuttoman upeaa, kaikki käden liikkeet ja muut todella taidokkaasti tehty. Myös erityis huomiota saa tuo ukkojen mallinnus ammuttaessa. Uskomatonta! Riippuen osumakohdasta ukot kaatuvat mielettömän upeasti ja haavoitettaessa saattaa vihollinen ryömiä tai linkuttaa pakoon. Peli käyttää LucasArtsin luomaa euphoriaa, joilla nämä aidot fysiikat ja tekoälyn käyttäytyminen saadaan aikaan.

Audiovisuaalinen toteutus viety lähes tajunnanräjäyttävälle tasolle ja tuntuu, että kylät ja kaupungitkin tehty aivan tolkuttoman täyteen elämää joissa ihmiset liikkuvat omilla asioillaan tai bandiitit hyökkäävät aseet laulaen kaupunkiin. Kaiken hyvän lisäksi peliin ei ole liiemmin skriptattu mitään tapahtumia vaan matkan varrella voi sattua kaikenlaisia peli moottorin arvalla luomia dynaamisia tehtäviä ja tapahtumia.

Jaetaan GotYt, Joohanh, sitten 21. Toukokuuta ;).

Palan painikkeeksi vielä pari traileria jos ei ole sattunut vielä näkemään, varsinkin weapons and death kannattaa katsastaa (ostopäätökseen, radikaalisti vaikuttava).

John Marston -trailer
Weapons and death

Edit:
Onkohan tästä jotain CE:tä ilmoiteltu tulevan?

Ainakin Limited edition on tulossa. Tuossa lista mitä sisältää;
Limited Edition Contents:

THE RED DEAD REDEMPTION GAME

THE DEADLY ASSASSIN OUTFIT
John Marston's "Deadly Assassin" outfit causes your Dead Eye meter to regenerate at twice the speed. With more Dead Eye, you have more time to place each shot with total accuracy, making you the deadliest gunslinger in any fight.

THE WAR HORSE
There are countless horses to be found in the massive world of Red Dead Redemption, but none is stronger, faster or tougher than the exclusive War Horse. Whether storming gang hideouts, exploring the wilderness for hidden treasure, or outrunning the law, the War Horse gives gunslingers an advantage in nearly every situation.

THE GOLDEN GUNS WEAPON PACK
The player who wields the exclusive Golden Guns receives more Fame for each kill. The more Fame you get, the more in-game side missions become available. So there will be more opportunities to duel, more kidnapped townsfolk to rescue and you can bribe lawmen for less.

THE SOUNDTRACK
More details will be revealed about the Red Dead Redemption soundtrack very soon.

Aika ankealta vaikuttaa tuo limited edition..

Jos CE on tulossa niin lähtee luultavasti ostoon, riippuen vähän sisällöstä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

tuntuu, että kylät ja kaupungitkin tehty aivan tolkuttoman täyteen elämää joissa ihmiset liikkuvat omilla asioillaan tai bandiitit hyökkäävät aseet laulaen kaupunkiin.

Onkohan tässäkin jo rstarin tavaramerkiksi laskettava ominaisuus: tyhjästä ilmestyvät ihmiset ja kulkuneuvot (tällä kertaa autot korvatt heposilla), jotka myös saattavat kadota aivan yhtä tyylikkäästi kuin saapuivatkin?
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Onkohan tässäkin jo rstarin tavaramerkiksi laskettava ominaisuus: tyhjästä ilmestyvät ihmiset ja kulkuneuvot (tällä kertaa autot korvatt heposilla), jotka myös saattavat kadota aivan yhtä tyylikkäästi kuin saapuivatkin?

Heh, toivottavasti ei :eek:.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Hankintaan menee ehdottomasti, mutta mitenkäs on, että laitetaankos tässä pelissä "lihaa piiloon" kunnon länkkäri tyyliin? :cool: Kyseistä asiaa koitin katsoa "Womens in RDR" drailerista, mutta eipä se mitään asiasta kertonut.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Tsekkasin myös Weapons and death -trailerin, ja oli kyllä yhtä komeaa meininkiä tässäkin. Tuosta baarimikon lasauttamisesta tuli mieleen, että toivottavasti tässä onnistuu "roolin pelaaminen", eli saa päättää itse, minkälainen jantteri se John Marston onkaan.

En ole ihan samaa mieltä siinä, että R* olisi nykyään ehdoton ykkönen hiekkalaatikoissa, esimerkiksi Crackdown pieksee hupikertoimessaan GTA:t mennen tullen. Redemption vaikuttaa kuitenkin todella hiotulta ja immersiiviseltä kokonaisuudelta, osa-alueet joissa GTA IV petti pahasti.

