Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tanelto - toinen MW2-montage - Barret 50.Cal

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanelto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tanelto

Member
Toinen montageni on nyt valmis. Snipulinjalla jatketaan, tällä kertaa Barretilla.
Ensimmäisen videoni keskiarviointi oli "ihan ok", ja siksi pyrinkin parantamaan paljon tähän toiseen videooni, niin editoinnin, musan ja etenkin itse sisällön osalta.
Valitettavasti recordaustyyli on kuitenkin sama kuin edeltävässä eikä myöskään peliääniä saanut mukaan.

Itse pidän tätä paljon onnistuneempana kuin ensimmäistä. Kun olin kuullut mielipiteitänne, mikä ensimmäisessä videossa oli hyvää ja mikä huonoa, oli paljon helpompi lähteä tekemään uutta videota. Nyt tiesin heti aloittaessani millaisen montagen aion tehdä, ja millaisen montagen muut haluavat nähdä.

YouTube - Barret 50.cal - MW2 Sniper Montage

Kertokaa ihmeessä mielipiteitänne videosta.

En lähde enää tekemään uutta videota, ennen kuin olen hankkinut kuvan cappaus välineet, joilla alan sitten työstämään videoita paremmalla qualitylla.
Ehdotelkaa millaisen MW2-videon haluaisitte minun tekevän seuraavaksi, itselläni ei ole juuri ideoita millä teen seuraavan montagen, vaan eihän sen tarvitse olla välttämättä montage. ;)

Vastaus: Tanelto - toinen MW2-montage - Barret 50.Cal

Näppärää snipaustahan se oli. Varsinkin terminaalin resparaiskaus oli hyytävä temppu. Tietysti ne peliäänet tai vähintään musiikin vaihtaminen semmoseen paremmin synkattavaa olis hyvä. Ja tottakai synkronointi kohdalleen. Sen kyllä tiedätkin...

Ei mulla noiden fragien suhteen moittimista ole, mut jotenkin noiden peliäänten puute latistaa hiukan tunnelmaa. Mut tsemii jatkoon ja hyviä matseja! :)

No jaa, perus publaa ja vielä respaa niin eipä ole vaativaa edes. Vaihda Interventioniin ja Snd, niin paljon paremmaksi tulee. Myöskin todella kuivaa yks fragi per clip respawn muodossa...

Myös voisi edes jotenkin editata musiikkien kanssa synkkaavaksi, quassimo mainitsikin jo asiasta. Parannettavaa siis on, mutta sitkeesti kun jatkaa niin eiköhän ala tuleen jo kelpo pätkiä

Ihan mahtava parannus edelliseen videeon! Muistat varmaan ku puhuin niistä uskomattomista tilanteista joita olis kiva montagessa nähdä, niin tässähän niitä jo oli :D kiitos! Esim. mid airissa onnistunut scoptetus ja itse kuolee lopuksi. Sitte toi terminalin massacre.. HUUUUH. Odotan innolla kun saat paremmat vehkeet, niin nämä kaikki nousee heti eri potenssiin. Muutenkin huomasin että otit meidän kommenteista ja parannusehdotuksista kyllä paljon harkintaan. Esim juuri toi montagepelaaminen. Oli siellä sitä, todella oli :)

Kiitos Tanelto!

Ihan mahtava parannus edelliseen videeon! Muistat varmaan ku puhuin niistä uskomattomista tilanteista joita olis kiva montagessa nähdä, niin tässähän niitä jo oli :D kiitos! Esim. mid airissa onnistunut scoptetus ja itse kuolee lopuksi. Sitte toi terminalin massacre.. HUUUUH. Odotan innolla kun saat paremmat vehkeet, niin nämä kaikki nousee heti eri potenssiin. Muutenkin huomasin että otit meidän kommenteista ja parannusehdotuksista kyllä paljon harkintaan. Esim juuri toi montagepelaaminen. Oli siellä sitä, todella oli :)

Kiitos Tanelto!

pientä perseen nuolentaa. huomaa, ettei dammet ole katsonut hriveesti HYVIÄ montageja. tai sitten kyseessä joku kaveri.

pientä perseen nuolentaa. huomaa, ettei dammet ole katsonut hriveesti HYVIÄ montageja. tai sitten kyseessä joku kaveri.

