Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
20 minuuttia siitä hetkestä, kun ekan kerran pelin käynnistit? Kuulostaa kyllä helpoimmalta kolmelta kullalta ja yhdeltä hopealta sitten... En minä edes tiedä.Turhan lyhyt vaan, 20min meni pelata peli läpi.
20 minuuttia siitä hetkestä, kun ekan kerran pelin käynnistit? Kuulostaa kyllä helpoimmalta kolmelta kullalta ja yhdeltä hopealta sitten... En minä edes tiedä.
No, kannattaa ostaa jos kaipaa trophy leveliinsä boostia, 5€ 3 kullasta ja 1 hopeasta on ihan hyvä diili. Mitään hyvää itse pelissä noin muuten ei ole, suosittelen silti kaikille trophyhorottajille.![]()
Ihan yhtä paljon se trophy level nousee melkein millä tahansa trophyt sisältävällä Store-pelillä. Esim. Shatterin 15 pronssia ja 3 hopeaa on jopa enemmän kuin Froggerin potti. Ja Linger in Shadowsista tai .detunedista saa saman verran trophyja vielä Froggeriakin nopeammin (ja halvemmalla). Eli ei Frogger mikään ennennäkemättömän hyvä huorauspeli ole.
Toki, ihan jo pelkästään Sonyn asettamien sääntöjen takia pistemäärät eri peleistä eivät voi poiketa paljoakaan, mutta tän pelaa läpi alle tunnissa, ja ainahan ne kultapystit näyttää paremmilta siellä kortissa kuin pronssit![]()