Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

XShava

KonsoliFIN Alumni
Kerätään kaikki Monsterin pelaajat yhteen ketjuun, ei muita viestejä/keskustelua.


Verkkopelaaminen on ilmaista, joten Nintendo Pisteitä siihen ei tarvita. Myöskään Wiin ystäväkoodi numerosarja ei ole tässä pelissä käytössä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

XShava ilmottautuu verkko metsästykseen ja samalla nimellä sielläkin, eli XShava.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Mukana monsterijahdissa ollaan! Nimimerkki myös sama verkkopelissä, eli SOJ.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

En ole vielä Wii:llä nettiin päässyt säätämään. Mutta pelaajanimi tulee olemaan Arucard-
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Mukana menossa monsterin ruuaksi, nimellä Make toivon mukaan.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Mukana messissä, joko nimellä Jooseppi tai Edgar. (Jälkimmäinen on luihu paskiainen menneistä) Tarkennan myöhemmin kumman saan käyttööni.

Edit: Edgar on nyt huntterin nimi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Messissä ollaan nimellä Thome.

Edit: Nimeksi tulikin Sere
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Mukana ollaan. Ensin kyllä pitää hakata aika paljon offline että oppii miten pelata, koska olen ensikertalainen sarjan suhteen. Mutta sitten online.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Voisiko tämän ja tuon Nimi ja ID Listan yhdistellä? Vähän turhahkoa kahta samaa listaa roikottaa.

*Tämän viestin voisi sitten samalla poistella*
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Ihan huvin vuoksi naispuolisella hahmolla pelaan, Sharon on nimi. ID:n laittelen kun muistan. HR14-18, en muista.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Eikö tosiaan kukaan täältä enää pelaa Moster Hunteria Wiillä? Itse pelailen vieläkin suht säännöllisesti, mutta suomalaisia pelaajia on näkynyt hyvin vähän.

XShava ja Kojo taitaa itseasiassa olla ainoat täältä joiden kanssa olen Monster Hunteria pelannut.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Täytyy sanoa että vähiin on jäänyt Monsterin pelaaminen. Kaverilistalla ei ollut ketään linjoilla kun pelailin, ja hyvää porukkaa ei tahtonut löytää millään. Suurimmaksi osaksi auttelin apua tarvitsevia, ja sitten se pelaaminen vaan jäi. On kuitenkin ollut aikomuksena jatkaa pelaamista kun hyvä heti sattuu kohdalle. :)
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Oli minullakin parin kuukauden tauko välissä mutta nyt on tullut taas pelattua melko ahkerasti. Ilmoittele vaikka tänne kun olet aikeissa jatkaa pelaamista.

Luin vasta nyt alotusviestin ja tajusin että spämmäilen ihan väärään ketjuun. Pahoittelen tapahtunutta. Jos joku vaikka siirtää nämä keskustelut sinne minne ne kuuluukin.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Löytyyköhän täälä vielä MH3 seuraa? Oon tuossa uuden hahmonkin alottanut tylsistyneenä, ja olisi kiva jotain seuraa saada sitten onlineen.

ilmotelkaa vaan aikaa ja paikkaa servereillä niin yritän päästä mukaan, mieluiten iltapäivällä.
 
Löytyyköhän täälä vielä MH3 seuraa? Oon tuossa uuden hahmonkin alottanut tylsistyneenä, ja olisi kiva jotain seuraa saada sitten onlineen.

ilmotelkaa vaan aikaa ja paikkaa servereillä niin yritän päästä mukaan, mieluiten iltapäivällä.

Minä ainakin pelailen melko säännöllisesti. Kurimus nimellä löytyy pelistäkin.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Pelissä löytyy nimellä: mxv
Viimeaikoina tullut pelattua todella paljon. Aamupäivisin-iltapäivään pääosin, mutta joskus myös myöhemmin iltapäivällä. Seura kelpais (ei saksalainen idiootti-jengi), vois Alatreonia ja Jhoa hakata.
 
Ylös Bottom