Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Moments (eli KFIN-jäsenten sankaritarinoita)

Tenebrae Aeternae

Well-Known Member
Laitetaanpas tällainen ketju pystyyn kun hupaisat ja sankarilliset tapahtumat ovat niin kovin yleisiä näissä moninpelihelmissä.
Laitan pari itselle tässä parin päivän aikana tapahtunutta pientä huvittavaa tilannetta.
Ei mitään kauhean epicciä mutta onpahan nyt jonkinmoinen aloitus ketjuun sitten.

Pelinä Bad Company.

Eilen olin kk-ampujana tankin kyydissä (Zekkex kfinistä kuskina), pitkän etäisyyden päästä tuli raketti meitä kohti.
Aloin sitten räiskyttää sinne suuntaan vaikken mitään kohdetta edes hahmottanut niin kaukaa.
Parin sarjan jälkeen sainkin sitten tapon headshot bonuksella.
Takuulla kauimpaa minulle tullut hedari ja eka minulle tankin kyydistä.

Tänään oli kiivasta Rush puolustamista, hajoitin tielläni olevan oven puukonhuitaisulla ja sattuikin
olemaan juuri vihulainen siellä takana, tuli sitten dogtag kerättyä noin niinkuin vahingossa.

Toivottavasti porukkaa innostuu jakamaan noita sattumuksia, kun takuu varmasti kaikenlaista
hupaisaa lähes joka pelaajalle nämä pelit tarjoavat.
:)

Vastaus: Battlefield Moments (eli KFIN-jäsenten sankaritarinoita)

Mulla kävi hassusti ku olin sniperi ja silti hyökkäämässä tankilla. Olin tankin kuljettajana ja pääsin jo aika hyvin vihujen baseen kunnes mun tankki tuhottiin ja killcam näytti et tappaja ohjailee sitä paikallaan olevaan ohjustykkiä. Noh, sit mä tietenkin respasin uudestaan ja mulla vielä näky se punanen merkki, että se vihu on edelleen siel ohjuspatterissa niin siinä samalla kun leijailin laskuvarjolla alas niin rupesin sit sniperilla scopettaa sinnepäin ja painoin liipasinta... Ja kappas, enemy down ja pisteet kotiin :D Olisin kyl halunnu nähä sen kaverin ilmeen ku se katto killcamist, että meikä siel laskuvarjolla vaan leijailee ja tipautin sen ilmasta :P

BC2 demoa ehtinyt muutaman pelin kokeilla, löytyi sellainen jännä "raketinheitin" tms minkä raketteja pystyy ohjailemaan lennon aikana. Istuin vehkeessä ainakin 10 min, yhtään vihollista ei näkynyt, ammuin vain raketteja korkealle ilmaan ja vetäisin tikun nopeasti alas jolloin ne iskeytyivät läheisen kukkulan taakse. Lähes joka toisella raketilla tuntui tulevan kill tai vähintään assist. Kyllästyin lopulta ja päätin lähteä katsomaan mihin sitä tuli oikeastaan sokkona ammuskeltua, ja kukkulan takaa paljastui kaksi rakennusta joista toinen jo täysin romahtanut ja toinenkin viimeisillään :)

Mahtaneet puolustajat ihmetellä mitä siellä oikeastaan tapahtuu kun rakettia sataa niskaan ja rakennukset romahtelevat päälle eikä ketään näy missään :)

Nojoo, nämä näitä demovaiheen hauskuuksia, pidempään pelanneita tuollaisilla tempuilla tuskin kovin pitkään narutetaan.

edit: Killcamihan on tuollaista varten, mutta ilmeisesti eivät tunnistaneet paikkaa.

Ihan ehdotuksena, niin joku mode voisi siirtää tämän imo yleisellä puolelle. Ei tässä kuitenkaan mitään alustaspesiaalia ole.

Ihan ehdotuksena, niin joku mode voisi siirtää tämän imo yleisellä puolelle. Ei tässä kuitenkaan mitään alustaspesiaalia ole.

Ihan kelvollinen ehdotus. Sitä latistaa tosin se ettet laittanut mitään stooria bf edesottamuksistasi. ;)

Nyt demoa pelatessani olen kokenut suurempia riemunkiljahduksia ja onnistumisia näinä parin' päivänä kuin bc1:sessä konsanaan.

Ensinnäkin kun sain tuon haulikon unlockattua niin peli on ollut yhtä riemua,ja varsinkin kun on saanut koko squadin kaadettua ja varmasti on vastustajilta yhdeltä jos toiselta ohjain lentänyt seinään ja ärräpäitä lennellyt.

Mutta näistä kultaisista hetkistä jotka tuovat mulle mieleen bäfäkakkosen,voin kiittää hyvää tiimipeliä aina aamuisin,joten kiitoksia random1zerille :D Mutta juu tossa tänäänkin hyökätessäni toiselle laatikolle oli oikein mahtavaa noscopettaa pari kolme vihua ja heittää sattumanvaraisesti kranaatti taloon ja 50 pst tärähti näyttöön> naurua.

Joskus vuosia sitten pelasin BF1942 netissä, mappina taisi olla gazala ja servulla sattui olemaan minun puolella joku vajaaälyinen yksilö joka tappoi välistä ilmeisesti huvikseen omiaan. Otin jeepin basesta niin tämä jannu hyppääkin kyytiin, keksin siinä matkalla että ajampa tämän tuosta jyrkänteeltä alas, pelastaudun itse tietysti juuri ennen reunaa kuten elokuvissa :D sinnehän se rotkonpohjalle lensi jeepin kyydissä, itsemurhaksi laskettiin. Sain silloin jotain suurta tyydytystä tuosta :)

mulla tuli tänään pari hauskaa tilannetta bc 2 demossa. jos vielä tänään pääsis betaan...

1:
ammuin 2 tyyppiä haulikolla, niin ssamalla sekunnilla kun tyyppi kuoli niin sen squadi respas suoraan mun eteen ja puukko heilahti,ja hauskaa oli:D

2:
sain double killin ja 2 headshottia yhdellä haulikonammuksella:p
vihut kyykki muurin takana ja tulin takaa selkään ja ammuin ne

3:
respasin squadiin joka oli helikopterissa, ja hyppäsin pois 3:nen basen kohdalla, ja laskeuduin varjolla alas ja ammuin vihua selkään ilmasta:D
mahto ihmetellä mistä tulin.

4:
olin 2:n basen A-objektivella talon sisällä ja ammuin vihun haulikolla, sen kaveri huomasi sen ja mni seinän viereen piiloon. heitin kranaatin ulos mutta se osuikin ikkunan karmiin ja kimposi siitä suoraan seinän toiselle puolelle jossa vihu oli!

sit peruutin täysin vahingossa jonkun tyypin päälle.

nyt kun muuten pääsin tässä demossa listalla top-500 niin tavoite saavutettu, alan pelaileen varmaan jotain muuta + tämän pc-betaa, jos saan tänään keyn.
voi silti pyytää peliin jos olen onlinessa.

Battlefield: Bad Company (1), X360

Pari ärrää tuli suusta tämän jälkeen:

- olin puolustajana gold rushissa. Sain hyvää killisettiä aikaiseksi ja yhdessä vaiheessa tajusin, että nyt saan vihdoin sen "kill 52 enemies in one round" lätkän ansaituksi. Puolustin varovaisesti, mutta aggressiivisesti ja osumatarkkuus oli tsägähyvää. Killcountteri nousi nättiä kaarta ylöspäin. Viimeistä kultaläjää puolustettiin kun pikatsekkauksella havaitsin tappojeni olevan 50. Snipulla tähtäilin ja osuma, 51. Sitten tuli hirveä vyöry vihollisilta kullan kimppuun. Sain yhden hepun tähtäimeen, mutta eräs toinen sniputti minut juuri kun painoin liipaisimen pohjaan. Sormet hiessä odotin respawnia ja kun se vihdoin tapahtui, TA-DAA, peli loppui ja vihulaiset voitti.

ARVAA HARMITTIKO!!! :D
(silloin ei kyl naurattanu. Ja ei, en ole saanut tuota lätkää sen jälkeenkään.)

Ensimmäisellä kerralla BC2:n demoa kokeillessani en ymmärtänyt kontrolleista tai ajoneuvojen ohjattavuudesta yhtään mitään. Silti nappasin alleni helikopterin, lähdin enemmän tai vähemmän ongelmitta nousukiitoon ja ilmassa päätin kokeilla mitä tapahtuu B-napista.

Siinä sitten hetken ilmojen halki ilman laskuvarjoa syöksyttyäni laskeuduin kuin ihmeen kaupalla satunnaisen vihollissotilaan päälle enkä syystä tai toisesta ottanut putoamisvahinkoa ollenkaan. Hyvän tilaisuuden saattelemana tyhjensin lippaallisen kaverin niskaan ja hetkeä myöhemmin myös helikopteri rysähti viereeni yhtä vahingoittumattomana, valmiina nousemaan uudestaan. Sekuntia myöhemmin törmäsin puuhun ja räjähdin kappaleiksi.