Hetkinen. Mun mielestä toi koko postaukseni perustui siihen miten kaikki oli parantunut edelliseen montageen jossa oli parannettavaa mielestäni paljon. Ei ole tarkoitus nuolla kenenkään persettä, ja jos nuolen niin suo se minulle, ok?
Kuitenkin Tanelton uudessa montagessa oli paljon hienoa, ja en itse ikinä pystyisi tuohon, kun en ole mikään superpelaaja.

En tunne Taneltoa mistään, ikinä ennen kuullutkaan näitä montagevideoitaan. Arvostan ensinnäkin sitä että joku uskaltaa laittaa videoitaan näytille nöyrällä asenteella, mikä heijastui ensimmäisen videon edeltävistä kommenteista.

Ja kyllä, olen nähnyt montagevideoita mielestäni melko runsaastikin, mutta en ole pro niissäkään. Innostuin tästä videosta, ja reaktioni olivat aitoja. Sori sitten paska makuni jos tämä ei ollut mielestäsi hyvä.

Anteeksi kauheasti sponge kun annoin positiivista kommenttia enkä vittuillut niinkuin sinä.

justiinsa.

ihan hienoja tappojahan tuossa oli, mutta välillä oli vaan tappoja liukuhihjnalta. ja musiikit ei sopinu yhtään. ei mikään surkea, varsinkin jos toinen video nii iha ylpee voit olla. suosittelen tekemään videoita vaan SD pelimuodossa.

Hetkinen. Mun mielestä toi koko postaukseni perustui siihen miten kaikki oli parantunut edelliseen montageen jossa oli parannettavaa mielestäni paljon. Ei ole tarkoitus nuolla kenenkään persettä, ja jos nuolen niin suo se minulle, ok?
Kuitenkin Tanelton uudessa montagessa oli paljon hienoa, ja en itse ikinä pystyisi tuohon, kun en ole mikään superpelaaja.

En tunne Taneltoa mistään, ikinä ennen kuullutkaan näitä montagevideoitaan. Arvostan ensinnäkin sitä että joku uskaltaa laittaa videoitaan näytille nöyrällä asenteella, mikä heijastui ensimmäisen videon edeltävistä kommenteista.

Ja kyllä, olen nähnyt montagevideoita mielestäni melko runsaastikin, mutta en ole pro niissäkään. Innostuin tästä videosta, ja reaktioni olivat aitoja. Sori sitten paska makuni jos tämä ei ollut mielestäsi hyvä.

Anteeksi kauheasti sponge kun annoin positiivista kommenttia enkä vittuillut niinkuin sinä.
Komppaan. Jotkut tykkää vaarista, jotkut iskästä.

Ihan nätti video, hemmetin hyviä frägejä, mutta tosiaan musiikki, editointi ja videon laatu vähän murentavat tunnelmaa. Jos saat vehkeet kuntoon ja kunnon editointisoftan niin tulee kyllä erinomaisia klippejä :)

Keep it up!

Mun mielestä tää oli ihan kiva pätkä. Peliäänet tosiaan pitäs saada mukaan, sillä se nostaa videon fiilistä a lot. Olihan tuolla seassa muutamia ihan hienojakin frägei, se hyppy Favelassa on mun suosikki, ja jos en väärin nähnyt niin muutama tupla-kill one bullet. Noi yhden tapon frägit vois jättää suosiolla pois, ellei mukana ole jotain extraa. Ne maistuu vain vähän täyteeltä. Ja hei, kenen muun mielestä 360 ja snipulla poispäin juoksevaa vihua selkään on hieno tappo..?? :rolleyes:

Mut kyllä tämä minusta on kohtuullisen hyvä suoritus, jos kyseessä tosiaan vasta toinen video. En muista oonko kattonu sitä ensimmäistä niin en tiedä miten on parantunut...

Ite en tykännyt ja en katsonut loppuun:confused:

Pulttilukko ja SD ni hyvä tulee

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom