Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Haetaan klaania pelimatsiavarten MW2 PS3:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Krisu9977
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Krisu9977

New Member
Haetaan lkaania pelimatsia varten PS3:lle MW2:seen.

Muistakaa kertoa, oletteko tulossa, ja sanokaa klaanin leaderi, niin voin lähettää PSN-viestiä.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EDIT:
"

Tiedot:

Matsimäärä: 3
Pelaajamäärä: 4v4-6v6
Gamemode: Domination
Mappi: Ajateltiin, että jos teille käy, toisen mapin päätämme me ja toisen te. Jos tulee tasapeli, valitkaamme kolmas mappi arvalla tai sovulla.
Päivämäärä: Joku viikonloppu.. ihan miten teille käy.
Liittyminen: Lisään kaveriksi toisen klaanin leaderin, joka kutsuu sitten omansa servuun, jota minä "hostaan".

Kenelle nämä ehdot käyvät, ilmoittakoon klaaninsa nimen ja leaderin PSN nimen
,
niin jutellaan lisää vaikka privateviesteillä täällä foorumilla tai vaikka e-maililla.

Nyt sitten haastetta tulemaan klaaneilta!

Editoitu TDM:stä Dominationiin."

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Haetaan klaania pelimatsiavarten MW2 PS3:lle

Ei saakeli kannattaisi nyt sentään vähän ottaa asioista selvää ennen kuin lähtee klaania perustamaan. :D

Konsolipuolella klaanienväliset ottelut hoidetaan lähes aina johonkin siihen tarkoitetun sivuston kautta kuten GameBattles: The World Leader in Online Video Game Competition , eli teet klaanin tolle sivustolle mw2 EU ladderiin.

1. Käsket klaanilaistesi tehdä tunnuksen GB:seen
2. Kutsut klaanilaisesi klaaniisi
3. Laitat haasteen jollekkin klaanille jotka sitten mahdollisesti hyväksyvät sen
4. Invit pelaajat privaan
5. Luonnollisesti matsi alkaa.

Asioita joita kannattaa ottaa huomioon pelatessa GB:ssä:

:- Otatte valokuvan joka mapin jälkeen, koska GB:n pelaajakunta on usein erittäin kieroutunutta eikä porukka myönnä tappiotansa helpostikkaan.

-Eihän mulla sitten muuta asiaa tainutkaan olla.

Lisäile meidän klaanin leaderi Allu0 niin katellaan millon voitas pelata.

Ok, mutta missä lisään?
Tääl foorumilla, vai jossain muualla?

joo, GB:seen vaa klaani, niin meki voidaan tulla nöyr.. pelaamaan teitä vastaan.

Mulle oisi helpompi PS Netwprk kamuiksi lisääminen ja kutsuisin jotain klaania.

Ilmoittakaa klaanin nimi, jos haluatte taistella!

Ehdottaisin 4v4
-TDM
-Sabotage
-Domination
-demolition

Mulle oisi helpompi PS Netwprk kamuiksi lisääminen ja kutsuisin jotain klaania.

Ilmoittakaa klaanin nimi, jos haluatte taistella!

Ehdottaisin 4v4
-TDM
-Sabotage
-Domination
-demolition

icy Killers vois tulla varmaankin pelaamaan teitä vastaan lähipäivinä, ainakin Nikezu antoi niin ymmärtää. Pelimuotona ehdottomasti Demolition, SnD on semmosta tuuri peliä tässä että huhu, muu klaani varmaankin samaa mieltä pelimuodosta? Ota yhteyttä Nikezu ps3:lla ja kysy siltä että kelpaako matsi sille.

ite suosin kyl demo, sd ctf. ehkä domi. Mut jos aiotte pelaa gb niin voidaan pelailla.

Lisäile meidän klaanin leaderi Allu0 niin katellaan millon voitas pelata.

Sorry mul on kaverilista täys, mut lisää sambyy ku ollaan näemmä samassa kuvitteellisessa klaanissa. Eikä sambyyllä tiettävästi ole montaa kaveria timinaxin lisäksi.

Nikezu etkö voisi antaa periksi ja ihan esimerkki matsina pelata näitten kavereitten kanssa koska ei vaikuta oikein ymmärtävän tätä klaani juttuu mitenkään suuremmin. Että jos huomennat tekisitte niin että lisäilette toisenne kavereikksi ja icy Killers opettaa näille aloittelijoille klaani matsi perusteet.

Ei tartte totella mua. Oli vaan esimerkki miten voi tehdä.

Anteeksi että puutuin asiaan ei koske mua eikä mun pitäi muutenkaan puuttua mutta puutuinpas silti joten minkäs teet. ( ilmoitat modeille ja saan kuukauden bannit)

Joo lisäileppä jjani_ jos matsia haluat ottaa.. Niin ja jos GB:tä otatte niin suosittelen nuo säännöt lukemaan kunnolla!

