Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Donkameni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Vähän omaa etua pitää ajaa ;). Taisin olla liigassa 21 (?) ja ihan tasaisia pelejä saatiin aikaan lähes kaikkien liigassa pelanneiden kanssa. Kuitenkin sijoituttu divarissa viimekaudella siihen kympin sakkiin, joten en oikein jaksa uskoa että divarista ainakaan top-10 ulkopuolelta löytyy kovempia pelaajia...

noi pääsarjan tulokset sitten saattoi muuttua johonkin suuntaan sen jälkeen kun laking sai monoa. mahdollisesti vie pengu tai anakonna tänään myöhemmin. joo olen samaa mieltä sun kanssa tosta.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

1 divarin tulokset:

1. Youngbloo_d
2. Ganije
3. Porsse
4. stenis19
5. nispekt
6. mirrorland
7. sutikka
8. jamsku
9. Miksa81
10. Julbero1988
11. JIPPO73
12. soppatykki_
13. skog80
14. koppelo1
15. Marley_FIN
16. mynde77

Mustallelistalle päätyivät seuraavat kaverit:

- nikopetteri
- paron1
- PLAYEEER
- rankasija
- suomiaki
- Simo911
- roopeaki1
- Sotalordi
- rantasukka
- fintero

ainakin top 5 pääsee varmuudella pääsarjaan. Mahdollisista karsinnoista myöhemmin tänään lisää, mutta voi olla että niitä on taas turha pelata koska joutui taas potkimaan yhden pääsarjasta ja mahdollisesti vie toisenkin. Jos karsintoja ei pidetä niin 10 nousee varmuudella ja varasijat sitten 11th sijasta etieppäi.

EDIT: nyt kun tarkemmin listaa katson niin väittäisin että pääsarjan 20 sijan huonommalla puolella pelaavat ovat parempia kuin 1 divarin 11th -> joten joko ne pääsevät varalla ensisijaisesti tai joutuvat karsiin. kummin pitäisi tehdä?

Ite taisin viime kaudella tipahtaa pois kun kaikki divarilaiset oli kuulemma parempia kun liigassa. Kyl mä olisin ite sit niistä varapaikoista ihan selkee karsinta nii ei sit voi ite jäädä valittelee...eli jos pitää pähkäillä kumman ottaa nii pleijarit vaa siihenki ja jengin saa valita ihan ite nii siihähän se olis...ite aika kiikun kaakun tossa just sijalla 11 nyt kaikkien potkimisien jälkee...
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

pengu ja anakonna ei saanut pelatuksi kuin vaan 2-2 voittoihin asti tänään joten loput pelit simuloitiin ja pengu jatkoon voitoin 4-3.

2 kierros voi alkaa.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Pääseekö seuraavaan kauteen uudet suhaajat mukaan? Zavvi vihdoinki pisti pelin tulemaan ja hiukan ois kiinnostusta ens kaudelle tulla hämmentämään.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tuota täällä jo malttamattomana kyselen, että millon tuo nyt sitten ratkeaa että tuleeko 1div. sijoille 6-10 sijoittuneille (itse 9.) karsinta joidenkin pääsarjassa esiintyneiden kanssa vai kuinka? Vai nouseeeko koko kympin sakki suoraan...? Itselleni toki molemmat vaihtoehdot ok, mutta kun viikon päästä pitäis mahd. karsinnat olla pelattu niin olis kiva ne aloittaa mahd. pian. Kova hinku olis saada taas matseja kun omat 1div. matsin pelasin jo 3viikkoa sitten täyteen ja tylsyys meinaa iskeä:)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Nyt kaikki aktiiviset 2.divarilaiset lähettäkää infoa milloin olette linjoilla, niin koitetaan saada sovittua peliajoista! Puuttuu vielä pelejä, koska itse olin viime viikolla lomilla ja, koska monet tuntuvat lopettaneen divarissa pelaamisen.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

1 divarin tulokset:

1. Youngbloo_d
2. Ganije
3. Porsse
4. stenis19
5. nispekt
6. mirrorland
7. sutikka
8. jamsku
9. Miksa81
10. Julbero1988
11. JIPPO73
12. soppatykki_
13. skog80
14. koppelo1
15. Marley_FIN
16. mynde77

Pelästyin ja olin jo tulossa tänne meuhaan, että donkameni jumalauta. Kun luulin, että 1 divari loppu silloin 6 pvä. No menin kuitenkin katsomaan "omia liigojani" ja yllätyin kun näin vielä 1 divarin siellä. Noh menin sinne piruuttani katsomaan pistetilannetta ja sain huomata, että tilastoistani oli viety sellaiset mukavat 25 voittoa =) Joten olin jo tulossa tänne raivoamaan, että se liiga ny umpeen ennenkuin niitä viedään lisää ja kohta ollaan sijalla 15 =)

