Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Super Mario Galaxy Wii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

marska

New Member
Tuli tilattua ko. peli ja ohjeet ovat englanniksi, kielitaidottomana olemme nyt pulassa:confused:. Miten peli etenee? Valitsimme 1 galaksin ? mutta Mario pyörii vain ympyrää. Nunchuk on kiinni kapulassa jne. mutta äijä jatkaa pyörimistä. Kenttähän alkaa kuin liikenneympyrä josta erkanee mäki eteenpäin vaan kun heppua ei saa sinne menemään. Olisko kenelläkään antaa neuvoa ettei tarvi palautta peliä kun olemme kuitenkin kuulleet että peli on mukava pelata?

Vastaus: Super Mario Galaxy Wii

Uskoisin että analogiohjainta on pidetty jossain asennossa kun peliä on käynnistetty, joten Wii on rekisteröinyt kyseisen asennon ns. nollaasennoksi. Kokeile käynnistää konsoli uudestaan.

Tuohon muuten riittää ihan vaan Nunchuck-ohjaimen irroittaminen ja uudelleenasentaminen.

Kiitos edellisistä, peli toimii!! Sitten seuraava ongelma, voisko joku kertoa "pähkinän kuoressa" mikä on pelin juju? Eka kentässä kerätään timantit, toisessa jatketaan keräämistä laavaa väistellen, sitten päästään maapalloon jossa myös timanttien keräämistä mutta tähän ollankin sitten jääty, mitä seuraavaksi? Maapallolta ei päästä eteenpäin.Ei kai tää peli nyt ole vaan jotakin timanttien keruuta?

Kiitos edellisistä, peli toimii!! Sitten seuraava ongelma, voisko joku kertoa "pähkinän kuoressa" mikä on pelin juju? Eka kentässä kerätään timantit, toisessa jatketaan keräämistä laavaa väistellen, sitten päästään maapalloon jossa myös timanttien keräämistä mutta tähän ollankin sitten jääty, mitä seuraavaksi? Maapallolta ei päästä eteenpäin.Ei kai tää peli nyt ole vaan jotakin timanttien keruuta?

Kentästä pitää löytää iso keltainen tähti, sitten voi siirtyä uuteen kenttään tai etsiä vanhasta kentästä lisää tähtiä. Planeetalta toiselle pääsee esim. erityisiä viiniköynnöksiä pitkin tai hyppäämällä "sheriffintähteen" ja pyöräyttämällä ohjainta.

APUA kaivataan. Olen vielä harjoitusmaassa, ihan lopussa kyllä... Pitäisi saada tuo Maxiestrella (mun peli puhuu espanjaan, mutta tuo iso tähti on siis kyseessä) pelastettua. Peli sanoo, että käytä lattialaattoja apuna, mutta missään ei anneta tarkempia ohjeita. Mitä pitää tehdä? Oon nyt vaihdellut niitä keltaisesta siniseen ja sinisestä keltaiseen ees ja taas jo moneen kertaan ja kaikissa järjestyksissä, mutta tähti on ja pysyy kuvun sisällä!? Jostain luin, et laatat pitää vaihtaa sinisistä keltaisiin kerran (eli astua jokaiselle laatalle kerran). No ei toimi. Sitä paitsi ne on mulla ekaks keltaisia. Mut ihan sama. Vaihdoin ne ensin kaikki kerran keltaisista sinisiin - ei mitään. Sitten sinisistä keltaisiin - ei mitään. Sitten yksitellen laattoja erivärisiksi - ei mitään. En siis saa tuota Maxiestrellaa pelastettua. :( Auttakaa, kiltit ihmiset! :confused:

Ylös Bottom