Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Itellä ainakin menny ihan ohi tämä mm-kisa juttu.. Siis järjestetäänkö täälä joku sellainenkin turnee, johon voi kaikki osallistua?? Selittäkää juniorille..
Mm-kisoihin pääsee 16 tän kauden pääsarjan parasta. Mm-kisoissa pelataan oikeilla joukkueilla ja lohkoilla mitä oikeissakin kisoissa on. :)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

meikä voi ainakin olla osa tätä "hallitusta" joka hallinoi ens kautta. olis kuitenkin hyvä saada joku "assari" et jos mä en vaikka pääse ti 17.00 koneelle nii on sit joku muu kuka käy esim laittaa tradet pois päältä. eli voin olla se muodollinen TJ.

Mikäs siinä :) Onko muita halukkaita?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

DIVARISSA OLIS JÄLJELLÄ

2*RANKASIJA


KOSKAS UKOLLE SOPIS PELATA NOI POIS ALTA???

LU EI SAA OIKEEN VASTAUSTA TÄTÄ KAUTTA EIKÄ PSN VIESTIEN KAUTTA KUN EI OO SUA LINJOILLA NÄKYNYT....
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Linjoilla ollaan, jos joku vielä haluaa saada 1. divarin pelejä pelattua!
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tänään potkin sitten myöhemmin jo tälläset jotka ei varmuudella saa divareita pelattuu. Mites pääsarjan pleijarit? Onko 2. kierros jo hyvää vauhtia käynnissä vai tarviiko jollekkin antaa kenkää?

Karsinnoista lisää sitten heti huomenna potkiaisten jälkeen.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ei noita pelejä ollut mielestäni liikaa 1dirressä,ainoa ongelma on saada pelejä aikaiseksi kun on jäljellä enää muutama vastustaja jotka sitten eivät vastaile viesteihin tai ovat pelaamassa eashl:ää ja eivät näin pääse vastaamaan haasteisiin.Tohon pitäisi ea sportsin keksiä jokin uudistus ettei nää eashl pelaajat näkyis aktiivisena siellä divarissa, kun menee vitusti aikaa hukkaan siinä haasteeseen vastausta ootellessa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Siellä oo mun vastustajan ratkasevan parin pelit alkanu ees vielä... :eek:

mikäs tää pari on? samsonait -l-a-king oletan kun ei oo kingistä mitään kuulunu. Ettei ois vaan reissulla tapahtunu mtn?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Onkos 2kierros plaikkareist alkanu vai .. voi vitsii..
Ku yleensä on tullut tänne uuden kierroksen otteluparit niin olen kattonut siitä että millon pääsee taas pelaamaan,,
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

älä jaksa CAPS kiitos.. huono ja häiritsevä tapa:mad:

ei oo tarkotus huutaa jos tähän viittaat?? Duunissa on mulla aina caps päällä kun kirjottelen ympäri maailmaa=) Sorry jos häiritsi moinen...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Simo911 ja suomiaki, notkun tänään linjoilla (Marley_FIN), jos saataisiin nuo jäljellä olevat pelit pelattua. Saa haastaa tai laittaa viestiä PSN kautta.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Onkos 2kierros plaikkareist alkanu vai .. voi vitsii..
Ku yleensä on tullut tänne uuden kierroksen otteluparit niin olen kattonut siitä että millon pääsee taas pelaamaan,,

Tänään vasta alkaa... nouhata
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Konnan kanssa väänettäisiin pelit illalla jos sais muutaman tunnin armonaikaa tuohon deadlineen?? :eek:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Kesken pelin lopetukset:
-Mikäli joku lagaa tai jollekkin tulee pakottavaa tarvetta lopettaa peli olisi kaikkein reiluinta lopettaa peli yhteisesti (ei statseja) ja jatkaa peliä samoista lähtökohdista myöhemmin sovitusti. Itse olen soveltanut tätä ja tämä onkin toiminut näitten ''asiallisten'' pelaajien kanssa hyvin

Tää ois loistava uudistus tuleviin sarjoihin, vois vaikka ottaa pelin alussa molarit veke ja laittaa taululle lukemat jotka jäivät edellisestä kohtaamisesta.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Joo eiköhän anneta sillä ehdolla armonaikaa pengulle ja konnalle tää päivä, mutta vaan sillä ehdolla että jos ette oo saanu pelatuksi niin toinen menee mustallelistalle. Jos tämä ei sovi niin sit simuloin puuttuvat pelit ja kumpikaa ei joudu listalle. Miten tehdään?

Kesken pelin lopetukset:
-Mikäli joku lagaa tai jollekkin tulee pakottavaa tarvetta lopettaa peli olisi kaikkein reiluinta lopettaa peli yhteisesti (ei statseja) ja jatkaa peliä samoista lähtökohdista myöhemmin sovitusti. Itse olen soveltanut tätä ja tämä onkin toiminut näitten ''asiallisten'' pelaajien kanssa hyvin

Tää ois loistava uudistus tuleviin sarjoihin, vois vaikka ottaa pelin alussa molarit veke ja laittaa taululle lukemat jotka jäivät edellisestä kohtaamisesta.

kannatan myös ideaa
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

1 divarin tulokset:

1. Youngbloo_d
2. Ganije
3. Porsse
4. stenis19
5. nispekt
6. mirrorland
7. sutikka
8. jamsku
9. Miksa81
10. Julbero1988
11. JIPPO73
12. soppatykki_
13. skog80
14. koppelo1
15. Marley_FIN
16. mynde77

Mustallelistalle päätyivät seuraavat kaverit:

- nikopetteri
- paron1
- PLAYEEER
- rankasija
- suomiaki
- Simo911
- roopeaki1
- Sotalordi
- rantasukka
- fintero

ainakin top 5 pääsee varmuudella pääsarjaan. Mahdollisista karsinnoista myöhemmin tänään lisää, mutta voi olla että niitä on taas turha pelata koska joutui taas potkimaan yhden pääsarjasta ja mahdollisesti vie toisenkin. Jos karsintoja ei pidetä niin 10 nousee varmuudella ja varasijat sitten 11th sijasta etieppäi.

EDIT: nyt kun tarkemmin listaa katson niin väittäisin että pääsarjan 20 sijan huonommalla puolella pelaavat ovat parempia kuin 1 divarin 11th -> joten joko ne pääsevät varalla ensisijaisesti tai joutuvat karsiin. kummin pitäisi tehdä?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

1 divarin tulokset:
EDIT: nyt kun tarkemmin listaa katson niin väittäisin että pääsarjan 20 sijan huonommalla puolella pelaavat ovat parempia kuin 1 divarin 11th -> joten joko ne pääsevät varalla ensisijaisesti tai joutuvat karsiin. kummin pitäisi tehdä?

Vähän omaa etua pitää ajaa ;). Taisin olla liigassa 21 (?) ja ihan tasaisia pelejä saatiin aikaan lähes kaikkien liigassa pelanneiden kanssa. Kuitenkin sijoituttu divarissa viimekaudella siihen kympin sakkiin, joten en oikein jaksa uskoa että divarista ainakaan top-10 ulkopuolelta löytyy kovempia pelaajia...
 
Ylös Bottom