Peli käyttää LucasArtsin luomaa euphoriaa, joilla nämä aidot fysiikat ja tekoälyn käyttäytyminen saadaan aikaan.
Eikös tämä ollut Force Unleashedissa? Siinä oli kyllä mainiot fysiikat.
Jaetaan GotYt, Joohanh, sitten 21. Toukokuuta ;).
Noh, katsotaan nyt. :)
Onkohan tässäkin jo rstarin tavaramerkiksi laskettava ominaisuus: tyhjästä ilmestyvät ihmiset ja kulkuneuvot (tällä kertaa autot korvatt heposilla), jotka myös saattavat kadota aivan yhtä tyylikkäästi kuin saapuivatkin?
Tätähän esiintyy aika lailla jokaisessa hiekkalaatikossa, mutta ainahan olisi parempi, jos ei.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Tuosta baarimikon lasauttamisesta tuli mieleen, että toivottavasti tässä onnistuu "roolin pelaaminen", eli saa päättää itse, minkälainen jantteri se John Marston onkaan.
Roolipelielementtejä pelissä ei ollut ainakaan previkan perusteella käytännössä sen enempää kuin GTA:ssakaan. Toki voi tehdä hyvis- tai pahistehtäviä, ja (huono) maine muokkautuu niiden perusteella. Mutta todellista roolin pelaamista tuskin nähdään.

Eikös tämä ollut Force Unleashedissa? Siinä oli kyllä mainiot fysiikat.
Kyllä, ja myös GTA4:ssä. Euphoria on aivan mainio vekotin.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Kyllä, ja myös GTA4:ssä. Euphoria on aivan mainio vekotin.

Agreed. Mikä onkaan hienompaa kuin katsella, kun avuttomat stormtrooperit pitävät kiinni toisistaan tai mistä tahansa, voiman pimeän puolen näkymättömien lonkeroiden pyörityksessä :).
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Toivottavasti tehtävissä on enemmän vaihtelua, kuin GTA:ssa oli, mutta kyllähän tämä ostoon menee heti Alan Waken jälkeen.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Joo, upealtahan peli näyttää ja Rockstar on jo vakuuttanut minut peleillään. Vain harvoissa sandbox-peleissä tunnelma ja maailman aitous todella välittyvät ruudun läpi. Tällaisia pelejä minusta ovat GTA 4, Assassins Creed 2, Fallout 3, Saints Row 2, jotka tosiaankin nousevat helminä genrestä. Tusina sandbox-pelejä ovat esim. InFamous ja Prototype, joiden maailmat ovat ankeita ja pitkäveteisiä. Red Dead Redemption näyttää sijoittuvan ensimmäiseen ryhmään.

Gameplay-videot ovat vakuttaneet minut siitä, että pelimaailma on elävä ja kiinnostava paikka. Grafiikka on ällistyttävää ja näyttelee erittäin tärkeää osaa näin visuaalisesti tärkeässä pelissä. Jylhät kalliot todella loistavat upeudellaan. Piirtoetäisyys on hämmästyttävä. Ainoa narinan aihe on kasvojen mallinnus, joka häviää selkeästi Mafia 2:selle, muttei ole todellakaan tönkköä.

Toivottavasti pelin tehtävät ovat monimuotoisempia kuin GTA-sarjassa. Assassins Creed 2 oli oiva esimerkki siitä, että hiekkalaatikkopelien ei ole pakko noudattaa itseääntoistavaa tehtävätyyppiä.
Toinen huolenaiheeni on pelimaailman koko. Kuulemnma jokainen kolmesta alueesta on yksinään GTA 4:sen karttaa suurempi, joka tekisi kokonaisuudesta jättimäisen. Vielä kun on otettava huomioon, etttä liikkumismahdollisuudet ovat paljon rajatumpia. Ratkaisu tähän ongelmaan on sijoitella tehtävät järkevästi kartalle.

Ja siis maailma todellakin vaikuttaa valtavalta, OIKEASTI. Toki Just Cause 2:sen kartta voi olla suurempi, mutta illuusiota elävästä maailmasta ei pelissä todennäköisesti pystytä luomaan. Juurikin maailman elävyys on minulle tärkein asia tämän genren peleissä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Puuh, eksklusiivista hands-onia gamespotilta. Ote dead eye targetingista:
If you're feeling particularly sadistic, this mode is useful for incapacitating your enemies--if you target their kneecaps in Dead Eye, you can saunter up to them at your leisure and finish them off with a wide range of executions that vary from weapon to weapon.
Hah, aivan mahtavaa!

Huomenna luvassa lisää matskua hahmoista ja yksinpelistä.
Tällä pelillä jos millä on mahdollista saavuttaa aivan uusia ulottuvuuksia joita ei ole ennen nähtykään!
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

En ole ihan samaa mieltä siinä, että R* olisi nykyään ehdoton ykkönen hiekkalaatikoissa, esimerkiksi Crackdown pieksee hupikertoimessaan GTA:t mennen tullen. Redemption vaikuttaa kuitenkin todella hiotulta ja immersiiviseltä kokonaisuudelta, osa-alueet joissa GTA IV petti pahasti.