Tässä vaiheessa päätin että peli on GOTY 2010.

Heh, tänne tulen jatkossa varmasti kirjottelemaan tarinoita, nyt ei ole vielä hirveästi mitään tapahtunu.

Kerran oli kyllä suht hauska, kun olin puolustajana ja menin sinne mihin hyökkääjät laskeutuivat (sieltä löytyy kallio, jossa on yleensä joku sniputtamassa). Noh tällä kertaa siellä oli 4 ja tulin takaapäin, joten kukaan ei huomannut. Mietin siinä sekunnin tai pari (olin siis ihan muutaman metrin päässä, mutta jos olisin ampunut, en olisi voinut tappaa kaikkia) sitten päätin heittää kranaatin, mutta tietenkin painoin väärää liipaisinta ja tyyppi puukotti ilmaa. Sitten kävikin niin ihanasti että takaapäin tuli 5. sniputtaja joka tappoi meikäläisen :D

Vähän "ketutti" kun olis saanut 4 tappoa kerralla, mutta tuollaisen sähläyksen jälkeen ne meni sivu suun. Aika monesti on myös käynyt niin, että kun yritän rikkoa jonkun seinän tai aidan, niin heitänkin vahingossa kranaatin ja tuloksena suicide -10 :o

Tässä yksi päivä BF BC2 demoa pelailin defencellä ja pst ohjuksella räiskäsin taloon missä oli monta omaa ja se laatikko, noh tottakai se talo sortui ja sinne kuoli varmaan viitisen omaa ja laatikko tuhoutui. Tuli kunnon mega fail olo :o

Tässä yksi päivä BF BC2 demoa pelailin defencellä ja pst ohjuksella räiskäsin taloon missä oli monta omaa ja se laatikko, noh tottakai se talo sortui ja sinne kuoli varmaan viitisen omaa ja laatikko tuhoutui. Tuli kunnon mega fail olo :o

Tuollaisina hetkinä sitä on tyytyväinen että voice toimaa vaan oman squadin sisällä :D

Eilen tuli demoa testattua betan hakkailun jälkeen, ja kivaa oli! :)
Olin hyökkääjänä snipuna. Droppasin laskuvarjolla alas, ja otin mönkijän. Lätkin 3xC4 siihen kiinni, ja lähdin ajamaan kohti vihuja. Huomasin tankin, ja pari engiä varmaankin siinä vieressä. Kaasutin mönkkärillä niitä kohti, hyppäsin kyydistä ja juoksin piiloon. Mönkijä rullasi tankkia kohti, ja törmäsi siihen. Tankki pysähty, ja toinen engi hyppäs mönkkärin rattiin. Kohta toinenkin engi pomppasi kyytiin, ja silloin läsähti! Lähti siis tankki+kaikki matkustajat, mönkkäri+matkustajat, ja tuli jotain bonuksiakin vielä päälle, avenger ja savior muistaakseni.

Repesin ääneen, kuulokkeet tippu päästä ja avokki pelästy niin perkeleesti.

Varastettiin hyökkääjinä viimeisessä basessa heko ja vedettiin ympyrää kovaa ja matalaa, ja kaveri laittoi samalla machinegunin laulamaan hendrixiä. Oli kyllä kunnon Vietnamifiilis. Vihut vaan juoksi hämmentyneinä eri suuntiin kun känniset muurahaiset. Huahah!

Tänään BC2 demossa oltiin puolustamassa Port Valdezin ensimmäistä basea. Itse olin stationary AT:ssa tykittelemässä metsää ja kaveri oli laittanut jostain syystä C4:t tielle AT:sta vihollisen respalle päin. Matkaa AT:n ja C4:sten välillä oli aika paljonkin.

No, vihollinen sitten kaasutteli mönkkärillä epäonnekseen suoraan kaverin C4:sten päälle ja kaverikin oli tarkkana laukaisemassa. Mönkkäri räjähti ja lensi ilmojen halki kauhealla vauhdilla suoraan AT:ta päin, tappaen minut ja aiheuttaen ties mitä tuhoja. Näytti aika hauskalta AT:n scopen läpi, kun lentävä mönkkäri tulee kohti. Pelihän päätti tuomita tämän vielä omalta kohdaltani itsemurhaksi, joten ylpiät -10 pojonkia tuli kuitattua hauskasta tapahtumasta.

oli taas vaihteeksi hauskaa bc2:ssa, on se vaan mahtava peli. ja vielä lisää sisältöä ja päivityksiä tulossa niin vaan paranaa.

kävi hauskasti siinä isla innocentis (vai mikä se oli) kentässä, olin hyökkääjänä ja menin siinä saarella taloon jos siellä olisi vihollisia, no eihän siellä ollut ja olin menossa talosta ulos ja puukotin ovea, niin yllättäen pelihahmo törkkäsikin puukon oveen ja tappoi tyyypin oven takana:p
tuloksena naurua, dogtagi ja 50 pistettä.

sitten oli hauskaa 3:ssa erässä, pelailin ekä yhen suomalaisen kanssa ja sitten vielä lepione tuli mukaan, niin ekassa erässä olin puolustajana valparaisossa, ja juuri olin saanut auki garl g-singon, ja sain yhdessä erässä pudotettua sillä 4 blackhawk-helikopteria (se missä on miniguneja), sitten olin hyökkääjänä ja puolustajat onnistuivat pari kertaa varastamaan sen kopterin meiltä, ja onnistuin siinä erässä pudottamaan 2 sellaista.
sitten vaihtu kartta isla innocentisiin ja onnistuin pudottamaan siinäkin 3 blachawkia.
alkoi jo naurattamaan kun niitä putili alas niin usein:D
joko niissä oli huonot lentäjät tai sitten vaan sain monta kertaa singolla sopivan ennakon.

aikaisemmin onnistuin myös port valdezissa pudottamaan vihollisten sotahelikopterin (sen jonka puolustajat saavat 3:nnessa basessa) ampumalla siihen 1.n rpg:n kudin suoraan pyrstöön.

lisää hauskoja hetkiä tulee varmasti t'män pelin parissa paljon ja pysyy pelattavana piiiitkääään. Laittelen sitten tänne kaikkia hauskoja juttuja.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mä menin sit hommaamaan pc version ku ajattelin että siinä olis enempi ominaisuuksia kuin peruskonsolipelissä..
no onhan siinä serverilistat ja muut mutta aika paljon on kyllä konsolien takia tullut takapakkia... Onneksi BF3 on tulossa sitten ihan pc miehille. :D

Africa Harborissa (vai olisiko ollut Panama Canal.. en muista vielä kenttien nimiä) tuli hypättyä vihollistankin katolle tiimikaverin kanssa,
siellä me kökötettiin sitten useamman minuutin ja tiputeltiin vihuja sieltä täältä ympäriltä.
Jos olis tankkikuski hypänny ulos meitä ampumaan niin oltaisiin otettu sen tankki mutta ei sentään poistunut sieltä.
Homma päättyi siihen että tankki ajoi pois ja me jatkettiin lipun puolustamista.

BC2:ssa (hardcore)...

Eilen oli olo kuin lottovoittajalla kun reconina lähestyin lippua joka sijaitsi rähjäisessä varastossa (olisiko ollut Panama -kenttä). Vara-asetta ei ollut kun mukana oli tagi-pyssy, joten varovaisesti lähestyin vasemmalta onttojen konttien suojissa.

No olihan siellä lipulla "tanssimassa" yksi kaveri jonka pudotin ja kun aloin vetäytymään takaisin huomasin kun kohti rynni pari - kolme kaveria. Äkkiä tähtäys ja ensimmäiseltä jalat alta ja piiloon kontin taakse.

Niin, se oli siis tosiaan ontto kontti jossa läpikulku - ei siis paljon suojaa. No panic, ammutaan seuraavaa kaveria joka ei jostain syystä tajunnut ampua takaisin. Hetkinen... sen takana oli vielä kaksi rynnijää!?

Pikatähtäys, laukaus ja vainaa. Onneksi seuraava kaveri oli suoraan tämän viimeisen uhrin takana eikä ilmeisesti ollut huomannut minua kontin varjoissa - uusi pikatähtäys ja vainaa.

Huh... Enää ei ollut kuin yksi latinki aseessa, joten päätin poistua vasemmalle latailemaan. Eiku, perkele, sieltä tulee *vielä* yksi kaveri vanhoja CS-perinteitä kunnioittaen bunny-hoppia. Ja vielä niin että pääsimme yllättämään toisemme noin parin, kolmen metrin päästä.

Ei aikaa tähtäykseen; otetaan pari askelta kohti ja pistetään kaveri keskelle telkkaria ja... laukaus lonkalta - kaveri hengiltä. Juuri sopivasti kun snipu tyhjä...

Tärisevin käsin lataus ja juoksu kohti lippua (joka sattuneesta syystä oli puolustamaton :p ). Ja kuka sanoi ettei CQB:ssä pärjää reconilla (ja newbie snipulla)... :cool: :D

Ylös Bottom