Tarkennan vielä:

4v4 tai 5v5

-Domination
-Demolition
-Sabotage

Ihan miten teille käy.

Mulle olisi helpompaa, että lisäisin PSN kaverilistaan haastetun klaanin leaderin ja hän vaikka lähettäisi viestillä klaaninsa otteluuntulijoiden PSN nimet ja lisään sitten kaikki privateservuun.

Se, keille tämä ehdotus käy, valitkaa itse pelimuoto ja 4v4 vai 5v5.

Ja jos teille käy, oli pelimuoto mikä tahansa, lisättäisiin hiukan aikaa..?

Eiköhän kuitenkin olisi helpointa, että lisäät vaan vastustajan liiderin, joka invii omansa... :D

Jos sekin on mahdollista, tietysti helpompaa se on.

Muutan pelimuodon TDM:ään, koska klaanilaiseni haluavat tätä.

Tiedot:

Matsimäärä: 3
Pelaajamäärä: 4v4
Gamemode: Domination
Aika/pistemäärä: Valmiina olevat tiedot, samat kuin Network-Dominationissa.
Mappi: Ajateltiin, että jos teille käy, toisen mapin päätämme me ja toisen te. Jos tulee tasapeli, valitkaamme kolmas mappi arvalla tai sovulla.
Liittyminen: Lisään kaveriksi toisen klaanin leaderin, joka kutsuu sitten omansa servuun, jota minä "hostaan".

Kenelle nämä ehdot käyvät, ilmoittakoon klaaninsa nimen ja leaderin PSN nimen,
niin jutellaan lisää vaikka privateviesteillä täällä foorumilla tai vaikka e-maililla.

Jos sekin on mahdollista, tietysti helpompaa se on.

Muutan pelimuodon TDM:ään, koska klaanilaiseni haluavat tätä.

Tiedot:

Matsimäärä: 2
Pelaajamäärä: 4v4
Gamemode: Team dethmatch
Aika/pistemäärä: Aika olisi 20 min ja max. pistemäärä 10 000. Eli 100 tappoa, niin voittaa.
Mappi: Toisen päätätte te, toisen me. Me paatetään kai Terminal. Samaa ei saa päättää.

Kenelle nämä ehdot käyvät, ilmoittakoon klaaninsa nimen ja leaderin PSN nimen,

Valitsit sitten huonoimman mahdollisen pelimuodon klaanimatsiin, TDM:ssä ei oo mitään järkee koska ei tarvitse juosta objektiivien perässä. Kämpitään omalla puolella ja toivotaan et joku nyt sattuu juosta eteen. ja että kaks matsia vai, mitä jos kumpikin voittaa yhden matsin? Parillinen määrä ei toimi. Ihmettelen suuresti jos saatte jonkun mukaan näillä säännöillä.

Valitsit sitten huonoimman mahdollisen pelimuodon klaanimatsiin, TDM:ssä ei oo mitään järkee koska ei tarvitse juosta objektiivien perässä. Kämpitään omalla puolella ja toivotaan et joku nyt sattuu juosta eteen. ja että kaks matsia vai, mitä jos kumpikin voittaa yhden matsin? Parillinen määrä ei toimi. Ihmettelen suuresti jos saatte jonkun mukaan näillä säännöillä.

Joo, niin muuten onkin.
Kiitoksia huomautuksesta.
Muutin sääntöjä.

Pelimatsina Domination ja päätetään kolme mappia.
Me päätämme Wastelandin.

Sry tuplapostaus

Nikezu etkö voisi antaa periksi ja ihan esimerkki matsina pelata näitten kavereitten kanssa koska ei vaikuta oikein ymmärtävän tätä klaani juttuu mitenkään suuremmin. Että jos huomennat tekisitte niin että lisäilette toisenne kavereikksi ja icy Killers opettaa näille aloittelijoille klaani matsi perusteet.

Ei tartte totella mua. Oli vaan esimerkki miten voi tehdä.

Öö.. Mikäs minä olen aloitelijoille kertomaan miten hommat etenee? Jos klaanin aikoo perustaa, niin kannattaa ottaa selkoa asioista, tai kysyä jotain sivustoja missä niitä voi pelailla.

Minäkin aikanaan perustin iK:n vaan jtn KFIN turnausta varten, mutta sitten meidä rekryketjussa kytseltiin pelaillaanko enemmänki ku toi turnaus.. Sit vasta tajusin mite nää hommat etenee.

Ja mitä mun pitäs antaa periksi???:confused:

Ylös Bottom