Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei tuo yksinpeli nyt niin hirveä ollut... No joo, olihan se aluks suht pitkästyttävää putkijuoksua mutta lopussa alkoi jo meno maistua, ja sitten se loppui. :( Noh, sitten multiplayerin pariin ->
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ensimmäinen pelipäivä kun päättyi tuossa hetki sitten on pakko sanoa etten ole teidän kanssanne samaa mieltä.

1) Mielestäni Assaultin riflet ovat erittäin tehokkaita ja tekevät erittäin hyvin juuri sitä mitä on tarkoitus. Ne ovat tarkempia kuin Engineerin aseet pitemmällä matkalla, mutta huonompia kaikin puolin lyhyillä matkoilla. Tietysti asekohtaisia eroja löytyy suuresti. Ja pystyy helposti tappamaan useampiakin vihollisia ilman välilatauksia.

2) Snipereita on välillä tosin liikaa, mutta eivät ne ole ylivoimaisia. Hyvin harvoin kuolen itse vihollisen snipereihin ellen itse ole myös M24 kourassa. Tärkeintä on olla jatkuvassa epäsäännöllisessä liikkeessä, suojassa tai piilossa. Yhden käden sormin on lasketavissa ne kerrat kun joku sniper minut liikkeessä ilman muiden apua tappoi.

3) Spawncämppiä tapahtuu, mutta harvoin. Yleensä se johtuu juuri siitä että hyökkääjät mieluummin mehustelevat helpoilla tapoilla kuin objektiivien suorittamisella. Tälle asialle ei varmaan kukaan pelintekijä mahda mitään. Ikinä.

Kymmenen ja puolen tunnin pelisessio nettosi: 526 tappoa, 410 kuolemaa ja sijan 5775 leadeboardeilla. Mielenkiintoisia huomattavia oli, että suosituin ase oli puukko 40 tappoa, ja n. 20% tapoista oli headshotteja kun Distinguished Marksman Combat (100 headshots) awardi löytyy. Kiitos kaikille squadittajille, oli mukavaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Liikaa snipereita tahtoo olla kentissä.Spottaamisesta on tehty vaikeampaa, mutta toisaalta parempi näin.Osa kentistä on todella haastavia ainankin Rush pelimuodossa esim. se viidakko kenttä tuntuu vaikealta hyökätä tai puolustaa porukat jemmassa tiheikössä.

Testattiin pikkuisen muitakin ja oliko se Squad Rush se neljä vastaan neljä.Tuo peli muota vois olla hyväkin koska sniperit väsissä, mutta en tiedä onko niissä ajoneuvoja ja toisaalta ei tuossa niitä kaipaisikaan.Vaikuttaa lupaavalta.

Squad Deathmatch ei oikein ole mun makuun tässä väkisin alkaa lähentyä Mag tai Cod peliä, mutta kartat toista luokaa silti etenkin jos Codiin vertaa ( oli pakko verrata ).
Vihua sieltä vihua täältä ja kuolemaa tuon tuostakin, mutta kai tämä joillekin maistuu.
Tämä vaatii todella kunnon tiimi pelaamista ja jatkuvaa tarkkuuta jotta kestää hengissä ja voittaa.

Conguest lippu juttua kerran testattiin ja karta oli todella rakennuksien vallassa ja muuta konttia ym. ja todella pihalla koko kartassa, mutta peli muodosta ei kuitenkaan mulle jäänyt pahaa makua vaan aijoin joku päivä yrittää uudelleen, vaikka silloin kun kaverit poissa koska tuota pelaa vaikka " yksin" mutta Rush pelimuodoissa on oltava kunnon peli seuraa jotka pelaavat tiimissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipa yön loppuun oikea Battlefield momentti.
Henkilökohtaisesti päivän paras erä.
Olisko ollut pisteitä jo kertynyt jotain likimäärin 6500.
Varmaan tapotkin olisi ollut jossain 50 tietämillä ja kuolemia ehkä parisenkymmentä.
Ylennys, pari unlockia ja erän ykköspistemies...

..ja sit disconnectit kaikille. :confused::mad::(

Kiitos!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen meni kellon ympäri tämän parissa. Loistopelihän sieltä on kuoriutumassa, kun perusasiatkin näyttäisi olevan kohdallaan.

Squadissa sisäinen juttelu toimii ongelmitta, Skypelle voi sanoa siis heihei. Kaverilistalle heitetty kutsu on voimassa, vaikka ryhmä olisi jo siirtynyt pelaamaan. Monet kentän faciliteetit perustuvat yhdessä tekemiseen. Blakhawk-taistelukopterin parissa ehkä ne antoisimmat hetket, todella tehokas paketti osaavissa käsissä. Upeita hetkiä myös UAV:n parissa, normi-pelimuodossa pystyy merkkaamaan myös alhaalla vilistäviä jalkamiehiä. Piti tätä taustalla, vähän piilossa puiden takana ja teki tarkkoja täsmäiskuja esimerkiksi vihun helokentille. Vielä kun saisi tälle aina korjaajan, jos irrottaa ohjauksesta korjatakseen itse, pamahtaa mokoma atomeiksi.

HC todella sitä. Varsinkin viidakkokentissä, jossa snipuille löytyy vähän turhankin hyvin peittoa. Killcamia kun ei ole, on näiden poiminen haasteellista. Minimapin puuttuminen pakottaa seuraamaan ympäristön tapahtumia tarkemmin kokonaiskuvan hallinnan kannalta.

Kirjoitettu kännykällä ajankuluksi auton huollon valmistuessa :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Juu, eilenhän tuota tuli mätettyä enemmän tai vähemmän tutun hyvän seuran voimin ja täyttipä helposti odotukseni. Vielä kun saisi osaavia pelaajia vastapuolelle niin hyvä ois... ;D

Tosiaan eilen hoksasin että spottausnappi ei läheskään aina toimi. Tuntuu kuin puitten tai esteiden takaa spottaus onnistuu, mutta avomaastossa juosevaa ei pysty spottaamaan lähes koskaan kaverille? (bugi?!)

Ihmetys oli suuri, kun hoksasin nuo unlockien pisterajat! Tuli nimittäin väännettyä betaa sen verran paljon , että sain jopa sen snipun viimeisen "spottauskiikarin" aukaistua ja todettua sen betassa toimimattomaksi. Pisteitä tuohon tarvitsi muistaakseni jotain 180 000 luokkaa. Nythän kokoversiossa vaikeimmatkin unlockit lähtee jo alle 50000 pisteellä. Tästä voi olla tietenkin montaa mieltä, mutta mun mielestä ois ehkä voinut ainakin edes hieman korottaa noiden unlockien pisterajoja että sais tehdä töitä noiden unlockien eteen.. ;D (sairastako?)

Edellä mainitun ohella nämä "ehdottomasti ja vain LE:n" hankkivat jampat ihmetyttää vielä enemmän, kun unlockit on suht helppoa aukaista kuitenkin. Onko siis kyseessä keräilyversion saaminen vai nuo unlockit, että tuosta LE:stä kannattaa maksaa se 10-20 € lisää? (gamestopin tarjouksen hyödyntävät tietenkin ymmärtää erittäin hyvin, eivätkä kuulu joukkoon :)
Valaiskaa minua? ;)

Nisupulla: Siivoapa sitä kaverilistaasi, että pääsis joskus samassa tiimissä mättämään? Pariinkin otteeseen vissiin yrittänyt pistää pyyntöä, mutta aina on valittanut että äijällä on kiintiö täynnä :D Vai onko se oikeasti täynnä aiheesta? ;)

Päivän siivousvinkki: "1.Ensin pois kaikki joiden nikin perässä oleva kaksinumeroinen lukusarja x>=93, 2.venäläiset (lyyrisiä kirjaimia nikissä, ja molottaa hs:ään samoja juttuja kuin bc:n puolustava tiimi :p) , 3.ruotsalaiset (nikki usein loppuu -en päätteeseen) , 4.jenkit (tunnistaa nikin xXX____Xxx-muodosta helposti)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Edellä mainitun ohella nämä "ehdottomasti ja vain LE:n" hankkivat jampat ihmetyttää vielä enemmän, kun unlockit on suht helppoa aukaista kuitenkin. Onko siis kyseessä keräilyversion saaminen vai nuo unlockit, että tuosta LE:stä kannattaa maksaa se 10-20 € lisää?
Valaiskaa minua? ;)

