Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Onkos kukaan alle HR51? Itse olen jumissa nyt HR50 kun key questit tekemättä ja ei tekisi mieli kahlata city listoja läpi että löytäisi jonkun jossa voisi tehdä enemmänkin questia. Löysin aikaisemmin jotain ihan ok tyyppejä ja tuli lisättyä friendiksi mutta ei sittemmin yhtäkään niistä näkynyt.

Tietty jos kehtaatte isommat "carrya" sinne 6* questien pariin niin kelpaa. Osaan kyllä pelata sinällään, että en ole painolastia. Muutamat questit sain jo soolottua mutta Barrothiinkin meni 49 minuuttia edes capata se kun Deviljho tuli sotkemaan. Mutta sitten Rathian onnistui capata 30min.

Se ehkä just suurin syy miksi en jaksa etsiä kunnon pelaajia on kun löytää jopa sopivan cityn niin ei vaan voi ymmärtää kun katsoo armor skillit niiltä niin "No skills". Jep, ei todellakaan ole skilliä. Aivan liian monella on tätä näkynyt, jopa high rankissa. Ovat liian tyhmiä huomatakseen että niissä infoissa on useampi sivu?

Jes niin, nimi on Goauld. Löytynen lähes joka päivä online, volcano mainausta olen lähinnä tehnyt.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Eli olen vasta eilen lauantaina hankinu wiin ja tän pelin ja hamon nimi on Jani ainakin oflinessa olen laittanu hamon nimeksi ja onlineen tuun kun saan eka tähden tehtävät tehty pari vielä jäljel.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Eli olen vasta eilen lauantaina hankinu wiin ja tän pelin ja hamon nimi on Jani ainakin oflinessa olen laittanu hamon nimeksi ja onlineen tuun kun saan eka tähden tehtävät tehty pari vielä jäljel.

Moikkamoi, itse tässä taas oon viime aikoina alkanut pelata taas pitkästä aikaa kun sain veljeltä sen laajakuvatelkkarin niin kelpaa pelailla. Varmaankin löytyy auttajia jos sattuu olemaan onlinessa, itse ainakin voin auttaa mielelläni. Ei ole aina sitä saman questin grindiä kun ei saa sitä 1% droppia. :)
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Aattelin nyt hetken pelailla verkossa jos seura kiinnostaa. ID on 2kp1e3.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Olisiko tänään suomalaisia linjoilla? Poppis nimellä menee oma ukko
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Mä oon myös noin 21.00 alkaen onlinessa.
Niin onko se suomi servu nykyjään Valor 4 - Gate 5.
Mä kaipaisin vähän apua yhden tähden hunt tehtäviin kuten esim:Qurupeco linun metsästykseen kun on onlinessa vaikeampi mitä ofline,mulla ei ole mitään vaikeuksia voitaa sitä oflinessa mutta kun meen onlineen samoila varusteila yksin sitä hakaan niin en voita.
Niin hamo on Jani id: DY2YF2
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Ite aion pelata koko päivän :D Oma ukko on HR 58 mutta voin tulla auttelemaan. Harjoittelen samalla vaikkapa pyssyn käsittelyä
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Joop, voihan sitä tulla kattomaan ja antaa neuvoja. Se high rank Jhen Mohran eventti taitaa olla vielä tänään enää niin sitä teen kai pari kertaa jos muita high rank pelaajia tahtoo siihen mukaan. Tarvitsee jho tai ala wepat ainaki kahella että sen saa kellistettyä, repel onnistuu helpommin. Ja tosiaan täydet neljä vaatii mutta varmasti löytyy muitakin siihen.

Online-nimi Goauld, ja voisin mennä vaikka vähän aiemmin tuonne Valor 4 - Gate 5 niin saadaan porukka kasaan ja lisäiltyä kaverilistoille. Turhan hankala tuo pelaajien handlaus tässä pelissä. Ja cityynkin kun mahtuu vain neljä. Mutta nähdään kai siinä 21:00 tms.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Jeee koko eilisen metästin Dark Metalia että saisin Tenebra D:n sitten kun sain sen huomasin että eipä tässä kovin moni mökö ole Icelle niin erikoisen haavottuvainen paitti Jho ja Diablo.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Jeee koko eilisen metästin Dark Metalia että saisin Tenebra D:n sitten kun sain sen huomasin että eipä tässä kovin moni mökö ole Icelle niin erikoisen haavottuvainen paitti Jho ja Diablo.

Qurupecoon on paras awakenilla Tenebra D, mutta se kyllä tipahtaa niin äkkiä muutenkin. Deviljhoon itse asiassa aika huono ice, dragon paljon parempi, Diablosiin toimii kyllä. Muihin onkin sitten parempia longswordeja.

Awaken on jokseenkin turha skilli mutta mihin nyt itse saattaisin käyttää awakenia ovat:
1. Se crystal axe, dragon phial mutta ei elementtiä valmiiksi eli siihen dragon element, mutta ala dragon axe varmastikkin parempi ellei dragon phial ole jotenkin parempi kuin element phial dragon axessa
2. Great Chief's Greatsword, sleep greatsword, tosin aika tehoton
3. Barrothin hammer, poison hammer, "toimii" Uragaaniin vaikka luultavasti Jhen Mohran Hammer kuitenkin parempi Sharpness +1:n kanssa kun ei kimpoa leuasta valkoisella
4. Joku GS oli kans johon sai paralysis statuksen awakenilla, se saattaisi olla ihan kätevä PunishDrawin kanssa
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Jeee koko eilisen metästin Dark Metalia että saisin Tenebra D:n sitten kun sain sen huomasin että eipä tässä kovin moni mökö ole Icelle niin erikoisen haavottuvainen paitti Jho ja Diablo.

Tenebra D, ite hankin aseen ihan sen takii että 3 slottia ja kohtuu hyvä yleisessä käytössä. Ei paha ase valinta, vaikka monsu ei välttämättä olekkaan heikko Ice elementille, jos vaan aseen 3 slottia antaa mahdollisuuden jollekkin hyvälle skillille :3
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Juuri sain kasaan ala clust setin. Olisiko suomalaisia tarpeeksi jelppaamaan clustauksessa. En pyssyn kanssa sentään täys nobo ole. Normi tason kokonaan läpi pelkällä pyssyllä. Eli en mikään osaajakaan
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Hei, Nintendo Channel suositteli minulle Monster Huntteria. Luin siitä netistä arvosteluja, ja päädyin ostamaan sen. Peliaikaa on alla nyt 20-30 tuntia, ja perusteet alkavat olla hiljalleen ehkä hanskassa. Nyt on alkanutkin tuo nettipeli jo kiinnostamaan, joten tulen luultavasti sieltä peliseuraa etsimään. Ukkoni on niin alhaisella tasolla, että apua siltä ei veteraaneille ole. Kuittaan tänne kuitenkin itseni suomalaiseksi hirviölahtaajaksi :) Pelaajanimi tai ystäväkoodi seuraa perässä myöhemmin, jos pelaajia löytyy.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Itse aloitin toisen hahmon juuri hiljattain ja "puhtaana" gunnerina olen offlinea vetänyt läpi enkä vielä ole onlineen koskenut joten voisin lyöttäytyä kimppaan niin voidaan samaan tahtiin vetää.

Toisia saa kiinni parhaiten kun tietää hahmon nimen tai ID:n ja etsii niillä tai voi sopia jonkun ajankohdankin, itselle käynee melkein kaikki illat. Tän gunnerini nimi on Zelfana, ID:tä en vielä tosiaan ole onlinestä käynyt, voin senkin vielä pistää vaikka luulen et tuskin löytää samannimistä. Z pitää olla isolla tai se haku ei löydä, on vähän tyhmä siitä se.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Luin muita viestejäsi, ja olen sen verran n00b, että sinulla taitaisi mennä lähinnä hermot kanssani. Olen päihittänyt vasta yksinpelissä ensimmäisen monsterin ja areenassa saman ja kaverin kanssa jaetulla ruudulla lisäksi siitä seuraavan. En ole opetellut vielä ruokabonuksia, enkä kunnollista pommien yms käyttöä. Tähän asti mennyt peli lähinnä opiskellessa keräily- ja esinesysteemiä.

Kuinka tärkeä tuo Wii Speak on? En omista sellaista, enkä usb-näppäimistöä. Ainut tapa puheyhteydelle olisi pitää läppäriä vieressä päällä, ja sitä kautta puhesoftaa. Wii Speak oli vähän aikaa myynnissä ulkomailla hintaan 15e ja risat, ja kaupan päälle tuli turha peli. Harmi kyllä saman päivän iltaan mennessä paketille oli tullut hintaa jo yli kymppi lisää.

Koitan lisäillä sinut pelin kautta niin osatessani ystävälistalle, kunhan ehdin pelin äärelle.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Heh, ymmärrän minä jos on oikeasti vasta aloittanut mutta high rankissa pitäs olla jo homma hallussa ja jotkut eivät siellä hallitse vielä hengissä pysymistä. Voin gunnerina parantaa toisia recover shoteilla, tulee siihenki harjoitusta kun Cha-Chaa en viitsi moisilla tähtäillä kun se on niin pieni ja osaa yleensä mennä parantamaan itsensä ajoissa. Yleensä aloittelijat tekee sen virheen että yrittää mahdollisimman nopeasti edetä ja täten ei tule kokonaisia armor settejä tai asetta ei saa paremmaksi. Tosin pelaajan taito ratkaisee enemmän kuin varustus, mutta sitähän tulee kun etenee sopivaa tahtia eikä paahda Barrothia haastamaan heti kun sen saa auki.

Areena on itse asiassa hyvä keino harjoitella, niissä on yleensä enemmän varaa kuolla ja varustuskin on valmiina eikä menetä mitään muuta kuin herm.. eikun siis aikaa.

Wii Speakkia en ole kenelläkään havainnut, usb-näppis olis hyvä olla. Onnistuisi kyllä itseltäkin läppärillä spiikit.

Pommit ei ole kovin tärkeitä alussa, kallista lystiä eikä semmoiseen ole vielä varaa ihan alussa. Ruokabonukset eivät myöskään älyttömän tärkeitä ole, mutta lähinnä health bonukset auttavat enemmän, mutta kannattaa ainakin toinen olla fresh niistä ruuista. Yksin pelatessa otan aina molemmat freshiä ja valitsen sitten joko ajattelemaani questiiin sopivat skillit tai jos ei ole sopivia niin otan sopivan questin niille skilleille jotka tulee. Wikistä voi katella tarkemmin comboja jos ei ole varta vasten syönyt kaikkia mahdollisia jo että näkee bonukset: MH3: Kitchen Skills - The Monster Hunter Wiki - Monster Hunter, Monster Hunter 2, Monster Hunter 3, and more Mutta kannattaa vasta "kerätä kaikki" kun saa nuo viimeiset ruuat kun se ei pidä muistissa komboja joita on syönyt vaikka vaikutukset ovat samat mutta tehokkaampina.
 
Vastaus: KonsoliFINin Monster Hunterin pelaajat

Kokeilin tänään ensimmäistä kertaa sitä nettipeliä. Toisen viestiketjun ohjeiden mukaista "Suomiserveriä" en löytänyt, enkä onnistunut myöskään lisäämään kavereiksi ketään. Täytyy vissiin molempien olla online samaan aikaan serverillä. Ensimmäisellä pelikerralla jouduin kesken tehtävän lähtemään kun elämä kutsui. Toisella kerralla tehtävän loppupuolella peli ilmoitti nettiyhteyden kadonneen. Onkohan tuo kuinka yleistä? Langatonta nettiä käytän. Yritin sitten yksinpelinä capturea. Sain jaggin ansaan, mutta tranq pommit lenteli mihin sattuu, ja se olikin sitten siinä. Mitenhän niilläkin kuuluu tähdätä? Taitaa olla jo eri viestiketjun aihetta.
 
Ylös Bottom