Eli oli kiva huomata, että täälähän on kaikki asiat virallisesti jo ilmoitettu.. Että nou hätä =)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

sit ku saatte sumplittua et ketkä pelaa ens kaudella pääsarjaa nii voisko ne joukkueet sit arpoa et pääsis pre-season liigan pariin tekemään treidejä. vai ootko donka ajatellu et mä hoidan ton arpomisenkin? voin kyllä tehä sen ja pyytää vaikka kaksinkertaisen runkosarjan voittajan viralliseksi valvojaksi... :)

voihan ne tiimit arpoa jo vaikka olis ne pari pääsarjalaista vielä auki. laittais sit vaan esim. 21.pääsarjalainen/11.divarilainen sen joukkueen kohalle.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Sellanen kyssäri, että miten toi pääsarjan joukkueiden arvonta menee? Että valitaanko JO pääsarjassa oleville ensiksi joukkueet (jolloin on parempi säkä saada hyvä joukkue) ja nousijoille vikoina (jolloin säkällä voi tulla hyvä nippu, jos on jäljellä) vai miten, olisi kiva tietää..

Minulle käy mikä tapa vaan, mielenkiinto vain heräsi..

Vai pistettäiskö tänne jatkossa, joku livearvonta niin kuin esim kun noita varausvuoroja oikeasti NHL:ssä arvotaan.. Sovittais joku aika , koska arvonta alkaa.. Ja nimi kerralla esiintyis nimi ja joukkue tänne..Sais jännitystä lisättyä =)

Nyt varmaan 90 % sanoo, että V*ttu mitä P*skaa, mutta itelleni vaan tuli mieleen, kun pelit on ohi ja ei tässä muutakaan tekemistä ole =)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Sellanen kyssäri, että miten toi pääsarjan joukkueiden arvonta menee? Että valitaanko JO pääsarjassa oleville ensiksi joukkueet (jolloin on parempi säkä saada hyvä joukkue) ja nousijoille vikoina (jolloin säkällä voi tulla hyvä nippu, jos on jäljellä) vai miten, olisi kiva tietää..

Minulle käy mikä tapa vaan, mielenkiinto vain heräsi..

Vai pistettäiskö tänne jatkossa, joku livearvonta niin kuin esim kun noita varausvuoroja oikeasti NHL:ssä arvotaan.. Sovittais joku aika , koska arvonta alkaa.. Ja nimi kerralla esiintyis nimi ja joukkue tänne..Sais jännitystä lisättyä =)

Nyt varmaan 90 % sanoo, että V*ttu mitä P*skaa, mutta itelleni vaan tuli mieleen, kun pelit on ohi ja ei tässä muutakaan tekemistä ole =)

mä en nyt ihan tajuu et mitennii muka on parempi todennäköisyys saada hyvä joukkue jos on arvontavuorossa ekana??? ehkä oon sit vaa palikka-aivo...

mut joo munki mielestä toi varausvuoron arvonta vois olla hyvä juttu. edettäis vähän niinku olympiakisojen joukkueita varattaessa konsanaan. tai sit joku käänteinen varausvuorosysteemi.

esim. viime kauden 10 "huonoimmalle" arvotaan varausvuorot, jonka mukaan ne saa sit valita ittelleen joukkueen. sit edettäis vaikka käänteisessä järjestyksessä sijoilla 11-20 välissä olleilla, ja sit taas arvottais varausvuoron järjestys 1-10 olleiden kesken.

esimerkkitulos mun ehdotelmasta:

(eka luku kertoo monentena saa valita joukkueen ja toka luku kertoo "viime kauden sijoituksen")

1. 26
2. 29
3. 30
4. 22
5. 23
6. 27
7. 21
8. 24
9. 25
10. 28
11. 20
12. 19
13. 18
14. 17
15. 16
16. 15
17. 14
18. 13
19. 12
20. 11
21. 3
22. 6
23. 7
24. 2
25. 9
26. 1
27. 4
28. 8
29. 5
30. 10

eli jos toi yhtään selkeyttää tota mun ideaa niin hyvä. voitais vaikka järjestää joku varaustilaisuus illalla, jossa jokainen sit omalla vuorollaan huutaa itselleen haluamansa tiimin. jos ei pääse silloin koneelle, niin bad luck, ja random nappula soimaan. esim mircin kautta huudeltais. ja sit tietenkin joku aikalimiitti et vaikka 3 min aikaa valita tiimi. tää tilaisuus kestäis tällöin max 3*30=90min.

tää menee ehkä vähän hankalaks tolla mun systeemillä, mut tulipahan vaan mieleen. btw olihan LA-Kingikin 8. vaikka pelas kenties huonoimmalla tiimillä, eli Islanderssilla. (Tällä hetkellä kyllä Atlanta on ehkä vielä paskempi, ku ei oo ees kunnon mv ja ilya läks menee)
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

eli jos toi yhtään selkeyttää tota mun ideaa niin hyvä. voitais vaikka järjestää joku varaustilaisuus illalla, jossa jokainen sit omalla vuorollaan huutaa itselleen haluamansa tiimin. jos ei pääse silloin koneelle, niin bad luck, ja random nappula soimaan. esim mircin kautta huudeltais. ja sit tietenkin joku aikalimiitti et vaikka 3 min aikaa valita tiimi. tää tilaisuus kestäis tällöin max 3*30=90min.

tää menee ehkä vähän hankalaks tolla mun systeemillä, mut tulipahan vaan mieleen. btw olihan LA-Kingikin 8. vaikka pelas kenties huonoimmalla tiimillä, eli Islanderssilla. (Tällä hetkellä kyllä Atlanta on ehkä vielä paskempi, ku ei oo ees kunnon mv ja ilya läks menee)
Millä sijalla divarista nousseet ovat? Kaikki eivät käytä IRCciä niin olisi helpompi varata joukkue foorumilla.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Tuota kannatan tuota varausjärjestelmän käyttöä, mutta olisi ensin mukava tietää että onko kyseiseen varaustilaisuuteen oikeutettu? Tarkoitan siis sitä että onko nämä karsinta-asiat jo päätetty ja kuka niistä tällä hetkellä vastaa? Voisiko joku tätä asiaa selventää? (sijoituin 9. 1divarissa ja viralliset säännöt sanoo että sijat 6-10 karsii pääsarjan sijojen 21-25 kanssa). Toki otan pääsarjapaikan mielellään vastaan ilman karsintoja:D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

En nää järkeä tossa varaus systeemissä. Saattaa kestää todella kauan että kaikki saa varattua omansa. Arvontaa kanntan, koska siinä on ihan yhtä hyvät mahdollisuudet kaikilla saada hyvä joukkue. Tai sit otetaan se alkuperäinen systeemi että top 8 valitsee joukkueensa muiden jälkeen, tätä en kuitenkaan kannata :D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

höpön löpön. tän ja oliko jo viime kaudelle tää arvonta jutska oli tosi jees. super jees. modelle vaan käyttäjistä lista ja se heittää listan takas joukkueitten kera.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

höpön löpön. tän ja oliko jo viime kaudelle tää arvonta jutska oli tosi jees. super jees. modelle vaan käyttäjistä lista ja se heittää listan takas joukkueitten kera.

niin juuri :D se on toiminut tosi hyvin niin miksei jatkettas samalla tavalla ? :) siinä on reilu peli, kaikki saa siitä oikeudenmukasesti jonkun joukkueen sitten itselleen
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Ja miksi edmonton sai varata ensimmäisenä draftissa. Koska se oli huonoin. Eikä se sen takia saa ekana valita että siitä tulis huonompi joukkue ja kasvattas entuudestaan matkaansa kärkipään joukkueisiin. TASAISUUS se vasta tois mielenkiintoa enempi liigaan. Töisä oon niin kuhan rustailen jotaki.....:cool:
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Arvontaa kannatan minäkin koska se on tasapuolista kaikille(tuuri ratkasee), miks siis hyvää systeemiä muuttamaan.
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Noniin taas tekisi mieli pelaa vähän änäria ja ajattelin jos ensikausi tulee ajattelin että voisin osallistua.
Ti 27.4.2010 klo 17 = Pääsarjan pleijarit päättyy, Uusi kausi alkaa kaikissa sarjoissa.
Infoa varmasti tulee mutta tuleeko 2 divarista semmoinen että nopeimmat pääsee liittymään ( paitsi 1 divarin putoajat ) eli tulisi 20 vapaata paikkaa jotka nopeimmat saisi?
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Arvontaa kannatan minäkin koska se on tasapuolista kaikille(tuuri ratkasee), miks siis hyvää systeemiä muuttamaan.

Tätä määki muuten kannattasin mut on kahesti putkeen käyny niin huono tuuri että mielipide on muuttunu:D
 
Vastaus: NHL 10 -liiga 4 (pääsarja, 1 divisioona ja 2 divisioona)

Jos tollanen varausvuorosysteemi tulisi niin sillon ei ole kyllä mitään järkeä voittaa runkosarjaa tai edes sijoittua hyvin. Ite asettasin tavotteeksi tollon just sen 16. sijan et pääsis pleijareihin ja sais vielä ens kaudeksi hyvän tiimin.

Itelleni riittää ainakin, että hyvästä runkosarja sijoituksesta rankastaan noissa olympia ja mm-kisa joukkueiden valinnassa. Kyllä toi arvonta on kaikkien tasapuolisin ja paras vaihtoehto.

Itehän en pelejä tahallaan häviäisi mut tuli vaan mieleen:)

ps. Ite kyllä ottasin Oilerssiin ilomielin vastaan, jos se arvonnassa kohdalle osuisi. Omasta mielestäni jengi kuuluu keskitason yläpuolelle joukkuerangissa. (Tämä siis Mikille):D
 
Ylös Bottom