Esimerkiksi Gigantista ei taida muuta saada, kuin LE:n.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä tämä hyvä peli on, alussa vain on todella paljon osaamatonta porukkaa linjoilla, ja tosiaan iso osa ottaa sniperin. Sniperi kuitenkin osaamattomissa käsissä on aivan turha, napsii muutaman hajatapon, mutta ei hyödytä itse squadia tai tiimiä millään tavalla rushissa tai conquestissa. Kyllä ne sniputtajat sieltä ajan kanssa uskaltautuu pois, itse olen sniperina usein, mutta vain, jos omassa squadissa on se medic ja engineer jo menossa.

Ihmiset saisivat opetella spottaamaan ahkerammin, niin helpottuisi tiimipelaaminen kummasti, ei se vaikeata ole. Vihu tähtäimeen ja selectiä, elämä helpottuu :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihan hyvä peli tuo tuntuu olevan.

Yllättäen on tullut pelattua Garand kiväärillä suht paljonkin. Tuo kun tappaa tosi hyvin lonkalta ja on tehokas ja tarkka keskipitkillä matkoillakin. Tippuu just hyvin rynsesterin ja snipun välimaastoon.

Noita snipu peikkoja on nyt pelissä koska se on "turvallista" mutta kyllä sen huomaa jos peli on niitä täys. Se pysähtyy aika nopeasti kun kukaan ei etene.
Snipua vastaan paras ase on aktiivinen spottaaminen ja liike. Harvoin lauma snipuja pitelee laatikkoa turvassa kovinkaan pitkään jos sinne rynnätään.

Spottaaminen on vaikeampaa mutta se on mielestäni hyvä niin. Ei voi "spämmäämällä" sitä selectiä spotata kaikkia vihuja jostain puskasta, nyt pitää tähtäimen olla kohdalla.

Tuon pelin hauskuus on peliseurasta kiinni. Jos saa oman squadin tehtyä niin sekin auttaa. Ei haittaa jos muut häröilee kunhan oma ryhmä tekee jotain järkevää. Yleensä noi matsit voitetaan jos muut peeloilee ympäri karttaa snipupuvussa ja oma tiimi menee hoitaa laatikot pois.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mites muilla on toimii toi battlefield veteran sivu?
Ei oikeen tykkää lisätä niitä pelejä vaikka valittee siit listasta.
Vai onko selaimesta kiinni...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mites muilla on toimii toi battlefield veteran sivu?
Ei oikeen tykkää lisätä niitä pelejä vaikka valittee siit listasta.
Vai onko selaimesta kiinni...

Juu ei toiminu mullakaan. Bad Company ykkösen anto logata, 1943 ja bad Company 2 ei tullut mitään kenttää, mihin olisi voinut kirjoittaa gamertägiä?? Veteran status 0
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Esimerkiksi Gigantista ei taida muuta saada, kuin LE:n.

Jep, ei ainakaan Vaasassa näkynyt muita kuin LE.

Näin 4h pelaamisen jälkeen fiilis on helkutin hyvä. Kaveriporukka squadilla hauskuus vaan lisääntyy.

Tuossa jo on valitettu noista snipereistä, mutta en ainakaan itse ole huomannut, että niitä olisi liikaa. Medicilla on tullut pelattua ja kivasti tulee pisteitä kun koko squadilla painaa eteen päin.

Yksi jäätyminen on tullut ja toinen mikä hiukan ärsyttää on se kun peli tallentaa classin asetukset. Minulla ainakin peli jäätyy muutamaksi sekunniksi ennen kuin meno taas jatkuu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen tuli veivattua klo 17-23, pikkaisen alkuinnostusta :)

Ensikokemukset erittäin positiiviset. Karttasuunnittelu hienoa ja ulkoisesti peli sitä herkkua mitä videoista saattoi olettaakkin. Myös varsin tyytyväisenä huomasin että luodit vaikuttavat tappavammilta kuin ykkösessä, jossa toisinaan meni hermot kun sai lipastolkulla paukuttaa torsoon ennenkuin henki lähti vihulta. Hedarista lähtee edelleen laakista, mutta torsoonkin riittää muutama bursti, puolikkaan M249 lippaan sijasta...

Squad systeemi kaveri(e)n kanssa toimii loistavan sujuvasti. Jos kaveri on jo pelaamassa, liittyminen sujuu helposti. Tai itse edeltä squadi luomaan ja kutsuu muut mukaan. Myös äänikommunikoinnista on OIKEASTI nyt hyötyä, kun oman squadin pitää privatena.

BC1 on toki paljon tullut tahkottua, mutta ei mielestäni online-taso niin kauheaa ollut. Oikeastaan yhtään suoranaisesti huonoa rundia ei osunut kohdalle eilen illalla, vaikka snipuhippaa toki oli jossain määrin.

Classit tuntuvat jotenkin ykköstä tasaisemmilta ja toimivammilta, nyt tuli pelattua koko assault-medic-engineer akselilla (reconiin en koske, hyi, pois snipailu minusta).

Ja tietysti sitten se, aaaah, hardcore moodi, jossa pääsee lähes täysin eroon yltiöpäisestä rushimisesta. Aivan uskomattoman hienoa parin kaverin kanssa omasa squadissa.

Loistavaa, sanon minä :)

"Kun olet lääkintä mies, älä käytä defibrillaattoria ainoastaan omien elvyttämiseen vaan vihollisten tappamiseen"..

Minut listittiin eilen kertaalleen engineerin "porakoneella". Aiheutti naurunhörähdyksen :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mites muilla on toimii toi battlefield veteran sivu?
Ei oikeen tykkää lisätä niitä pelejä vaikka valittee siit listasta.
Vai onko selaimesta kiinni...

Mulle se avasi sen Garand aseen veteraanina ihan automaattisesti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Toinen itkun aihe: betassa tankkien tuhoaminen vaati muistaakseni 6-8 singon osumaa tuhoutuakseen. Tämä oli varsin perseestä ja yleinen itkun aihe. Noh demossa homma onneksi korjattiin, ja taisi kolme osumaa riittää. Noniin, nerot veti sitten kokoversioon takapakkia ja taas singolla ampuminen on aivan yhtä tyhjän kanssa.

Kehtaan olla eri mieltä. Kahdellakin RPG latingilla saa tankin pamahtamaan satunnaisesti, joten taitaa riippua paljon osumakohdistakin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minut listittiin eilen kertaalleen engineerin "porakoneella". Aiheutti naurunhörähdyksen :)

Onkohan tässäkin niin, että saat tuolla engineerin mutterimopolla vihun tankin tuhottua? Bc1 se onnistuu ainakin yksinpelissä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mites on toimiiko muilla tuo store. Itsellä sanoo jonkun errorin ja käskee yrittämään myöhemmin uudestaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mites on toimiiko muilla tuo store. Itsellä sanoo jonkun errorin ja käskee yrittämään myöhemmin uudestaan.

Ruudun alalaidassa pyörivän infon mukaan korjaavat jotain storeen liittyen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ruudun alalaidassa pyörivän infon mukaan korjaavat jotain storeen liittyen.

Itseäni mietityttää se että minulla se kerkisi ennen huoltoa hyväksymään sen kenttä koodin. mutta samantien tuli ilmoitus huollosta .. toivottavasti saan myöhemmin ladattua kenttäni muuten hajottaa aika ilkeesti :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noniin, nyt on peli hanskassa, mutta tuo store on ilmeisesti alhaalla, joten tuota LE:n koodia ei ilmeisesti pysty nyt käyttämään? Korjatkaa jos olen väärässä? Kerran pystyin sen syöttämään, mutta virhettä pukkasi.
 
Ylös Bottom