Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360 - Facebook-ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaakkimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jaakkimo

Turboahdettu uutishirvi
Ylläpitäjä
Eli seuraavanlainen ongelma. Olen aina päässyt ilman ongelmia kirjautumaan FB:hen Xboxillani. Aina siihen asti että muutin fb:n salasanaa verkossa. No, nyt kun yritän kirjautua boxilla fb:hen, menee se valikkoon johon voin kirjoittaa tunnukseni/sähköpostini sekä salakalan. No, FB ei Xboxilla hyväksy vanhaa eikä uutta salasanaa, vaikka kirjoitusvirheistä olen ne tarkistanut monesti. Ennen FB kirjautui sisään automaattisesti. Tietokoneella FB:hen mentäessä kaikki toimii normaalisti ja uusi salasana on käytössä. Onko muilla vastaavia ongelmia?

Vastaus: Xbox - Facebook -ongelma

Eli seuraavanlainen ongelma. Olen aina päässyt ilman ongelmia kirjautumaan FB:hen Xboxillani. Aina siihen asti että muutin fb:n salasanaa verkossa. No, nyt kun yritän kirjautua boxilla fb:hen, menee se valikkoon johon voin kirjoittaa tunnukseni/sähköpostini sekä salakalan. No, FB ei Xboxilla hyväksy vanhaa eikä uutta salasanaa, vaikka kirjoitusvirheistä olen ne tarkistanut monesti. Ennen FB kirjautui sisään automaattisesti. Tietokoneella FB:hen mentäessä kaikki toimii normaalisti ja uusi salasana on käytössä. Onko muilla vastaavia ongelmia?

Pari ideaa kokeiltavaksi:

- tyhjennä välimuisti memory-valikosta
- poista FB-sovellus ja lataa se uudelleen

Vastaus: Xbox 360 - Facebook-ongelma

Luulen, että ongelma FB:n kanssa...kokeile uudestaan päivittäin ja älä vaihda salasanaa tässä välissä. Jos päivitys LIVEen kestää...

Ylös Bottom