Riippuu mitä odotti GTAlta, jos odotti "vanhan" tyylistä over-the-top GTAta pettyi varmasti. Jos oli lukenut edes yhden previkan niin luultavasti tiesi mitä oli tulossa. GTA IVn kaupunki oli itsessään loistava, ja päähahmot erinomaisia. Pelinjälkeinen hupi jäi liian vähiin mutta siihen saattoi olla syynä keskittyminen DLChen ja multiplayeriin.

Crackdown oli suurempaa hupia toden totta, ainakin viisi tuntia. Kun saat tarinan hinkattua läpi niin se hupi loppuu aika lailla siihen. Hauskahan se pelinä oli mutta "pelinä" ei niitä voi edes laittaa samaan kategoriaan GTAn kanssa. Vähän sama kuin sanoisin että Timesplitters 2 oli huomattavasti suurempaa hupia mitä ensimmäinen Halo. Sitä se minulle oli, tajuan silti että Halo oli kilometrikaupalla parempi peli.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Noista ilmestyvistä esineistä. Mitä nyt GTA IV ajoilta muista niin niitä näky ainoastaan jos ajo hirveetä vauhtia. Niin vois olettaa et niitä ei tässä ole ja jos on niin tosi vähän. Hepoil ei päästä 250km/h eteenpäin :D

Edelleen kyl odotan peliä suunnattomasti. Näyttää ihan upeelt ja tuntuu kanssa. Toivottavasti valuu hyvissä ajoin arvostelua niin voi sitten ajoissa tilaa et saa peliä pian julkasun jälkeen tai julkaisuksi.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Noista ilmestyvistä esineistä. Mitä nyt GTA IV ajoilta muista niin niitä näky ainoastaan jos ajo hirveetä vauhtia.

Tai jos seisoi risteyksessä ja pyöri ympyrää. Ensin ei näy ketään mistään suunnasta, mutta kohta onkin teleportaantunut autoja risteys täyteen. Ja ei, ne eivät ole ajaneet siihen koska puoli sekunttia aiemmin eivät näkyneet edes suoran päässä.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Tai jos seisoi risteyksessä ja pyöri ympyrää. Ensin ei näy ketään mistään suunnasta, mutta kohta onkin teleportaantunut autoja risteys täyteen. Ja ei, ne eivät ole ajaneet siihen koska puoli sekunttia aiemmin eivät näkyneet edes suoran päässä.

Öö.. Minkä takia jäädä risteykseen pyörimään ympyrää? Ei tullu itelle kyllä mieleen. No toivotaan et Red Deadin risteyksissä ei ilmesty hevosia tyhjästä :)
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Monesti tuli hyväksikäytettyä tuota "ominaisuutta" kun tehtävä loppui jonnekin korven keskelle ja piti päästä taas eteenpäin eikä autoa näkynyt missään, hetken aikaa pyörimistä ja sen jälkeen saa jo valita millä jatkaa matkaa.
Tämä vaikuttaa kyllä paljon mielenkiintoisemmalta kuin GTA4 ja jos kontrollit on toteutettu yhtään paremmin kuin GTA4:n "täi tervassa" versio, niin voi tulla kovakin peli. Lisäksi täytyy toivoa, ettei tämä ole vaan länkkärikulisseihin siirretty GTA.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Ei GTA IV kontrolleis ollu mitää vikaa. Enemmänkin siinä miten se liikkuminen oltiin toteutettu. Vähän tahmeet/jäykkää se meno siinä. Eikä se ampuminenkaan kummosta ole. Mutta enne kaikkea toi liikkumisen jäykkyys jos saadaan pois tähän ja sisältöö riittävästi niin loistava peli tulee.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Eipä tullut luvattua jatkoa previewiin Gamespotin osalta :mad:.

Tuossa kartta pelin alueesta.

Niin tuo ilmeisimmin 1/3 alueesta(tai siis ainakin kolme erillistä "aluetta" pelissä tuon mukaan mukana). Varmaan yksi siellä Meksikossapäin ja olisiko sitten yksi vähän pohjoisempana.
 
Vastaus: Red Dead Redemption [X360 Hype]

Näyttää kyllä erittäin, erittäin mielenkiintoiselta. Siis herra nähköön, kuinka hyvältä tuo pelisysteemi näyttää noissa videoissa. Kuulin tämän pelin nimen joskus ja en pitänyt sitä minään, mutta tänään aikani kuluksi vilkaisin videoita ja nyt on tämänhetkisen odotuslistani kärjessä. Itselleni tärkeitä asioita on avoin maailma sekä se, että voi valita omien toimien mukaan onko hyvä vai paha.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom