Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[Jakt] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaasu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: [Jakt] Härmän Erämiehet (Team H) CoD4 Random-liiga

ekat 2 mappia meni iteltä aika surkeesti,Lähinnä toisten kattelemiseksi. Vikassa mapissa sain vähän sihtiä kuntoon mut ei sekään mikään huippu ollut. Parempaa suoritusta ens matsis:)

Mitä tapahtuukaan kun Aru on poissa :'D

Ei vaiskaan, varmasti kuitenki oli hyvä matsi! :)
Loistetaan ens kerralla sitten. :)

Sanon nyt tähän heti perään myös simmosen asian, että meikäläinen on lähtemässä tästä CoD skenestä pois. Vie liikaa henkilökohtaista aikaani. Nyt kuitenki intti käyty niin haluaa sitä aktiivisuutta elämäänkin.

Tuun turnauksen olemaan loppuun mukana, sillä odotan sitä highlights videota aika innolla kuitenkin. CoD4:sta tulen pelaamaan kyllä tulevaisuudessakin. Karsin vain ns. turhat asiat pois tieltä.

Jos nyt joku muu kuin Jakt:n jäsenet lukee tän viestin. Niin ovat varmaan huomanneet että olen poistanut joitakin pois kaverilistalta. Listalla nyt vaan semmoset joihin olen enemmän oppinut tutustumaan sekä Jakt:n jäsenet.

onks enää mitää suomalaista claania mihin voisi liittyä?

Elikkäs millon meillä on taas matsia? Tuleeko seuraavat kaksi matsia ihan peräkkäin??

Juuh huomenna ja maanantaina. Pääsen luultavasti molempiin.

Juuh huomenna ja maanantaina pääsen. Loppuviikosta saattaa olla iltavuoroja joten silloin en luultavasti pääse.

En olekaan ihan varma vielä tuosta huomisesta, saa nähä kuinka pitkään menee ulkona. Kyllä saatte varmast tarpeeksi kuitenkin.

Juu, mie voin tulla kyllä. Ei oo mikään ongelma.

Voi olla että meikäläisen osallistuminen matseihin on vähäinen, vaikka mieli tekis. Ku oon vasta 12lvl uudella prestigelläkin :)

Koitan kyllä olla aktiivisesti mukana, mutta töitä pitää hankkia ja simmosta niin..

Niin ja sit vielä se että oot kasvanu aikuiseks ku lähit pois cod skenestä nii seki vie aikaa.

Millon meillä seuraava matsi? Tänää ois default aika ja mulle ja herkulle ainakin sopisi.

Tänään on, voin tulla, jos ette muita saa.

Me (Temppu_Kerho) saadaan tänään 5 pelaajaa kentille. :)

Ylös Bottom